abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97151123
Ik heb een cheap ass koelkast. Belangrijkste probleem is dat ie niet overal even koud is. Nu las ik dat dat altijd zo is bij koelkasten zonder ventilator. Is zo'n ventilator nog in te bouwen of kan ik beter naar een ander op zoek?
pi_97151188
Een andere kopen :Y
pi_97163252
ik heb ook een ouderwetse zonder ventilator of iets :P
gewoon zorgen dat producten zoals groenten ect niet tegen de wanden aankomen en frisdranken ect. wat juist goed koud moet zijn wel tegen de wand aanleggen.
pi_97163333
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb ook een ouderwetse zonder ventilator of iets :P
gewoon zorgen dat producten zoals groenten ect niet tegen de wanden aankomen en frisdranken ect. wat juist goed koud moet zijn wel tegen de wand aanleggen.
Ow herkenbaar! Hiervoor had ik een combi (vriezer + koelkast), en dacht dat ze dat gewoon niet goed bij elkaar kregen in de 'normale' prijsklasse. Daarom nu enkel een koelkast en kwam er pas na googlen achter :') dat het dus ventilatoren zijn die je moet willen als je een gelijkmatige temp in je koelkast wilt hebben. Echt, waarom niet gewoon alle koelkasten dat hebben :/
pi_97163681
ik heb nu ook een combi... koelkast boven en onder 2 (eigenlijk 1,5 ;( ) lades
echter zit er maar 1 stelknop op dat hele apparaat en die zit in de koelkast.
in de vriezer zit niks.. die kunnen we dan ook elke 2 maanden uitkrabben omdat ie potdicht gevroren is :')
nu is het wel zo... dat kutding gaat maar niet kapot :P
ik wil graag een big-ass amerikaanse koelkast zodat ik voor een hele week eten kan inslaan zonder dat de helft er niet inpast maar ik vind het zonde om deze koelkast weg te doen terwijl hij het gewoon doet :@
aan de ene kant hoop ik dat ie ongelofelijk snel kapot gaat zodat ik een nieuwe mag uitzoeken *O* maar aan de andere kant past in dit huis onmogenlijk een amerikaan, dus moeten we weer zo'n smal pokkeding neerzetten -O-
pi_97164127
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb nu ook een combi... koelkast boven en onder 2 (eigenlijk 1,5 ;( ) lades
echter zit er maar 1 stelknop op dat hele apparaat en die zit in de koelkast.
in de vriezer zit niks.. die kunnen we dan ook elke 2 maanden uitkrabben omdat ie potdicht gevroren is :')
nu is het wel zo... dat kutding gaat maar niet kapot :P
ik wil graag een big-ass amerikaanse koelkast zodat ik voor een hele week eten kan inslaan zonder dat de helft er niet inpast maar ik vind het zonde om deze koelkast weg te doen terwijl hij het gewoon doet :@
aan de ene kant hoop ik dat ie ongelofelijk snel kapot gaat zodat ik een nieuwe mag uitzoeken *O* maar aan de andere kant past in dit huis onmogenlijk een amerikaan, dus moeten we weer zo'n smal pokkeding neerzetten -O-
Ik heb zo'n grote niet nodig maar de temperatuurschommeling in de koelkast zijn razend irritant. Koelt ie boven netjes op 7 c dan vriest het in de groentela :(
pi_97280844
We hebben er gelukkig geen problemen meer mee.
Hebben 1 met ventilatoren in koeling en vrieslade's onder in.

In de koeling is het overal lekker 5 graden.

Weet niet wat je budget is.
Maar wij hebben de Samsung RL 40UGVG 449,- ongeveer.

Netto inhoud koelen in liters: 221
Netto inhoud vriezen in liters: 85

http://www.bcc.nl/product/samsung-rl-40-ugvg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')