Ehm, ik denk dat TS er vooral op doelt dat een goede kennis van de familie bij de schietpartij is omgekomen. TS heeft de schietpartij niet gezienquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Halcon het volgende:
Je hebt het niet echt gezien. Ik heb het al wel vaak genoeg gezien. Went wel. Kan me indenken dat het de eerste keer heftig is, maar als je het al diverse keren hebt gezien dan maak je je er niet meer druk over.
Hij heeft het wel gehoord en was er vlakbij.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ehm, ik denk dat TS er vooral op doelt dat een goede kennis van de familie bij de schietpartij is omgekomen. TS heeft de schietpartij niet gezien.
jawel, maar om te zeggen dat je je er niet zo druk meer over maakt na een paar keer horen/zien, wanneer hij meldt dat hij net een goede kennis erdoor is verloren, vond ik wat cru klinkenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gehoord en was er vlakbij.
Het is niet anders dan wanneer een kennis overlijdt in verband met een ongeval o.i.d.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar om te zeggen dat je je er niet zo druk meer over maakt na een paar keer horen/zien, wanneer hij meldt dat hij net een goede kennis erdoor is verloren, vond ik wat cru klinken.
Vind je? Ik vind dit wel wat heftiger eigenlijk. Maar dat is persoonlijke belevingquote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet anders dan wanneer een kennis overlijdt in verband met een ongeval o.i.d.
Een ongeval is ook heftig.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dit wel wat heftiger eigenlijk. Maar dat is persoonlijke beleving.
om maar niet te zeggen totaal andersquote:Op zondag 22 mei 2011 19:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat maakt het topic een beetje nutteloos zo...
Ah joh dat zijn mijn 1700 posts ookquote:Op zondag 22 mei 2011 19:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
om maar niet te zeggen totaal anders
Mijn reacties slaan nu nergens meer op.
en daarom vriendelijk verzoek om uit R&P op te tyfen, dankquote:
zoiets was hetquote:Vandaag is er heel erg vlakbij een schietpartij geweest, ik kon het horen en heb het gelukkig niet echt gezien.
Later bleek dat een hele goede kennis van ons is omgekomen tijdens die schietpartij. Het was waarschijnlijk een roof, de kennis was namelijk erg rijk.
Ik voel me hier niet goed bij, tuurlijk was ik er niet bij betrokken, maar omdat het om een goede vriend van de familie gaat en zo vlakbij was, knaagt het toch aardig.
Was het bekend dat het slachtoffer vijanden had of zou het puur een anonieme roofoverval geweest kunnen zijn?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Ba2tiaan het volgende:
Weet nog niet of de dader(s) zijn gevonden, maar laten we hopen dat het niet nog eens in de buurt voorkomt, maargoed dat hoopt natuurlijk iedereen en helaas weten we tegenwoordig nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |