woon in nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:21 schreef Swomp het volgende:
Kan fok.nl niet door de autoriteiten in Iran geblokt worden ?
Overigens is je UI een turkse vlag, maar die wordt helemaal overspoeld hier op fok...quote:
Als ik niet die medische ingreep wilt laten doen, wat kan ik dan doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
Sperma-ophoping.
Het sperma hoopt zich op in je penis en laat resten achter. Medische ingreep is direct mogelijk om de kans op onvruchtbaarheid te verkleinen, hoewel het kwaad vaak al snel is geschied.
Zonder medische ingreep is onvruchtbaarheid een feit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als ik niet die medische ingreep wilt laten doen, wat kan ik dan doen?
Een tijdje geen seks hebben, komt dan alles weer in orde?
Ik heb 3 user's op fok gehad, ww kwijt, en amenth is turks uit Rotterdam dus uiteindelijk zijn er maar twee actiefe turken op fok...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:24 schreef Swomp het volgende:
[..]
Overigens is je UI een turkse vlag, maar die wordt helemaal overspoeld hier op fok...
Zeker door die trollende usertjes![]()
waarom? En waarom is dit opeens bij mij gekomen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Zonder medische ingreep is onvruchtbaarheid een feit.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
hoewel het kwaad vaak al snel is geschied.
Yep.. een oom van mij heeft dit ook gehad!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Zonder medische ingreep is onvruchtbaarheid een feit.
Ik ben al van kleins aan besneden.. het bovenste stukje vel..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:30 schreef onzichtbare het volgende:
gulmez j moet je laten besnijden tot onder de kop van je lul heb ie een kortere weg ja zij ook weg ihiihhhihihii
Ja. Relax.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben al van kleins aan besneden.. het bovenste stukje vel..
Is het serieus een sperma ophoping, en als ik een tijdje nu niet klaarkom kan het probleem dan automatisch verholpen worden door het lichaam?
dan moet je tog wel goed gek zijn...quote:je zou het zelf kunnen proberen te 'ontstoppen' met zo'n dingetje waar vrouwen hun wimpers mee opmaken. Wel eerst goed schoonmaken natuurlijk.
Je moet een spuit in je penisgat duwen, en dan volpompen met antibiotica.quote:
aauwhrgh, moet er niet aan denken..!!quote:Je moet een spuit in je penisgat duwen, en dan volpompen met antibiotica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |