Wat heb je gemaakt en hoe?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef JoeBravo het volgende:
ik durf geen hap van m'n eten te nemen, omdat ik bang ben het verneukt te hebben![]()
Tell us moreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....quote:Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef JoeBravo het volgende:
ik durf geen hap van m'n eten te nemen, omdat ik bang ben het verneukt te hebben![]()
Nee hoor, maar meestal kom je eerder aan de praat om je bijv ziet dat ze naar een apparaat loopt, jij net ook die kant op loopt (maar ander apparaat wou pakken...klinkt meteen fout trouwensquote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer je nu een excuus te verzinnen om NIET wat te gaan drinken met een leuke meid?
gele curry met rundvlees, knoflook, sjalotjes, peen, aardappel en paksoi.quote:
Gele cury lekker!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gele curry met rundvlees, knoflook, sjalotjes, peen, aardappel en paksoi.![]()
verneukt door er teveel citroensap in te doen
Toch zou ik het wel willen proberen.... je hebt er geen koriander ingedonderdquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gele curry met rundvlees, knoflook, sjalotjes, peen, aardappel en paksoi.![]()
verneukt door er teveel citroensap in te doen
ze versieren mij maarquote:
't is ook wel goed te eten hoor, maar de citroensmaak is me te aanwezig.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel willen proberen.... je hebt er geen koriander ingedonderd
gooi er wat witbier bijquote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is ook wel goed te eten hoor, maar de citroensmaak is me te aanwezig.
Die geemancipeerde wijven komen maar naar ons toe een drankje aanbiedenquote:
kijk nog eens goed tegen wie je het hebt...quote:
ohja..man zonder ballenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kijk nog eens goed tegen wie je het hebt...
Heb je iets van cocosmelk? ofzo? of iets anders romigs?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is ook wel goed te eten hoor, maar de citroensmaak is me te aanwezig.
Dat heb ik al lang gedaanquote:Op zondag 22 mei 2011 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die geemancipeerde wijven komen maar naar ons toe een drankje aanbieden
zit al een heel pakje van in. zonder is het ook geen goeie curry imo.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je iets van cocosmelk? ofzo? of iets anders romigs?
Nee oke... maar heb je nog iets meer? Of iets meer rijst?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zit al een heel pakje van in. zonder is het ook geen goeie curry imo.
klopt.quote:
Dat kan 2 dingen betekenen. Of de mannen vinden jou niet leuk genoeg of je mist hun hintsquote:
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |