bedoel je dat cynisch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja ik zou vooral gaan liegen als mensen je proberen te helpen
wat had je gedaan dan? of hou je dat voor jezelf?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja
nou dat doen ze al vrij snel hoor....bijv bijna al als je als man een rokje draagt ha ha
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:22 schreef dandybleu het volgende:
ha ha hey? .....ha ha ........ha ha.. ......ha ha.....
ha no big deal.....ik zat aan de drugs...en had moeilijke scheiding....en ook nog eens een mega blauwjte gelopen met een meisje ...........en buren vete ( met stenen door mn ruit ) en familie ruzie-tje.......en nog een paar dingetjes.....zoals eenzaamheid.....enz enz en geen baan opeens.....alles bij elkaar genomen? ik draaide beetje door...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je kwam altijd al enigszins verward over, ik begrijp nu ook meteen waarom. Maar hoezo loop je bij het RIAGG enzo dan? Wat was er met justitie?
nou ja kijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef DeZoektocht het volgende:
Hoe verplicht is dit allemaal?
Lijkt me vreselijk zoals je het beschrijft.
Kijk tuurlijk snap ik sommige dingen ook wel en zijn door hun waarschijnlijk moeilijk anders te doen, maar snap heel goed dat je je behandeld voelt als een klein kind
....wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef monkyyy het volgende:
There is an idea of a dandyblue, some kind of abscration, But there is no real him. Only an entity. Something illusory. And though he can hide his cold gaze, and you can shake his hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense your lifestyles are probably comparable, he simply is not there.
nou ja ik leef vrij teruggetrokken....heel af en toe haal ik een nieuw persoon binnen in mn leven....( in principe voor heel lange tijd ) ..maar ook met het risisco dat het dus helemaal misgaatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef monkyyy het volgende:
There is an idea of a dandyblue, some kind of abscration, But there is no real him. Only an entity. Something illusory. And though he can hide his cold gaze, and you can shake his hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense your lifestyles are probably comparable, he simply is not there.
ha blowende vwo-ers ( en uni ) drinkers en filosofen....kunstenaars....enz enz....en ik ben 40 en zie eruit als 30 ( maar dat is een leugen ha ha wnat ik ben van binnen zo gaar als een 50er.....meisjes op straat denken dat ik jong en viriel ben )quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe oud ben je dandybleu? En tot welke subcultuurgroep hoorde je in je jonge jaren?
owquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
..en wat gebeurt er als je die zogenaamde "hulp" zou weigeren?
(ze dus gewoon niet binnenlaten e.d.) ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |