Na de BBQ is dat allemaal weer over...doet iedereen weer normaalquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedereen doet z'n best hè. Je voelt het gewoon, doet zeer aan mijn ogen, maar daarvoor hebben een
Je post in ieder geval teveel, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
En weer had ik de laatste, je zou bijna denken dat ik alleen maar post hier
Die BBQ gaat niet door, ben gewoon wat vakantiegeld aan het binnenharkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Na de BBQ is dat allemaal weer over...doet iedereen weer normaal
dat doe je ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
En weer had ik de laatste, je zou bijna denken dat ik alleen maar post hier
Ah....doe je goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die BBQ gaat niet door, ben gewoon wat vakantiegeld aan het binnenharken
Ja, dat jij dat vindt was mij wel duidelijk tijdens mijn ban. Beetje natrappen en zoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je post in ieder geval teveel, dat is duidelijk.
Ja maar alles is al dood hier dus ik kan niks doodbijtenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heee, eindelijk weer eens een lekker wijf in de tent![]()
Profielgegevens / wall niet toch? Of je moet een vriendje van een vriendje zijn, dan zou 't wel kunnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die vertelt wel meer niet![]()
Pieter, ik ben je tegengekomen op Facebook maar ik durf je niet uit te nodigen om mijn vriendje te worden. Ik ben bang dat je mij af gaat wijzen![]()
Je profiel is trouwens compleet openbaar
M'n piemel, m'n piemel, m'n piemel mag je wel hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar alles is al dood hier dus ik kan niks doodbijten
ik weet niet wat jij onder doodbijten verstaat...maar dat gaat niet zachtjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n piemel, m'n piemel, m'n piemel mag je wel hebben![]()
![]()
maar niet te hard bijten![]()
Die is al 10 jaar dood toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n piemel, m'n piemel, m'n piemel mag je wel hebben![]()
![]()
maar niet te hard bijten![]()
Hoezo natrappen dan? Het was toch gewoon toen net als nu gewoon duidelijk? Ik trap gewoon als Pietjes profiel, in het openbaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat jij dat vindt was mij wel duidelijk tijdens mijn ban. Beetje natrappen en zo![]()
Maar raad eens wat? Ik trek mij er gewoon niets van aan![]()
Waar je werkt, je studie, etc. Ik ben lekker binnengeslopen kan overal kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Profielgegevens / wall niet toch? Of je moet een vriendje van een vriendje zijn, dan zou 't wel kunnen.
To much infoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Winterslaap, als de goede doos verschijnt springt ie enthousiast op![]()
Sorry hoor teun, maar ik weet niet wat jij nu probeert te suggereren, maar ook hier is het Not done om prive gegevens op fok te gooienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar je werkt, je studie, etc. Ik ben lekker binnengeslopen kan overal kijken![]()
Nah, jullie bij mij ook, maar dat vind ik niet erg![]()
of the record, maak je niet ongerust, ik heb ergens, deep down, nog wel wat fatsoen
Jepquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo natrappen dan? Het was toch gewoon toen net als nu gewoon duidelijk? Ik trap gewoon als Pietjes profiel, in het openbaar.
Jammer dat sommige mensen je geaccepteerd hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar je werkt, je studie, etc. Ik ben lekker binnengeslopen kan overal kijken![]()
Nah, jullie bij mij ook, maar dat vind ik niet erg![]()
of the record, maak je niet ongerust, ik heb ergens, deep down, nog wel wat fatsoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |