ik ben op de fiets meer van het voorover van je fiets pleuren in een afdalingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bekflip is ook wel tof op de fiets. Ja, zo is het goed geschreven.
Trusten STeetjequote:
Nope, alleen shift en een functie toetsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Shift-iets heb ik trouwens wel
Maar hoezo stomme foon, heb jij die wel allemaal of zo?
Trusten STquote:
Slaap lekker met je tettenquote:
Doe eens nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben op de fiets meer van het voorover van je fiets pleuren in een afdaling
Ja, bekflip dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben op de fiets meer van het voorover van je fiets pleuren in een afdaling
Wie legt er ook een scherpe bocht naar rechts neer vlak onder een steile afdalingquote:
Stommerdsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie legt er ook een scherpe bocht naar rechts neer vlak onder een steile afdaling
Prutsersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie legt er ook een scherpe bocht naar rechts neer vlak onder een steile afdaling
Hier een blauwe toets, een shift toets, een wereldbol toets en een symbolen toetsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, alleen shift en een functie toets
Limburgersquote:
quote:
Ik hier dus een shift, een blauwe en dan nog een functiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier een blauwe toets, een shift toets, een wereldbol toets en een symbolen toets
Niet doen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb wel een ctrl toets, maar ik heb 'm nog nooit kunnen gebruiken, want hij doet niks
Hey trevquote:
Wat heb je vandaag dan gedaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey trev![]()
Ben kapotEn heb echt weinig gedaan vandaag
Uitgeslapen, boodschapjes en gewerkt. Maar het was rustig. Normaal ben ik nooit zo moe.quote:
Solquote:
Met die jongetjes van tegenwoordig weet je het niet...moeilijke kapsels die precies goed moeten zitten, zalfjes smeren etc...waar zijn de mannenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het echt gay als een jongen 'klaarmaken voor bios' of 'klaarmaken voor kermis' o.i.d. in z'n naam heeft staanZoveel zullen ze toch niet klaar te maken hebben
![]()
/niet doordenken bij klaarmaken
Misschien heb je gewoon slaap nodigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uitgeslapen, boodschapjes en gewerkt. Maar het was rustig. Normaal ben ik nooit zo moe.![]()
[..]
Sol![]()
Presentquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met die jongetjes van tegenwoordig weet je het niet...moeilijke kapsels die precies goed moeten zitten, zalfjes smeren etc...waar zijn de mannen
Martamagnumquote:
Ja, mn darmen zijn het ook niet zo eens met mijn voedingskeuzes, ik denk dat dat er ook mee te maken heeftquote:
En sommige net-uit-bed-kapsels zijn zooooveel mooier dan die gelplakhoofdenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met die jongetjes van tegenwoordig weet je het niet...moeilijke kapsels die precies goed moeten zitten, zalfjes smeren etc...waar zijn de mannen
Dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Martamagnum![]()
![]()
[..]
Ja, mn darmen zijn het ook niet zo eens met mijn voedingskeuzes, ik denk dat dat er ook mee te maken heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |