Ow herkenbaar! Hiervoor had ik een combi (vriezer + koelkast), en dacht dat ze dat gewoon niet goed bij elkaar kregen in de 'normale' prijsklasse. Daarom nu enkel een koelkast en kwam er pas na googlen achterquote:Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb ook een ouderwetse zonder ventilator of iets
gewoon zorgen dat producten zoals groenten ect niet tegen de wanden aankomen en frisdranken ect. wat juist goed koud moet zijn wel tegen de wand aanleggen.
Ik heb zo'n grote niet nodig maar de temperatuurschommeling in de koelkast zijn razend irritant. Koelt ie boven netjes op 7 c dan vriest het in de groentelaquote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb nu ook een combi... koelkast boven en onder 2 (eigenlijk 1,5) lades
echter zit er maar 1 stelknop op dat hele apparaat en die zit in de koelkast.
in de vriezer zit niks.. die kunnen we dan ook elke 2 maanden uitkrabben omdat ie potdicht gevroren is![]()
nu is het wel zo... dat kutding gaat maar niet kapot![]()
ik wil graag een big-ass amerikaanse koelkast zodat ik voor een hele week eten kan inslaan zonder dat de helft er niet inpast maar ik vind het zonde om deze koelkast weg te doen terwijl hij het gewoon doet![]()
aan de ene kant hoop ik dat ie ongelofelijk snel kapot gaat zodat ik een nieuwe mag uitzoekenmaar aan de andere kant past in dit huis onmogenlijk een amerikaan, dus moeten we weer zo'n smal pokkeding neerzetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |