abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97200982
quote:
6s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef pberends het volgende:
'DWHN stuk beter dan Comedy Live'

Wat een visionair.
quote:
Op maandag 23 mei 2011 @ 15:00 schreef RzrNl het volgende:
Vroeg me in een ander topic ook al af hoelang deze serie het vol zal houden.
RTL, JJ pleite, frictie tussen Dhr. Acda en de rest.
Lekker sarcastische en dwarse zak, die Thomas.
Maar hoelang kan dat doorgaan voordat RTL het weer afkapt omdat het niet "gezellig voor heel de familie is" (of een soortgelijke andere smoes)?

Edit: Ik mis de oude DWHN
Waarom snappen sommige mensen toch niets van de wereld?
  maandag 23 mei 2011 @ 15:10:36 #204
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97201253
quote:
Paling is mijn bitch :D
Als je aan mijn vriendin komt, kom je aan mijn zus! _O- :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_97204436
quote:
6s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef pberends het volgende:
'DWHN stuk beter dan Comedy Live'

Wat een visionair.
quote:
Op datzelfde tijdstip werd zijn stoel bij het hernieuwde DWHN op RTL 4 bezet door oudgediende Thomas Acda. Die zich na tien jaar afwezigheid had voorgenomen Van der Wal terug te pakken voor diens grappen over te dikke mensen als Acda: 'Niet over zijn hazenlip, dat zou gemeen zijn en laag. Niet nodig ook: ik heb zijn nieuwe tv-programma gezien.'"
Die was ook zo geniaal.
pi_97206249
DWHN is niks veranderd. DWHN is namelijk altijd 'heel aardig, met briljante momenten' geweest. Lang niet elke aflevering is goed, het kan zo twee, drie afleveringen gewoon matig zijn, maar juist de briljante momenten maken het zo'n subliem programma. Het is echt een programma dat niet top hoeft te zijn, dat geen constant niveau nodig heeft. Het gaat om de topmomenten en die horen schaars te zijn.
pi_97206325
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:20 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Die was ook zo geniaal.
quote:
Helaas ontbreekt het Comedy Live ook (nog steeds) aan goede teksten met een stevige punchline. Ook de acteerprestaties laten nog te wensen over
Hij heeft wel een hoop woorden nodig om te zeggen dat het een kutshow is.
pi_97206964
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft wel een hoop woorden nodig om te zeggen dat het een kutshow is.
Quote één was van Acda, quote twee van die tv-recensent. Ja, nu is het wel goed, verdomme. :').
pi_97207071
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef Stofje het volgende:

[..]

Quote één was van Acda, quote twee van die tv-recensent. Ja, nu is het wel goed, verdomme. :').
Ik reageerde op die ouwe frontpagelikker, met zijn stukjes.
pi_97207168
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:06 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik reageerde op die ouwe frontpagelikker, met zijn stukjes.
Met 'hij' bedoel je toch die tv-recensent? Want die citeer je... Ach, maakt ook niet uit :).
pi_97207408
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:08 schreef Stofje het volgende:

[..]

Met 'hij' bedoel je toch die tv-recensent? Want die citeer je... Ach, maakt ook niet uit :).
Ja.

Is de schuld van pberends dat het zo onduidelijk wordt.
pi_97209563
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:50 schreef Stofje het volgende:
DWHN is niks veranderd. DWHN is namelijk altijd 'heel aardig, met briljante momenten' geweest. Lang niet elke aflevering is goed, het kan zo twee, drie afleveringen gewoon matig zijn, maar juist de briljante momenten maken het zo'n subliem programma. Het is echt een programma dat niet top hoeft te zijn, dat geen constant niveau nodig heeft. Het gaat om de topmomenten en die horen schaars te zijn.
De voorbedachte punchlines van Harm zijn bijna altijd geniaal, zelfs wanneer de show zelf tegenvalt. Alleen die grappen zijn al twee keer zo meesterlijk dan welk ander programma op de Nederlandse tv dan ook, en is het daarom altijd wel waard om te kijken.
pi_97209593
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja.

Is de schuld van pberends dat het zo onduidelijk wordt.
Dan moeten jullie het bericht op de Frontpage maar lezen!
pi_97212171
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Stefan het volgende:
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Zo klonk het voor mij ook. Een combinatie.
pi_97419825
De nieuwe is nog niet te zien op rtl gemist ;(
  zaterdag 28 mei 2011 @ 14:44:11 #217
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_97419875
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De nieuwe is nog niet te zien op rtl gemist ;(
Je bent te laat
O)))
pi_97420111
Tis natuurlijk vanavond pas :') :')
pi_97423587
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tis natuurlijk vanavond pas :') :')
Eerst Champions League kijken, daarna pas lekker terugkijken.

Gasten: 27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
  Forum Admin zaterdag 28 mei 2011 @ 16:54:56 #220
35723 crew  GGMM
pi_97423762
Vanavond CL en DWHN. Topavond.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 28 mei 2011 @ 17:08:59 #221
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_97424196
Wat was ik blij om Thomas Acda gewoon weer op de stoel te zien. O+ Dat waren toch de mooiste jaren. O+
pi_97425235
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 16:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Eerst Champions League kijken, daarna pas lekker terugkijken.

Gasten: 27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
Dat dus :D Net de eerste aflvering gezien, was weer ouderwets goed :)
pi_97432740
Hoe laat begint het?
  Moderator zaterdag 28 mei 2011 @ 20:50:55 #224
42184 crew  DaMart
pi_97432796
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:49 schreef Tegan het volgende:
Hoe laat begint het?
22:00 uur, net als vorige week.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_97433193
K. Zit klaar om te kijken dan :9 .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')