abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97114593
Hallo

Ik heb misschien een rare vraag.. Ik ben nu 1 week te vroeg ongesteld geworden. En toen had ik al een vermoede dat ik misschien een miskraam heb gehad.
Mijn vriend had toen de huisarts gebeld en hij zei ook dat ik toch een vruchtje ben verloren. Want er zat ook stolsel bij het bloed.. :{ Niet echt smakelijk maar ik ben benieuwd of iemand hier dat ook wel is heeft meegemaakt?

Liefs Moon
pi_97114659
Dat de huisarts dat kan zien door de telefoon :o
Noot noot.
pi_97114819
Mijn vriend gaf mij de telefoon en ik heb toen aan hem uitgelgd over wat er was gebeurd. En zijn vermoede was dat ik een klein vruchtje ben verloren..
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:24:56 #4
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97114971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:20 schreef Moon23 het volgende:
Mijn vriend gaf mij de telefoon en ik heb toen aan hem uitgelgd over wat er was gebeurd. En zijn vermoede was dat ik een klein vruchtje ben verloren..
Vermoedens heb je nix aan. De HA kan je beter helpen dan FOK!ers hier. Ga gewoon naar de HA en je weet het zeker.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_97115111
Ja weet ik wel maarja dat is ook zo genant :{ Ik wil gewoon weten of hier ook meiden zijn die hetzelfde hebben meegemaakt??

Dus graag reactie
xx
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:33:21 #6
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97115216
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:29 schreef Moon23 het volgende:
Ja weet ik wel maarja dat is ook zo genant :{ Ik wil gewoon weten of hier ook meiden zijn die hetzelfde hebben meegemaakt??

Dus graag reactie
xx
Je probleem delen met heel FOK! is niet genant? HA heeft een geheimhoudingsplicht zoals je wss wel weet ;). Beter ga je gewoon daar heen. Ben je ook van die onzekerheid af wat het nou precies was.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_97115325
Nou als ik zie wat voor vragen er allemaal hier op FOK! geplaatst worden hoef ik me hier nog niet voor te schamen.. :@
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 14:09:21 #8
5428 crew  miss_sly
pi_97116561
Als je een week te vroeg ongesteld bent geworden, en je zou al zwanger zijn geweest, dan is er van een zichtbaar vruchtje nog geen sprake. De bevruchte eicel is dan nog zo minuscuul klein, dat is niet te zien. Stolsels kunnen toch wel eens voorkomen, niet iedere menstruatie is precies hetzelfde.

Gebruik je de pil? Heb je redenen om aan te nemen dat je zwanger was?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97116890
Ik ben nog nooit 1 week te vroeg ongesteld geworden. Ik slik de pil niet.. Ik heb wel sex gehad zonder voorbehoedsmiddelen.. (niet echt slim I Know) :O
Ik had hele gevoelige borsten en krampen in mijn onderbuik en ik was heel misselijk al een paar dagen.
En dat heb ik dus tegen de dokter verteld. En hij zei dus dat het daar wel op lijkt dat ik wel ff zwanger ben geweest..
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 20:29:22 #10
5428 crew  miss_sly
pi_97129830
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:17 schreef Moon23 het volgende:
Ik ben nog nooit 1 week te vroeg ongesteld geworden. Ik slik de pil niet.. Ik heb wel sex gehad zonder voorbehoedsmiddelen.. (niet echt slim I Know) :O
Ik had hele gevoelige borsten en krampen in mijn onderbuik en ik was heel misselijk al een paar dagen.
En dat heb ik dus tegen de dokter verteld. En hij zei dus dat het daar wel op lijkt dat ik wel ff zwanger ben geweest..
Het lijkt erop dat het misschien wel zo zou kunnen zijn. Wel heel erg kort, want een week te vroeg ongesteld, wil zeggen dat je een week zwanger zou zijn geweest.

Vraag is wat je nu wil met de 'wetenschap'?
  Vis een optie? zondag 22 mei 2011 @ 00:32:41 #11
70532 loveli
N
pi_97140347
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Als je een week te vroeg ongesteld bent geworden, en je zou al zwanger zijn geweest, dan is er van een zichtbaar vruchtje nog geen sprake. De bevruchte eicel is dan nog zo minuscuul klein, dat is niet te zien. Stolsels kunnen toch wel eens voorkomen, niet iedere menstruatie is precies hetzelfde.

Gebruik je de pil? Heb je redenen om aan te nemen dat je zwanger was?
Klopt. Miskraam is niet de meest logische verklaring. Kans is groter dat je een keer een kortere cyclus hebt gehad om de een of andere reden. Kan zomaar een keer gebeuren. Idem wat betreft stolsels.
crap in = crap out
pi_97140416
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:17 schreef Moon23 het volgende:
Ik vind het trouwens wel knap dat je al hele gevoelige borsten en dergelijken had terwijl je amper 1 week zwanger bent geweest. Deze verschijnselen treden namelijk over het algemeen niet op in de 1e week van de zwangerschap.
pi_97145433
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:24 schreef pl4kkie het volgende:
Ga gewoon naar de HA en je weet het zeker.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:29 schreef Moon23 het volgende:
Ja weet ik wel maarja dat is ook zo genant :{
Wat is daar nou gênant aan? Doktoren vinden niet zo heel erg snel iets gênant of vreemd, zij doen gewoon hun werk en hebben daarbij ook nog eens geheimhoudingsplicht. Met andere woorden: u hoeft zich geen zorgen te maken als u naar uw dokter gaat, want hij of zij gaat discreet om met uw verhaal en uw medische gegevens.
pi_97146108
De huisarts zegt zoiets toch niet via de telefoon. Lijkt me sterk hoor :{
Noot noot.
  Vis een optie? zondag 22 mei 2011 @ 09:49:33 #15
70532 loveli
N
pi_97146329
quote:
19s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:28 schreef Jojoortje het volgende:
De huisarts zegt zoiets toch niet via de telefoon. Lijkt me sterk hoor :{
^^
crap in = crap out
pi_97148812
Kanloos om dan op een forum te gaan vragen wat je heb. WTF is dat toch met die mensen die zich schamen om naar de huisarts te gaan.. alsof jou oester de eerste zal zijn die hij ziet in zijn complete medische opleiding.

niet zaneken, leg die oester op tafel en let the doc work damnit!
  zondag 22 mei 2011 @ 12:05:57 #17
321624 Pan.da
bam.BOE!
pi_97148875
troll
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_97149015
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:03 schreef Nieluss het volgende:
WTF is dat toch met die mensen die zich schamen om naar de huisarts te gaan.. alsof jou oester de eerste zal zijn die hij ziet in zijn complete medische opleiding.

niet zaneken, leg die oester op tafel en let the doc work damnit!
Ja, precies. Die dokter heeft meer geslachtsdelen gezien dan wij met z'n allen ooit bij elkaar zullen zien, dus hij of zij wordt daar echt niet koud of warm van. Met andere woorden: ga naar de dokter toe en vertel wat er aan de hand is.
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 12:27:26 #19
5428 crew  miss_sly
pi_97149645
De huisarts gaat helemaal niets doen, en al zeker geen inwendig onderzoek. Als het zo is, is het zo en daarmee is medisch gezien de kous af. Het enige dat zou kunnen, is dat TS er emotioneel mee zou zitten, maar daar kan een huisarts ook niets aan doen.
pi_97149707
En nu dan?

Wat wil je dan precies doen met de wetenschap dat je misschien wel een hele week zwanger bent geweest en daar al allerlei klachten van hebt gehad?

Ik denk dat het logischer is dat je cyclus gewoon een keer afwijkt, en iedere menstruatie is anders, de ene keer sterf ik van de rugpijn en zijn mijn borsten niet aan te raken, en de andere keer heb ik nergens last van, Zelfde met stolsels, De ene maand nergens last van en de andere maand komt mijn hele binnenvoering naar buiten :')
Just relax!
S. 2014
J. 2016
  zondag 22 mei 2011 @ 14:14:10 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_97153211
Je kan je laten testen op een miskraam, daar hoef je geen inwendig onderzoek voor te krijgen, een bloedtest is voldoende.
Als je zwanger bent wordt er een HCG hormoon aangemaakt, na een miskraam is dat niet ineens weg, dat duurt 4 tot 6 weken.

dus als je zekerheid wil kan dat je zekerheid geven.

Maar heel veel vrouwen maken dit mee, de meeste weten dan niet eens dat het een erg vroege miskraam is maar denken gewoon eerders of soms iets later ongesteld te worden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 22 mei 2011 @ 14:16:32 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_97153291
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens wel knap dat je al hele gevoelige borsten en dergelijken had terwijl je amper 1 week zwanger bent geweest. Deze verschijnselen treden namelijk over het algemeen niet op in de 1e week van de zwangerschap.
Kan wel hoor, ik had bij alle 3 de zwangerschap zo vroeg verschijnselen, eigenlijk hoefde ik niet eens een test te doen, wist daarom al dat ik zwanger was
Eentje is ook een miskraam geworden, twee lopen er nu rond.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 22 mei 2011 @ 15:07:04 #23
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97154887
Mannen moeten zich maar buiten dit topic houden.

Including: me
Je kan me vinden bij de bloemist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')