Hoi hoi,
Ik heb even advies nodig, (ben 23)
Toen ik 12 jaar oud was moesten we helaas van noord-brabant naar den haag verhuizen(privé), omdat het zo spontaan en vlug was gegaan heb ik nooit mijn lieve jeugdvriendin gedag kunnen zeggen en had daar best lang spijt van(ze betekende namelijk veel voor me), want ik was opeens uit haar leven verdwenen zonder iets te kunnen zeggen.
Nou ben ik 11 jaar later toevallig haar foto en email tegengekomen ( ze is nu ook 23) door mijn broertje, hij was namelijk naar een carnaval in noord-brabant gegaan en er waren foto's van geupload op een website en hij herkende haar en vroeg me of zij niet dat ene meisje was?
Nou wil ik haar een email schrijven en vragen hoe het met haar gaat, maar hoe begin je zo een email, want het is wel 11 jaar geleden en ik was degene die spontaan was verdwenen.
(reden dat ik haar wil emailen is omdat ik er toch nog blijkbaar mee zit en ik toch vind dat ik me moet kunnen verschuldigen , ook al is het 11 jaar later)
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''