quote:In de winter van 2004 gaat de dan 29-jarige Harvey Esajas op bezoek bij zijn vriend Clarence Seedorf op Milanello, het trainingscomplex van AC Milan. Esajas, die in Nederland speelde voor Ajax (jeugd), Anderlecht (jeugd), Feyenoord, FC Groningen, Cambuur en Dordrecht’90 is dan al drie keer gestopt met voetballen. Hij staat op het punt om reisgids te worden in Spanje. Tegen Seedorf zegt hij: ‘Man, het ruikt hier gewoon naar voetballen. Ik krijg weer zin.’ Seedorf barst in lachen uit. ‘Moet je kijken hoe je eruit ziet.’ Esajas weegt dan 120 kilo. Als eigenaar van een discotheek en opbouwer van circustenten leeft hij een ruig leven.
Om een lang verhaal kort te maken: via Clarence Seedorf krijgt hij de mogelijkheid om bij AC Milan een intensief programma te volgen om af te vallen. Hij traint drie keer per dag en leeft op een dieet van rijst, pasta en havermoutpap. Esajas valt op door zijn wilskracht en bij de Italiaanse club krijgen ze een zwak voor het verhaal van de verdediger. Hij krijgt een contract, een kamer op Milanello, mag meetrainen met de hoofdmacht en maakt acht maanden later zijn debuut in San Siro: zes minuten als invaller in de sloffase van de bekerwedstrijd tegen Palermo.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)t-Buitenveldert.html
[..]
[ afbeelding ]!
BWOOAHHH WAT BEN JIJ LEKKER!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
NOMNOMNKNMNOMNONOO ik drink alleen, haters gaan haten oh yeah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betoverende foto.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOE LOTquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:42 schreef L0t.. het volgende:
ik heb eigenlijk zin in tequila maar dat zou ik nooit meer drinken
Same, ofja niet van de rosé.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
ik hou niet van mojito door de munt, ik hou het bij rosé.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Betoverende foto.haters gaan hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Je nagellak.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil wel mojito maken voor je. ik moest helemaal ijs maken en het crunchen en nog limoen en mint pakken en zoooquote:
Oe, weer een mooi verhaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:42 schreef L0t.. het volgende:
ik heb eigenlijk zin in tequila maar dat zou ik nooit meer drinken
Kom je hem ook brengenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil wel mojito maken voor je. ik moest helemaal ijs maken en het crunchen en nog limoen en mint pakken en zooo
Nfu oh?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
is zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doeee nouuquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik heb alleen rosé en bier in huis
maar eerlijk ik moet nooit meer tequila of sambuca drinken
Zo zo Lotje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:48 schreef L0t.. het volgende:
ik weet nog op mn examenfeest dat ik iets van 10 shotjes sambuca swift had gedaan, ik weet nog dat ik toen zo tussen mensen op de foto sprong maar gewoon niet meer stil kon staan en zo achteruit moest blijven lopen tot ik tegen de muur knalde en op de grond zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |