Uhhu, ik vind het ook niet echt Green Dayquote:
jepperdepep:)quote:
die nieuwe single van Noah and the Whale. titel weet ik ff niet, maar tis de opvolger van l.i.f.e. g.o.e.s. o.n.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:18 schreef Remzz het volgende:
Hoe heette dat nummer dat ze op zaterdag van blof vonden lijken?
gefeliciteerd. Liwaddersquote:
En Boer is gewoon een enorme heldquote:Op zondag 22 mei 2011 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
gefeliciteerd. Liwadderszaten met hun hoofd al in de finale, lekker voor ze.
ik luister ook, ben wel benieuwd wat jocks van hun hobbyprojectjes makenquote:
Ben Saundersquote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister ook, ben wel benieuwd wat jocks van hun hobbyprojectjes maken
Ook even ingetunedquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister ook, ben wel benieuwd wat jocks van hun hobbyprojectjes maken
En, eerste indruk?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ook even ingetunedNog niet eerder kunnen doen
muziek een beetje te "3fm"....ik had op iets meer variatie/andere dingen gehoopt. maar zeker niet slecht hoorquote:
En jammer dat Domien de jingles heeft ingesproken.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef Allrounder het volgende:
Als je LMFAO gaat draaien verkloot je het sowieso al.
100% zekerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef Pino112 het volgende:
Coen zal wel met Crossradio gaan samenwerken oid.
[..]
En jammer dat Domien de jingles heeft ingesproken.
Ik vind het wel aardig eigenlijkquote:
ik meen afgelopen week zoiets op Twitter te hebben gelezen en Domien hintte er net via Twitter ook al naar...quote:
denk ik, maar ik hoor nu dat het BNN.FM wordt.quote:
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanquote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
dus Swijnenstal via de kelder van Domien naar BNN.FM naar de luisteraar. hoezo ingewikkeld?
Of de poes van Anouk...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef borisz het volgende:
Note to self. Geen stukje comté pakken als poes in de buurt is.
quote:
De wie?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Luister je het Oog krijg je A.C.op de radio
Past wel bij zo'n flut programma als DWDD.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:23 schreef borisz het volgende:
Het kan altijd erger. Vanavond in DWDDLFIII
& Kempiquote:Op maandag 23 mei 2011 11:23 schreef borisz het volgende:
Het kan altijd erger. Vanavond in DWDDLFIII
Wat, Lucky Fonz en Kempi, culthelden van de hedendaagse Nederlandse muziekquote:
Kempi een cultheldquote:Op maandag 23 mei 2011 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Wat, Lucky Fonz en Kempi, culthelden van de hedendaagse Nederlandse muziek![]()
![]()
![]()
Vergeet plaats 2 en 3 niet. Glennis Grace...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:49 schreef Pino112 het volgende:
http://www.apple.com/euro/itunes/charts/top10albums.html
Overal Gaga op 1, maar bij ons weer Anouk hoor.
Het album van Gaga valt me ook smerig tegen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:49 schreef Pino112 het volgende:
http://www.apple.com/euro/itunes/charts/top10albums.html
Overal Gaga op 1, maar bij ons weer Anouk hoor.
Iddquote:Op maandag 23 mei 2011 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergeet plaats 2 en 3 niet. Glennis Grace...
Mwah, valt nog mee. Het is iig wel beter dan Anouk.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Het album van Gaga valt me ook smerig tegen.
Hij kondigde hem verkeerd aanquote:
kun je in radiomanager aangeven via welke wegen je een uitzending terug kan luisterenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen is Domien weer bezig met DomienFM... maar dan wel via BNN.FM ipv CrossRadio.
Ja, per programma is aan te geven in welke bitrates & formaten deze beschikbaar dient te komen (streaming WMA, MP3 of hi-quality WAV). Aanbieden van volledige uitzendingen in MP3 is echter een probleem ivm rechten. Kost nogal veel om dat aan te bieden...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kun je in radiomanager aangeven via welke wegen je een uitzending terug kan luisteren
BNN heeft voor Tiesto's Club Life nu eindelijk een link gemaakt alleen is hij nu alleen beschikbaar via streaming WMA
http://download.omroep.nl/radio3/bnn/tiesto/20110522-00.mp3
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)esto/20110522-00.wma
alle uitzendingen (zover ik weet) zijn gewoon in MP3 beschikbaar, behalve tiesto nu dan. plus dat de uitzending wel beschikbaar is via http://download.omroep.nl(...)life_21_5_deel_1.mp3 & http://download.omroep.nl(...)life_21_5_deel_2.mp3quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, per programma is aan te geven in welke bitrates & formaten deze beschikbaar dient te komen (streaming WMA, MP3 of hi-quality WAV). Aanbieden van volledige uitzendingen in MP3 is echter een probleem ivm rechten. Kost nogal veel om dat aan te bieden...
Hele uitzendingen knippen als 'fragment'...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
alle uitzendingen (zover ik weet) zijn gewoon in MP3 beschikbaar, behalve tiesto nu dan. plus dat de uitzending wel beschikbaar is via http://download.omroep.nl(...)life_21_5_deel_1.mp3 & http://download.omroep.nl(...)life_21_5_deel_2.mp3
waarschijnlijk willen ze de uitzending per uur hebben, alleen dat moet geen probleem zijn in radiomanager als ik kijk bij Effe Ekdomquote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hele uitzendingen knippen als 'fragment'...
Iemand heeft het systeem niet begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
als je je veters kunt strikken mag je je aanmeldenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
WTF is trouwens daten voor hogeropgeleiden
Blij dat ik er niet meer aan kan meedoen, de studiebanken vond ik toch al oncomfortabel genoeg...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
WTF is trouwens daten voor hogeropgeleiden
Beiden moeten in dezelfde cel van 2 bij 2 opgeborgen worden. Om mens en samenleving te redden...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Mwah, valt nog mee. Het is iig wel beter dan Anouk.
Daar hebben we 'm weer!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beiden moeten in dezelfde cel van 2 bij 2 opgeborgen worden. Om mens en samenleving te redden...
als jij nou eens sterft hoef jij je er niet aan te ergerenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar hebben we 'm weer!
De [naam artiest] zou [straf], dan [dood of ander lot waardoor we er geen last meer van hebben]-post.
zomaar? tis ome eric's afscheidsweekquote:
Ceequote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar hebben we 'm weer!
De [naam artiest] zou [straf], dan [dood of ander lot waardoor we er geen last meer van hebben]-post.
nee! je moet blijven leven! anders ga ik je guitige avatar zo missenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Twee maal min is een plus.
Doodsverwensing! Ban!
Ik wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
ja leuk en aardig hoor. ik zal hem niet missen.
rechtermuisknop > afbeelding opslaanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee! je moet blijven leven! anders ga ik je guitige avatar zo missen
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ute-met-hamster.htmlquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee! je moet blijven leven! anders ga ik je guitige avatar zo missen
Tinkebel?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ute-met-hamster.html
ja, maar dan is het maar een plaatje, en niet meer de avatar van Cee!quote:
Doe eens ff lief tegen Ofyles2quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar hebben we 'm weer!
Oh jezus dat is ook die aandachtshoer die dr hamsters afmaakte om er een tas ofzo van te makenquote:
Haar kat!!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Oh jezus dat is ook die aandachtshoer die dr hamsters afmaakte om er een tas ofzo van te maken
Ik ben geen volksheld, eerder een slachtoffer van de huidige samenleving die zich terugvecht...quote:
Ik wil een sjieke vuilniszak van haar vel maken. En er dan de bezoedelde hamsterbakvulling in gooien.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Oh jezus dat is ook die aandachtshoer die dr hamsters afmaakte om er een tas ofzo van te maken
Jaaaa!! En dáár dan vervolgens een tasje van vlechten!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
ohjaaa, kutwijf, ik wil dr haren uit haar kop trekken
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil een sjieke vuilniszak van haar vel maken. En er dan de bezoedelde hamsterbakvulling in gooien.
ik een realdoll en die dan vakkundig laten vernederen door 6 langdurig gedetineerden. en die 6 mogen vooraf ook helemaal los gaan op d'r!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil een sjieke vuilniszak van haar vel maken. En er dan de bezoedelde hamsterbakvulling in gooien.
Mijn steun heb je broederquote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben geen volksheld, eerder een slachtoffer van de huidige samenleving die zich terugvecht...
Moet kunnen toch? Als het kunst is, mag allesquote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaaaa!! En dáár dan vervolgens een tasje van vlechten!
Met een beetje mazzel krijgen we ook nog subsidie voor! Nederlandquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Moet kunnen toch? Als het kunst is, mag alles
jij ook altijdquote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik een realdoll en die dan vakkundig laten vernederen door 6 langdurig gedetineerden. en die 6 mogen vooraf ook helemaal los gaan op d'r!
ja, ik overdrijf altijd een beetje...quote:
Die had toch allemaal hamsters in balletjes gedaanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dacht ik ook als eerste vanmiddag.
Roze trut met een hobbyraket.
Ja, die hamster zat toch in een balletje aan die parachute?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die had toch allemaal hamsters in balletjes gedaan
Daarom dacht ik eraan...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die hamster zat toch in een balletje aan die parachute?
Mijn steun heb je sowieso.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben geen volksheld, eerder een slachtoffer van de huidige samenleving die zich terugvecht...
ik vind het kortquote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef alors het volgende:
4.24 ik dacht nog, dat is toch helemaal niet lang? toen Eric het zei... maar 4.24 deze ellende, ja dat is wel heel lang ja
Lekker idd..quote:
ik ook, heerlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen fuck aan, van dit soort metal word ik nerveus.
mooi geïnspireerd op VanHalen en VanDenBurgquote:
32 jaar oud maarquote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Is dit nieuw, klinkt als een klassieker. Sowieso is Blondie best wel een badass wijf
niet zo overdrijven hoor, ik vertaal gewoon een titel evenquote:
geen idee, maar tis al een jaar of 10-15 oudquote:
Al jouw opmerkingen zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo overdrijven hoor, ik vertaal gewoon een titel even
[..]
je zou raar opkijken als ik echt met mijn piemelot een drumstel beroerde!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al jouw opmerkingen zijn, ook al slaan ze als een lul op een drumstel
.
en al helemaal als dat zonder eikel is.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zou raar opkijken als ik echt met mijn piemelot een drumstel beroerde!
ehm..ja....dat zou wel heel raar zijn!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en al helemaal als dat zonder eikel is.
Ik vind Plage ook nog steeds een leuk nummer, maar ik luister ook geen 3FM overdag.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
Volgens mij luistert Corton de hele dag naar Sky ofzo en hoort hij niet dat deze al 100 keer wordt gedraaid...
Vandaag al 5x gedraaid, in totaal nu 319x sinds 5-1.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind Plage ook nog steeds een leuk nummer, maar ik luister ook geen 3FM overdag.
Dan heb ik het misschien 10 keer gehoord tot nu toequote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandaag al 5x gedraaid, in totaal nu 319x sinds 5-1.
als het probleem niet binnen 2 jaar wordt opgelost.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ze laten gewoon 40.000 gevangen zomaar vrij?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop echt stiekem dat, op de zaken vooruitlopend, Rudy uiteindelijk mag aantreden als opvolger. Een kruising tussen Der Rudy en 3voor12 a la Corton lijkt me erg fijn. En ik wil weer een sidekick erbij (Rudy Mackay en Marijke Roskam was een goeie combi vond ik). Dat houdt de vaart wat meer in het programma.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Het is 6 minuten na nul, dat zal Rudy de volgende week weer zeggen![]()
![]()
Dat is idd een supertoffe combo, maar ik denk dat Marijke veel te druk is met oa Omroep Flevoland, Fryslan en allerlei freelance-zaakjes als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:11 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt stiekem dat, op de zaken vooruitlopend, Rudy uiteindelijk mag aantreden als opvolger. Een kruising tussen Der Rudy en 3voor12 a la Corton lijkt me erg fijn. En ik wil weer een sidekick erbij (Rudy Mackay en Marijke Roskam was een goeie combi vond ik). Dat houdt de vaart wat meer in het programma.
Klopt ja, die invalbeurt bij 3voor12 heeft d'r zeker wel een goeie boost gegeven. En terecht imo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is idd een supertoffe combo, maar ik denk dat Marijke veel te druk is met oa Omroep Flevoland, Fryslan en allerlei freelance-zaakjes als ik het zo lees.
Aaai woelt cetsjegreneet voor ja!quote:
Ja dat herkende ik wel maar wie verkrachtte dat toch al niet zo heel geniale nummer?quote:
Yasmin.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat herkende ik wel maar wie verkrachtte dat toch al niet zo heel geniale nummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Lange Gans kiest voor gezinsleven. "Toch leid ik een ruig bestaan, hoor! Ik stofzuig in een leren broek en ik mijn kind lees rappend voor!"
Heeft ie ook leuke nummers?quote:
quote:
Mooi Wark zijn heldenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan er toch maar één zijn, gewoon helemaal gedraaid zonet
Within Temptationquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef henkde_j het volgende:
Wat is dit nu weer voor foute plaat
Songfestival winnaar ofzo?
MH'tje binnen een paar maandjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Pumped Up Kicks, blijft nog wel even een toffe plaat denk ik zo.
Jep, geabonneerd op zn kanaal, wat een heldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Allrounder het volgende:
Voor Pino.. al zal die em wel gezien hebben.
Echt he!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, geabonneerd op zn kanaal, wat een held![]()
Wat slechtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Wheheheh
http://sites.bnn.nl/page/(...)bfd94941518d84933b8c
Sowieso dat ik dat ga kijken![]()
Puberale humorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Wheheheh
http://sites.bnn.nl/page/(...)bfd94941518d84933b8c
Sowieso dat ik dat ga kijken![]()
Ik had 'm even na zessen al op StuBru gehoord, dus nu blijft ie extra hangenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Wat blijft die plaat in je kop hangen..
Meer heeft ie niet te doen blijkbaar, gevalletje kansloosquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is die gast belachelijk snel met videofragmenten knippen zeg...
Hole is er niets bijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is die gast belachelijk snel met videofragmenten knippen zeg...
SPOILER: jackpot 24-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Iedereen vind hetquote:
DM hemquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ie niet een account hier aanmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |