quote:Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef pberends het volgende:
'DWHN stuk beter dan Comedy Live'
Wat een visionair.
Waarom snappen sommige mensen toch niets van de wereld?quote:Op maandag 23 mei 2011 @ 15:00 schreef RzrNl het volgende:
Vroeg me in een ander topic ook al af hoelang deze serie het vol zal houden.
RTL, JJ pleite, frictie tussen Dhr. Acda en de rest.
Lekker sarcastische en dwarse zak, die Thomas.
Maar hoelang kan dat doorgaan voordat RTL het weer afkapt omdat het niet "gezellig voor heel de familie is" (of een soortgelijke andere smoes)?
Edit: Ik mis de oude DWHN
Paling is mijn bitchquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef pberends het volgende:
'DWHN stuk beter dan Comedy Live'
Wat een visionair.
Die was ook zo geniaal.quote:Op datzelfde tijdstip werd zijn stoel bij het hernieuwde DWHN op RTL 4 bezet door oudgediende Thomas Acda. Die zich na tien jaar afwezigheid had voorgenomen Van der Wal terug te pakken voor diens grappen over te dikke mensen als Acda: 'Niet over zijn hazenlip, dat zou gemeen zijn en laag. Niet nodig ook: ik heb zijn nieuwe tv-programma gezien.'"
quote:
Hij heeft wel een hoop woorden nodig om te zeggen dat het een kutshow is.quote:Helaas ontbreekt het Comedy Live ook (nog steeds) aan goede teksten met een stevige punchline. Ook de acteerprestaties laten nog te wensen over
Quote één was van Acda, quote twee van die tv-recensent. Ja, nu is het wel goed, verdomme.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft wel een hoop woorden nodig om te zeggen dat het een kutshow is.
Ik reageerde op die ouwe frontpagelikker, met zijn stukjes.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Quote één was van Acda, quote twee van die tv-recensent. Ja, nu is het wel goed, verdomme..
Met 'hij' bedoel je toch die tv-recensent? Want die citeer je... Ach, maakt ook niet uitquote:Op maandag 23 mei 2011 17:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik reageerde op die ouwe frontpagelikker, met zijn stukjes.
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Met 'hij' bedoel je toch die tv-recensent? Want die citeer je... Ach, maakt ook niet uit.
De voorbedachte punchlines van Harm zijn bijna altijd geniaal, zelfs wanneer de show zelf tegenvalt. Alleen die grappen zijn al twee keer zo meesterlijk dan welk ander programma op de Nederlandse tv dan ook, en is het daarom altijd wel waard om te kijken.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:50 schreef Stofje het volgende:
DWHN is niks veranderd. DWHN is namelijk altijd 'heel aardig, met briljante momenten' geweest. Lang niet elke aflevering is goed, het kan zo twee, drie afleveringen gewoon matig zijn, maar juist de briljante momenten maken het zo'n subliem programma. Het is echt een programma dat niet top hoeft te zijn, dat geen constant niveau nodig heeft. Het gaat om de topmomenten en die horen schaars te zijn.
Dan moeten jullie het bericht op de Frontpage maar lezen!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Is de schuld van pberends dat het zo onduidelijk wordt.
Zo klonk het voor mij ook. Een combinatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Stefan het volgende:
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Je bent te laatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De nieuwe is nog niet te zien op rtl gemist
Eerst Champions League kijken, daarna pas lekker terugkijken.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerst Champions League kijken, daarna pas lekker terugkijken.
Gasten: 27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |