Echt zo'n double storey "a".quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe schrijf jij het dan?Bovendien, kom niet aan leeell.
Ik heb ze niet meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom mag ik wel een foto zien met jouw brakke kop erop, en niet eens jouw babyfoto's?
Ik weet wel wat erger is.
Dat zeggen leraren ook ja. Vooral als er een z na staat zien ze het verschil vaak nietquote:
Ik vraag het leeell wel. Kusje op je voorhoofd.quote:
koole menschen gebruiken xd XDXD hahahahquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ha die ramon XD kijk hem sow mee doen met XD XD egt sow kool XD XDDDD
doe maarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vraag het leeell wel. Kusje op je voorhoofd.
Ik wil Dastan met brakke kop zienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom mag ik wel een foto zien met jouw brakke kop erop, en niet eens jouw babyfoto's?
Ik weet wel wat erger is.
'xd' lijkt helemaal nergens naar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
koole menschen gebruiken xd XDXD hahahah
Dat is bij mij een emoticonquote:
Dastans.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
net zoals Dastan's brakke kop waarschijlijk
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
net zoals Dastan's brakke kop waarschijlijk
Ja. Zien? Ik stuur wel even via DM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zien? Ik stuur wel even via DM.WagoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |