Vermoedens heb je nix aan. De HA kan je beter helpen dan FOK!ers hier. Ga gewoon naar de HA en je weet het zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:20 schreef Moon23 het volgende:
Mijn vriend gaf mij de telefoon en ik heb toen aan hem uitgelgd over wat er was gebeurd. En zijn vermoede was dat ik een klein vruchtje ben verloren..
Je probleem delen met heel FOK! is niet genant? HA heeft een geheimhoudingsplicht zoals je wss wel weetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:29 schreef Moon23 het volgende:
Ja weet ik wel maarja dat is ook zo genantIk wil gewoon weten of hier ook meiden zijn die hetzelfde hebben meegemaakt??
Dus graag reactie
xx
Het lijkt erop dat het misschien wel zo zou kunnen zijn. Wel heel erg kort, want een week te vroeg ongesteld, wil zeggen dat je een week zwanger zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:17 schreef Moon23 het volgende:
Ik ben nog nooit 1 week te vroeg ongesteld geworden. Ik slik de pil niet.. Ik heb wel sex gehad zonder voorbehoedsmiddelen.. (niet echt slim I Know)![]()
Ik had hele gevoelige borsten en krampen in mijn onderbuik en ik was heel misselijk al een paar dagen.
En dat heb ik dus tegen de dokter verteld. En hij zei dus dat het daar wel op lijkt dat ik wel ff zwanger ben geweest..
Klopt. Miskraam is niet de meest logische verklaring. Kans is groter dat je een keer een kortere cyclus hebt gehad om de een of andere reden. Kan zomaar een keer gebeuren. Idem wat betreft stolsels.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Als je een week te vroeg ongesteld bent geworden, en je zou al zwanger zijn geweest, dan is er van een zichtbaar vruchtje nog geen sprake. De bevruchte eicel is dan nog zo minuscuul klein, dat is niet te zien. Stolsels kunnen toch wel eens voorkomen, niet iedere menstruatie is precies hetzelfde.
Gebruik je de pil? Heb je redenen om aan te nemen dat je zwanger was?
Ik vind het trouwens wel knap dat je al hele gevoelige borsten en dergelijken had terwijl je amper 1 week zwanger bent geweest. Deze verschijnselen treden namelijk over het algemeen niet op in de 1e week van de zwangerschap.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:17 schreef Moon23 het volgende:
Ik ben nog nooit 1 week te vroeg ongesteld geworden. Ik slik de pil niet.. Ik heb wel sex gehad zonder voorbehoedsmiddelen.. (niet echt slim I Know)![]()
Ik had hele gevoelige borsten en krampen in mijn onderbuik en ik was heel misselijk al een paar dagen.
En dat heb ik dus tegen de dokter verteld. En hij zei dus dat het daar wel op lijkt dat ik wel ff zwanger ben geweest..
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:24 schreef pl4kkie het volgende:
Ga gewoon naar de HA en je weet het zeker.
Wat is daar nou gênant aan? Doktoren vinden niet zo heel erg snel iets gênant of vreemd, zij doen gewoon hun werk en hebben daarbij ook nog eens geheimhoudingsplicht. Met andere woorden: u hoeft zich geen zorgen te maken als u naar uw dokter gaat, want hij of zij gaat discreet om met uw verhaal en uw medische gegevens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:29 schreef Moon23 het volgende:
Ja weet ik wel maarja dat is ook zo genant![]()
^^quote:Op zondag 22 mei 2011 09:28 schreef Jojoortje het volgende:
De huisarts zegt zoiets toch niet via de telefoon. Lijkt me sterk hoor
Ja, precies. Die dokter heeft meer geslachtsdelen gezien dan wij met z'n allen ooit bij elkaar zullen zien, dus hij of zij wordt daar echt niet koud of warm van. Met andere woorden: ga naar de dokter toe en vertel wat er aan de hand is.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:03 schreef Nieluss het volgende:
WTF is dat toch met die mensen die zich schamen om naar de huisarts te gaan.. alsof jou oester de eerste zal zijn die hij ziet in zijn complete medische opleiding.
niet zaneken, leg die oester op tafel en let the doc work damnit!
Kan wel hoor, ik had bij alle 3 de zwangerschap zo vroeg verschijnselen, eigenlijk hoefde ik niet eens een test te doen, wist daarom al dat ik zwanger wasquote:Op zondag 22 mei 2011 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel knap dat je al hele gevoelige borsten en dergelijken had terwijl je amper 1 week zwanger bent geweest. Deze verschijnselen treden namelijk over het algemeen niet op in de 1e week van de zwangerschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |