ik wil alles nog proberen voordat de wereld vergaatquote:Op zondag 22 mei 2011 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit op, weet wel dat het niet de beste drank voor je is
mwah, de absint die je hier kan kriigen is niets gevaarlijks aan, net zo ongezond als ieder andere sterke drankquote:Op zondag 22 mei 2011 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit op, weet wel dat het niet de beste drank voor je is
quote:
Jawel, lijkt me wel gaaf dat je als lijk absint uitwasemtquote:Op zondag 22 mei 2011 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
Quentin Tarantino, Jacky Brown
[..]
mwah, de absint die je hier kan kriigen is niets gevaarlijks aan, net zo ongezond als ieder andere sterke drank
en die andere zijn ook alleen maar slecht voor je als je het lang vaak en veelvuldig drinkt
Ik heb die dvd en moet hem nog steeds kijkenquote:
inderdaad, dat moet nog steeds!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil nog zoveel proberen! Daarom ook die alles-wat-we-nog-nooit-geprobeerd-hebben-nu-wel-proberen-terras bezoek toch zwab?
Pics en film dan graagquote:Op zondag 22 mei 2011 01:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil nog zoveel proberen! Daarom ook die alles-wat-we-nog-nooit-geprobeerd-hebben-nu-wel-proberen-terras bezoek toch zwab?
ik opereer al een tijdje onder die vlag, mijn lever ligt ergens stervend in een hoekje zachtjes te huilenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:35 schreef Koen66 het volgende:
als de wereld in 2012 vergaat heb ik nog een hoop te proberen voor die tijd
ik bedoel ook niet alleen alcoholquote:Op zondag 22 mei 2011 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik opereer al een tijdje onder die vlag, mijn lever ligt ergens stervend in een hoekje zachtjes te huilen
Kusje op je leverquote:Op zondag 22 mei 2011 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik opereer al een tijdje onder die vlag, mijn lever ligt ergens stervend in een hoekje zachtjes te huilen
Ah gij wasser nog?quote:
Zullen we doen.quote:
Ik heb echt zo'n beeld van allemaal glazen op tafel met de meest vreemd gekleurde drankjesquote:
waar is datquote:Op zondag 22 mei 2011 01:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n beeld van allemaal glazen op tafel met de meest vreemd gekleurde drankjes
???quote:
cola, sinas, sprite en ruitenwisservloeistofquote:Op zondag 22 mei 2011 01:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n beeld van allemaal glazen op tafel met de meest vreemd gekleurde drankjes
Lees eens goedquote:
whehehehehequote:Op zondag 22 mei 2011 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
cola, sinas, sprite en ruitenwisservloeistof
En Thomas die in de goot ligt en ik die aan de broek van de ober sta te sjorren.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen als die ober leuk is dan he?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En Thomas die in de goot ligt en ik die aan de broek van de ober sta te sjorren._!
Ik had een mental imagequote:
Na mijn 20e mixdrank is niets meer zeker Simone!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na mijn 20e mixdrank is niets meer zeker Simone!
Weten we al wanneer?quote:
Nee geloof van niet. Wandertje had toch ook nog een fest?quote:
O ja BBQquote:Op zondag 22 mei 2011 01:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee geloof van niet. Wandertje had toch ook nog een fest?
Rum.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind wel dat je een zombie moet proberen bella, das een zoete, hele sterke cocktail met rum, rum, andere rum, en nog wat rum
dat klinkt als mijn cocktailquote:Op zondag 22 mei 2011 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind wel dat je een zombie moet proberen bella, das een zoete, hele sterke cocktail met rum, rum, andere rum, en nog wat rum
quote:
Neequote:
why u no go?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Kally het volgende:
Godver ik loop zo te horen weer een leuk feest mis, ik was ook uitgenodigd
Ik heb de jongens, nou ja, nu maar 1 maar toch.quote:
Ah ja, das zeker wel balen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de jongens, nou ja, nu maar 1 maar toch.
Weken ook echt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb eigenlijk in nederland nog maar 1 goeie zombie gedronken![]()
in kroatie schonken ze hele goeie, man dat waren twee hele ongezonde weken met perenlikeur, zombies, mojito's en tequila in de brandende zon als ontbijt, lunch, avondeten en slaapmutsje_O-
Nah, dat witte ge als ge mama wordtquote:
quote:
oh zwijg me er van, een vriend van me en ik zin echt van die elitaire drank snobsquote:Op zondag 22 mei 2011 01:46 schreef Kally het volgende:
Mojito is zo fucking lekker, en dan heb ik het niet over die namaak zooi die kant en klaar in flessen zit.
Dat is waar.quote:
Ik ook, ik kreeg zo'n pakket met glazen enzo, ik naar de AH voor blaadjes en limoenenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh zwijg me er van, een vriend van me en ik zin echt van die elitaire drank snobs, helemaal verse mint bladeren en zo gaan halen
Kusjes terugquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:46 schreef Kally het volgende:
Mojito is zo fucking lekker, en dan heb ik het niet over die namaak zooi die kant en klaar in flessen zit.
Maar die namaak meuk lijkt er niet eens opquote:
ook die heb ik nooit opquote:Op zondag 22 mei 2011 01:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar die namaak meuk lijkt er niet eens op
Dan heb je het straks weer koudquote:
Je kent mequote:
Ja mop je hebt al antwoordquote:
moet me zijn, Koen werk eens meequote:
Gek wijfquote:
Ja echt welquote:
Als wij niet meer wakker zijn kun je het wel vergeten!quote:
We hebben onze huisentertainer, Mirandaquote:
Ja zeg maar tegen Barreltje dat ik nu even mama benquote:
Het staat gelukkig op the webzzzzquote:Op zondag 22 mei 2011 01:58 schreef Bellatrix het volgende:
Dit moet echt gebundeld worden, nageslach gelooft dit nooit.
Redelijk anoniem ook gelukkig/quote:
Dat is de beste vriend van Rob (man van Miranda) en hij heet Barryquote:
quote:
ken wel een chatter op KSC die zo'n nick heeft maar da's een vrouwquote:
heb geen VH1quote:Op zondag 22 mei 2011 02:00 schreef DeZwabber het volgende:
vh1 classic, simply red
If you don't know me by now, you wil never ever know me, oooooohoohoohoohoooooooo
Die vind ik zo mooiquote:Op zondag 22 mei 2011 02:00 schreef DeZwabber het volgende:
vh1 classic, simply red
If you don't know me by now, you wil never ever know me, oooooohoohoohoohoooooooo
quote:
Mensen die van god los zijn hebben hiero altijd een streeptje voor!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:01 schreef Kally het volgende:
Nee barrel is een toffe en lieve gozer, beetje Patje stilo
Zijn vriendin is echter van god los
de vriend van c_a heette toch rob?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:01 schreef Kally het volgende:
Nee barrel is een toffe en lieve gozer, beetje Patje stilo
Zijn vriendin is echter van god los
kloptquote:Op zondag 22 mei 2011 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de vriend van c_a heette toch rob? [ afbeelding ]
ze draaien nummers uit 2005 al als classics somsquote:Op zondag 22 mei 2011 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, blur - song two
als dat al op een classics zender komt wordt ik ook al oud
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee bananencake, het is moeilijk leesbaar, dat geef ik toe, maar bananencake
het was een garpje, omdat zijn vriendin van god los zou zijn en jij nu so to speak ook een beetje los bentquote:Op zondag 22 mei 2011 02:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt
Maar baarel is beste vriend
Die heeft ze morgen wel doorquote:Op zondag 22 mei 2011 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was een garpje, omdat zijn vriendin van god los zou zijn en jij nu so to speak ook een beetje los bent
truste Siepjequote:Op zondag 22 mei 2011 02:04 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga wel naar bed, morgen weer een verjaardag
Ik heb echt fucking geen leven
Truste voor straks en Miran, ik zou lopen en je fiets laten staan
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee bananencake, het is moeilijk leesbaar, dat geef ik toe, maar bananencake
Amsterdam?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:08 schreef Bellatrix het volgende:
Dit liedje beweegt me tot tranen. Wat hou ik van die stad.
Ja.quote:
Die hoorde ik voor het eerst in een trein, terwijl we Utrecht uit reden en de zon onderging, dat was speciaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:14 schreef DeZwabber het volgende:
hier krijg ik dan weer bijna tranen in mij ogen van
mooiquote:Op zondag 22 mei 2011 02:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die hoorde ik voor het eerst in een trein, terwijl we Utrecht uit reden en de zon onderging, dat was speciaal.
Hoezo niet?quote:
Ik weet neitquote:
Een TBS kliniek heeft meer truimtequote:Op zondag 22 mei 2011 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe comfortabel is het onder die steen van je?
dat had ik je een uur geleden ook al kunnen vertellenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik niet meer kan fietsen
Niets mis mee! Al vind ik zijn dochter leukerquote:Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
If I can, make it there, I'll make it anywhere!
oh dear, ik ken de tekst van frank sinatra...
Doe maar gewoon lopen, oke?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik niet meer kan fietsen
I was five, and he was six, we rode on horses made of sticksquote:Op zondag 22 mei 2011 02:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets mis mee! Al vind ik zijn dochter leuker
He shot me down bang bang!
En ze was toch bang, die meid.
Omdat het kan!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:23 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom ben ik naar Monique Smit aan het luisteren
Hum hum humming.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:25 schreef Bellatrix het volgende:
Katy Perry Maaaahtin, die vogel van d'r is er niets bij!
quote:
whehe, ik en die zangerige vriendin hebben een keer haar gitaar door meat loaf laten signerenquote:
drink nog wat moed in voor de volgende pogingquote:Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ja doe ik zeker, het komende uur siewosie.
Doe ik! Ouzo niet niet leeg en er staat nog wat anders!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
drink nog wat moed in voor de volgende poging
Wat dat betreft loopt c_a voorquote:Op zondag 22 mei 2011 02:34 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan nog lezen wat je typt, dus daar kan nog meer in inderdaad
Nog maar 3 uur toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
zo lang duurt het niet meer tot de eerste ochtendtrein
vanuit maassluis dan weer niet, in het weekend slapen ze uitquote:
Die is zo goedquote:
Helemaal goedquote:
ik heb em een keer gezien, maar das echt heel lang geleden, dus ik wi em nog een keer kijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:57 schreef Bellatrix het volgende:
Tho'mas, casablance is echt legandarisch, de schoonheid van Bergman is
en nu al in de fase dat het me geen reet meerboeit maar voor jullie probeer ik het goed zeg maarquote:Op zondag 22 mei 2011 02:57 schreef iBenny het volgende:
Het duurt volgens mij niet lang meer of Bella raakt ook de verkeerde toetsen
nehquote:Op zondag 22 mei 2011 02:57 schreef iBenny het volgende:
Het duurt volgens mij niet lang meer of Bella raakt ook de verkeerde toetsen
Oja zei je al!quote:
Ah, voor ons hoef je het niet te doen hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 02:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
en nu al in de fase dat het me geen reet meerboeit maar voor jullie probeer ik het goed zeg maar
I like!quote:
Lekker slapen babe!quote:
hint, het is niet meer livequote:Op zondag 22 mei 2011 03:05 schreef Bellatrix het volgende:
Kijk nu ingloruus basterds op een livestream, ongekend!
Met mensen die ik niet kn! ja maar op die manier wel live.quote:
WTF zit je te kijken dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met mensen die ik niet kn! ja maar op die manier wel live.
Op tumblr, zo'n meisje streamt altijd films, nu met mensen uit miami en canada te kijken, zo grappi.quote:
Eh? Je kijkt de film via de stream en kan reageren ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op tumblr, zo'n meisje streamt altijd films, nu met mensen uit miami en canada te kijken, zo grappi.
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eh? Je kijkt de film via de stream en kan reageren ofzo?
quote:
Dit dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:34 schreef Bellatrix het volgende:
Is zijn alter ego. Iedereenheeftze. ik ook.
Die aflevering heb ik te vaak gezien.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:37 schreef DeDweil het volgende:
Overdag slechts een onschuldige zwabber, maar 's nachts verandert hij in De Dweil, de gemaskerde personificatie van het kwaad!
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:53 schreef DeZwabber het volgende:
shocking blue, venus, nu op vh1 classic maar voor eeuwig in mijn geheugen door vrouwenscheermesjes
Opnemen. wil ik zien!quote:Op zondag 22 mei 2011 04:00 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb echt zin om aan die zingende vriendin van me te vragen of ze met me young blood wilt coveren, ik denk dat ze het wel leuk vind
Ja hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 11:01 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen c_a'tje!
Heb je je bed kunnen vinden?
Siepquote:
Aawwwwwwwwwww wat liefquote:Op zondag 22 mei 2011 11:13 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens net wakker
Ik vroeg aan oudste waarom maak je me niet wakker gekkie, zei hij je hebt al zo slecht geslapen de laatste nachten
Ik straks naar mijn vader, verjaardag vierenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aawwwwwwwwwww wat lief
Ik ga met me broertje naar Zuidplein.... hij gaat een iPhone halen
Dus nu even douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |