abonnement Unibet Coolblue
pi_97151676
Ik heb nu al ongeveer een jaar last van pijn in mijn vagina bij penetratie. In het begin was de pijn nog wel tolereerbaar, maar het werd steeds erger, waardoor we op een gegeven moment ook gewoon gestopt zijn met seks en eigenlijk ook alle seksuele handelingen daarbij. Ik ben al heel vaak naar de dokter geweest (een stuk of vijf keer) en het bleek in het begin dat ik een schimmel had, daarna een bacterie, daarna weer een schimmel en op een gegeven moment besloot ik dat het allemaal onzin was, want het lijkt me onmogelijk om 5 keer achter elkaar een schimmel of bacterie op te lopen (en aangezien we niet meer aan seks deden, konden we elkaar ook niet steeds besmetten), dus heb ik op het advies van mijn dokter een afspraak gemaakt met een seksuoloog. Die afspraak is nu al een aantal weken geleden en mijn volgende afspraak is pas over een maand. Maar bij het eerste gesprek werd er gezegd dat we meer intiem moesten zijn. Alleen maar omdat we niet kunnen penentreren, betekent dat niet dat we niets anders kunnen doen. Zit natuurlijk wat in, maar waar ik de laatste tijd ook last van heb, is pijn als ik opgewonden word. Ook als ik masturbeer krijg ik steken, waardoor ik een orgasme niet eens voel of soms niet eens lukt.

Je kan je wel voorstellen dat dit schadelijk is voor de relatie tussen mij en mijn vriend, hoewel hij me niet onder druk zet o.i.d. Mijn vraag is eigenlijk of iemand errvaring heeft met de pijn, of weet wat ik ermee moet...
pi_97151804
Als je tot nu toe alleen maar bij een huis arts geweest ben, als de sodeju om een doorverwijzing vragen naar een gynaecoloog vragen (eisen). Een sexuoloog gaat het niet worden, en gezien de hoeveelheid voorgeschiedenis zou ik het niet gaan zoeken bij een sexuoloog.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_97151905
Ik heb ookal een afspraak bij een gynaecoloog staan; dat hangt namelijk samen met de seksuoloog waar ik heenga (is een team van gynaecologen, seksuologen en psychologen).

Maar vroeg me af of iemand iets wist om om te gaan met de pijn en ook vooral bij opwinding. Want pijn bij seks heb ik wel vaker van gehoord, maar pijn bij opwinding nog nooit..
pi_97151969
Misleidende TT. :').
pi_97152330
Als jij je laat behandelen voor een schimmel doet je vriend dat dan ook wel?
Huh?
pi_97154345
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:49 schreef Donders het volgende:
Als jij je laat behandelen voor een schimmel doet je vriend dat dan ook wel?
Nee, dat moet hij ook nog doen, ondanks dat hij absoluut geen klachten heeft, of dat zijn penis er raar/anders uitziet. Maar zoals ik al zei denk ik niet dat dit relevant is, want zijn penis is al een jaar niet meer in de buurt van mijn vagina geweest... Dus dat de schimmel steeds 'terugkomt' (al twijfel ik daar dus over) ligt niet aan hem.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:18:56 #7
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97157929
Je hebt kans dat je candida hebt. Of je hebt kans dat je een schimmel infectie bij je vagina of je vriend zijn penis hebt gekregen.

Je moet niet meteen van een tumor uitgaan, en alsjeblieft doe dat ook niet want je maakt jezelf alleen maar gek. Maar ga iig naar het ziekenhuis en sla je arts over, want in mijn ervaring met de huisarts is eigenlijk zo.

Als een huisarts het niet weet bestaat het niet principe heel veel oudere huis artsen hebben hier last van.

Veel succes.
Je kan me vinden bij de bloemist
  zondag 22 mei 2011 @ 16:21:00 #8
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97158036
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:48 schreef kattenkruid het volgende:

[..]

Nee, dat moet hij ook nog doen, ondanks dat hij absoluut geen klachten heeft, of dat zijn penis er raar/anders uitziet. Maar zoals ik al zei denk ik niet dat dit relevant is, want zijn penis is al een jaar niet meer in de buurt van mijn vagina geweest... Dus dat de schimmel steeds 'terugkomt' (al twijfel ik daar dus over) ligt niet aan hem.
Ja schimmel blijft gewoon aanwezig. Hij heeft er zelf geen last van. Maar een schimmel gaat niet weg.

Kijk ook of jullie voeten jeuken je hebt kans dat de voetschimmel is over getrokken naar je handen. Klinkt heel vies maar de kans is aanwezig. Dus voor het zekere en onzekere schimmel zalf op doen. Kan geen kwaad.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97160862
Oh wow. Ik moet eerlijk zeggen dat een tumor ook nooit bij me op is gekomen haha. Maar ik ga er inderdaad niet vanuit dat dit het geval is. Ik zie het bij de gynaecologe wel.

Ik zal mijn vriend zsm naar de dokter sturen dan ;). En ik moet zeggen dat ik laatst Microbiologie practicum heb gehad en dat ik geen schimmels op mijn handen had (alleen wat bacterien, maar he, die heeft iedereen). Maar ik zal het voor de zekerheid doen :).
  zondag 22 mei 2011 @ 18:26:12 #10
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_97163933
Heb je er ook al eens aan gedacht dat je misschien reageert op de zeep die je vriend gebruikt om zijn penis te wassen.
Heel vaak is gewoon het gebruik van zeep op de geslachtsorganen een reden dat je een infectie oploopt omdat je zuurgraad van je vagina wordt verstoord.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:38:45 #11
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97164493
Het is sowieso al heel erg verkeerd om je penis met zeep te wassen. Dus dat is al een hele erge afrader. Gewoon water is meer dan voldoende. Als je zeep gaat gebruiken bij je penis, schakel je de bacteriën uit die je eikel beschermen. Dus dan heb je veel meer kans op een bijv een schimmel infectie op te kunnen lopen. Bij vrouwen is het precies hetzelfde. Niet voor niks dat een vrouw haar vagina zuur is :).
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97164778
Ik heb geen idee wat het nog kan zijn, maar ik wens je veel succes en sterkte!
Laat je het weten als je erachter bent? Ik ben wel benieuwd wat het is..
pi_97181969
Dank jullie wel voor het meedenken en het reageren :)

Het is niet de zeep, want beiden wassen we onze geslachtsorganen alleen met water.

Wat ik me wel afvraag: maakt scheerschuim nog uit? Want ik weet dat dat, natuurlijk, ook de zuurgraad kan aantasten, maar ik gebruik het eigenlijk alleen bij het bovenste gedeelte (ik weet eigenlijk niet eens hoe dat heet :@), daar waar je de haren echt ziet zeg maar, maar natuurlijk kan het door water ook verder naar beneden stromen. Maar zonder scheermschuim kan ik het echt NIET scheren. Dus.. kan dat effect hebben? En zo ja: wat zijn goede (het liefst pijnloze) alternatieven? :@
  maandag 23 mei 2011 @ 00:05:56 #14
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97184062
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef kattenkruid het volgende:
Dank jullie wel voor het meedenken en het reageren :)

Het is niet de zeep, want beiden wassen we onze geslachtsorganen alleen met water.

Wat ik me wel afvraag: maakt scheerschuim nog uit? Want ik weet dat dat, natuurlijk, ook de zuurgraad kan aantasten, maar ik gebruik het eigenlijk alleen bij het bovenste gedeelte (ik weet eigenlijk niet eens hoe dat heet :@), daar waar je de haren echt ziet zeg maar, maar natuurlijk kan het door water ook verder naar beneden stromen. Maar zonder scheermschuim kan ik het echt NIET scheren. Dus.. kan dat effect hebben? En zo ja: wat zijn goede (het liefst pijnloze) alternatieven? :@
Venus heuvel dacht ik zo. En met scheer schuim? Waarom niet gewoon met een vlijm scherp scheer mesje. Als je je shit gaat scheren moet je maar zo'n mannen scheermesje kopen die zijn scherper dan vrouwen mesjes. Althans dat zei me ex.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97187991
Ow ja, duh. Ik zat maar met vulva in mijn hoofd. Wist dat het iets met de V was.

Hm, ja ik heb ook een mannen scheermes, die is inderdaad scherper. Maar daarmee durf ik echt niet mijn muts te scheren, vooral niet zonder scheerschuim :/ (maarja als dat echt de oorzaak is zal ik wel moeten vrees ik..)
pi_97196884
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vulva

En nee ik denk niet dat je het zonder scheerschuim moet doen. Tenminste niet je schaamheuvel.
Dat spoelt met water toch wel heel snel naar beneden weg.
pi_97198684
Ik wist dat het geen vulva was, ik was in de war, zei ik ;)

Maar oke, thanks.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:46:28 #18
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_97208913
TS is gewoon te jong. Het is er ook niet op gemaakt om op je 8e seks mee te hebben. :N
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  maandag 23 mei 2011 @ 19:08:06 #19
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97212688
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef WatskeZegt het volgende:
TS is gewoon te jong. Het is er ook niet op gemaakt om op je 8e seks mee te hebben. :N
Onzin is paar pagina's terug.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_98426750
Update! Omdat iemand hier ook naar vroeg.

Vandaag naar de gynaecologe geweest. Ben helemaal schimmel- en bacterievrij! Dus dat is het niet. Bij het aanraken van mijn vagina deed het wel pijn en dat is dus het probleem. Ik heb een creme gekregen (Vaseline-lanettecreme FNA van Bipharma) wat ik aan de buitenkant van mijn vagina moet smeren, dit kan helpen tegen de pijn (baat het niet, dan schaadt het niet, zei ze). Verder moet ik door met mijn seksuoloog-behandeling. En geen seks (maar dat deden we al niet meer).

Nog niet heeel veel wijzer dus, maar nu weet ik tenminste zeker dat de huisarts ongelijk had en dat ik in ieder geval op de goede weg zit. Op 12 juli is mijn volgende seksuoloog afspraak, waar ik meer hoor over de behandeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')