abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97117036
nou ik word gemonitord door het riag.....ja op zich no big deal...( als je je bedenkt dat het leven altijd nog slechter kan zijn? ja dan heb ik het best nog wel goed ha ha )
maar ja na ze een jaartje bestudeerd te hebben? ( ze komen bij me langs elke week om te kijken of het goed gaat met met me ) heb ik op mijn beurt deze conclusies getrokken.....

*als bijv mn wijf het heeft uitgemaakt? dan moet ik toch glimlachen als het riag langs komt.....want als ik een huilbui zou hebben ofzo? dat kan een teken zijn van een psychose

*een huis is normaal een prive domein hey? maar bij mij? moet ik ook glimlachen als er en totaal vreemde binnen stapt en mijn huis gaat oserveren ( en ook zijn mening ventileert )

*nou dus als je dan zo gort droog op ze reageerd? als bijv zoals een nieuws lezer? dat masker vinden ze ook niet fijn......want dan proberen ze toch daar doorheen te prikken....

*stellen vaak dezelfde vragen aan me...vragen waar ik al 10 keer het antwoord op heb gegeven....

*nou ja ik heb me zelf dan reeds zo aangepast? dat ik ze dus precies geef wat ze willen.....ten alle tijden dus....komen ze binnen...zet even de schakelaar in mn hoofd op "dandybleu is dolblij" en dat vinden ze fijn want dan gaat het goed met me......vinden ze....

*elke week uitleggen wat je gedaan hebt met je leven .....ook dus niet aan een vriend maar aan een ( vrij ) onbekende dus....ik heb me totaal aangepast hieraan dus..... ( is de weg van de minste weerstand....en ik doe net alsof ik een leuk gsprek heb met mn zus die langs komt......wat natuurlijk wel helemaal niet het geval is ......maar op die manier krijg ik geen migraine-aanval

*een keer per week vaste prik? ben je thuis? moet je dus rap een broek aantrekken...want je kan ze natuurlijk niet in je tanga slip ontvangen.....ha ha

*posters aan de muur? worden bestudeerd en mogenlijk in een vergadering besproken.....een poster die beetje afwijkt van de norm? is mogenlijk een psychose ontwikkeling.....word ook wel eens doorgespeeld aan de baas...die op zijn beurt controleren komt...

*fabrieks arbeider? of student? die mag zijn huis verwaarlozen tot een bepaalde hoogte....( tot het punt dat buren er last van zouden krijgen )....maar mijn huis daar gelden andere wetten dus... ( een week niet stofzuigen? is onhygienisch en mogenlijk een teken van psychisch verval )

*knotsgekke psychische analises ook nog eens "dandybleu zegt dat zijn buurman vaak lawaai maakt met muziek" "riag zegt : zou er een mogenlijkheid kunnen zijn dat je dat fantaseert?"

*nou in mijn geval hebben ze de sleutel op een dag afgedwongen...van mijn huis.....doe ik de deur op een dag niet open? ( zou doodnormaal kunnen zijn dat je diaree hebt en hoofdpijn en geen bezoek wilt? staan ze toch doodleuk opeens binnen in je huis........ha ha..nou ja je moet er maar zin in hebben.......

*vragen aan me "dandybleu heb je last van bijwerkingen van medicijnen? ( gedwongen medicatie ) ".....nou ja die staan allemaal doodleuk op de verpakking vermeld dus...een stuk of 10 en ik heb ze allemaal.....als ze het een keertje vragen is niet erg.....maar ze vragen het 10 keer per jaar..... ( word je dan knorrig? om elke keer hetzelfde verhaal te gaan zitten vertellen? heb je als patient een probeelm want patient moet wel aardig reageren want anders gaat het niet goed met de patient.....)

*nou ja en dan als laatste? therapeut kost de staat 20 euro per uur ongeveer.........die 20 zou ik graag in mijn portomonaie willen hebben....maar zo werkt dat niet ......ha ha.....

nou ja dit waren mn klachten zo een beetje......hoop dat het op een of andere manier "komisch" was en of "vermakelijk"

gr g dandybleu
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 14:24:34 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97117105
Tja ik zou vooral gaan liegen als mensen je proberen te helpen :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:27:12 #3
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_97117200
Volg je dit onder dwang van justitie? zo niet dumpen. :')
Hier had uw tekst kunnen staan!
pi_97117220
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja ik zou vooral gaan liegen als mensen je proberen te helpen :Y
bedoel je dat cynisch?

ja hulp word al snel gegeven in de vorm van "pampering".....wat heel fijn is....maar ja helaas ook verslavend.....want ja voor dat je het weet kan je helemaal niet meer zelfstandig handelen
pi_97117248
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef FlameH2O het volgende:
Volg je dit onder dwang van justitie?
ja

nou dat doen ze al vrij snel hoor....bijv bijna al als je als man een rokje draagt ha ha
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:29:52 #6
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_97117276
Dandyblue topic. :9~
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_97117288
Hoe verplicht is dit allemaal?
Lijkt me vreselijk zoals je het beschrijft.
Kijk tuurlijk snap ik sommige dingen ook wel en zijn door hun waarschijnlijk moeilijk anders te doen, maar snap heel goed dat je je behandeld voelt als een klein kind :{
pi_97117297
Je kwam altijd al enigszins verward over, ik begrijp nu ook meteen waarom :'). Maar hoezo loop je bij het RIAGG enzo dan? Wat was er met justitie?
pi_97117325
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ja

nou dat doen ze al vrij snel hoor....bijv bijna al als je als man een rokje draagt ha ha
wat had je gedaan dan? of hou je dat voor jezelf?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:31:29 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97117338
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:29 schreef Aneurysma het volgende:
Dandyblue topic. :9~
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:22 schreef dandybleu het volgende:
ha ha hey? .....ha ha ........ha ha.. ......ha ha.....
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97117390
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je kwam altijd al enigszins verward over, ik begrijp nu ook meteen waarom :'). Maar hoezo loop je bij het RIAGG enzo dan? Wat was er met justitie?
ha no big deal.....ik zat aan de drugs...en had moeilijke scheiding....en ook nog eens een mega blauwjte gelopen met een meisje ...........en buren vete ( met stenen door mn ruit ) en familie ruzie-tje.......en nog een paar dingetjes.....zoals eenzaamheid.....enz enz en geen baan opeens.....alles bij elkaar genomen? ik draaide beetje door...
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:34:52 #12
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_97117443
There is an idea of a dandyblue, some kind of abscration, But there is no real him. Only an entity. Something illusory. And though he can hide his cold gaze, and you can shake his hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense your lifestyles are probably comparable, he simply is not there.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_97117483
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef DeZoektocht het volgende:
Hoe verplicht is dit allemaal?
Lijkt me vreselijk zoals je het beschrijft.
Kijk tuurlijk snap ik sommige dingen ook wel en zijn door hun waarschijnlijk moeilijk anders te doen, maar snap heel goed dat je je behandeld voelt als een klein kind :{
nou ja kijk

ik realiseer me wel dat het altijd nog een schepje erger kan hey? er zijn zoveel mensen die problemen hebben en ook nog erger als ik

maar ja als een kind? ja zo behandelen ze me wel eens......alsof ik opeens 10 vaders heb die elke week komen checken
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:38:00 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97117548
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef monkyyy het volgende:
There is an idea of a dandyblue, some kind of abscration, But there is no real him. Only an entity. Something illusory. And though he can hide his cold gaze, and you can shake his hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense your lifestyles are probably comparable, he simply is not there.
....wat?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97117550
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef monkyyy het volgende:
nou ja ik leef vrij teruggetrokken....heel af en toe haal ik een nieuw persoon binnen in mn leven....( in principe voor heel lange tijd ) ..maar ook met het risisco dat het dus helemaal misgaat
pi_97117602
Hoe oud ben je dandybleu? En tot welke subcultuurgroep hoorde je in je jonge jaren? :D
pi_97117651
Dandybleu was een gothic-achtig iets, heeft hij eens in een van zijn blogs gezegd volgens mij hey ha ha
Ga weg
pi_97117663
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe oud ben je dandybleu? En tot welke subcultuurgroep hoorde je in je jonge jaren? :D
ha blowende vwo-ers ( en uni ) drinkers en filosofen....kunstenaars....enz enz....en ik ben 40 en zie eruit als 30 ( maar dat is een leugen ha ha wnat ik ben van binnen zo gaar als een 50er.....meisjes op straat denken dat ik jong en viriel ben )
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:43:15 #19
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_97117706
ha kan gebeuren gr gr
leuk
pi_97117749
ja idd shit happens

is best nog wel raar

meisjes op straat die bloegeil naar je kijken ( mn gezicht is heel erg knap ) maar ik heb ze op erotisch vlak bijna nix te bieden....

ha en ook dus door het riag een beetje....en op hun beurt? zeggen ze steeds "het gaat zoveel beter met je sinds je ( libido verlagende ) medicijnen slikt.....

als klap op de vuurpijl? ha ha???

ben ik feitelijk door het riag een sexloze ken ( barbie ) pop geworden.....en op een dag komen ze doodleuk aan met de vraag "edwin wil je een sexuele hulpverlener? ( een hoer dus...betaald door de staat )

[ Bericht 28% gewijzigd door dandybleu op 21-05-2011 14:49:59 ]
pi_97117899
..en wat gebeurt er als je die zogenaamde "hulp" zou weigeren?
(ze dus gewoon niet binnenlaten e.d.) ?
Nee.
pi_97117971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
..en wat gebeurt er als je die zogenaamde "hulp" zou weigeren?
(ze dus gewoon niet binnenlaten e.d.) ?
ow

ha ha

dan heeft patient dandybleu een probleem

want "dan kunnen we ( riag ) niet meer zeker weten of het goed met dandybleu gaat" dus is opname mogenlijk aan de orde
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:57:57 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97118191
OP loopt niet over van duidelijkheid.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  FOK!fotograaf zaterdag 21 mei 2011 @ 14:58:05 #24
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_97118193
Kut voor je ts, sterkte er mee.
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_97118297
ja de laatste opname was best weird....

werden drie vragen gesteld aan me

*dandybleu hoor je wel een stemmen ( ja die hoor ik wel eens want ik roep al heel mn leven geesten op enzo )

*denk je dat de computers mensen in de gaten houden? ( ja dat is volgens mij een feit.....of iig dat ze zulke prototypes computers aan het fabriceren zijn )

*derder punt? dandybleu had drie vuilniszakken op het balkon staan : ergo : "zware zelfverwaarlozing"

nou ja zit je van de ene dag op de andere...een half jaar opgesloten in een of ander riag systeem inrischting.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')