hey, dat laatste ken ik ook...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
salaris![]()
vakantiegeld![]()
on-call vergoeding![]()
overuren![]()
belastingteruggave![]()
![]()
* niks uit geven omdat je het gereserveerd hebt![]()
quote:
Ik vind het eerder diep triest.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Een opzet voor een wat vrolijker nummer
En een wat meer Grunge achtig nummer
Wel behoorlijk rommelig nog maar dat komt wel goed
tipss enzz
Shoot!
Ik vind het eigenlijk pretty gay...quote:
true that!quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk pretty gay...
Heerlijke sound die eerste vooral! Deuntje pakte me niet direct in de intro (volgens mij door die snelle overgang in t begin), maar later in het nummer begint het lekker te lopen (in de coupletten bijvoorbeeld). De overall sound is erg lekker ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
tipss enzz
Shoot!
De gitaar of de amp?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand hier een Fender Mustang? Ben benieuwd naar die dingen.
De amp denk ik.quote:
Sidenote: je hoeft natuurlijk niet allerlei instellingen te maken, je kan 'm natuurlijk ook gewoon op de Marshall/Fender stand zetten en er niet meer naar omkijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
Die Fender Mustang die hier genoemd werd is ook wel een geinig dingetje hoor. Heb 'm zelf, nou ja, de kleinste versie. Heel veel instellingen, je kan 'm koppelen aan de pc voor effecten, amp modellen etc. Standaard zitten er ook al een aantal amp modellen op.
Je moet er natuurlijk wel van houden om zoveel instellingen te kunnen doen.
Zat ik intussen ook te bedenken, nu even zoeken naar een goedkoop kloontje, Die 5 keer dat ik zo'n ding in mijn leven gebruik moet die toch aankunnen. En mocht ik dat ding als ik hem eenmaal heb zo leuk vinden dat ik het toch vaak gebruik kan ik altijd nog een echte kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:44 schreef savale het volgende:
@Zorro: beter een keer geld uitgeven aan een dremel, is echt altijd handig in dit soort gevallen
En hoe is die amp in vergelijking met bijvoorbeeld een Roland Cube, Line6 Spider IV of Vox VT?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:50 schreef Iemand91 het volgende:
Nou:
[..]
Sidenote: je hoeft natuurlijk niet allerlei instellingen te maken, je kan 'm natuurlijk ook gewoon op de Marshall/Fender stand zetten en er niet meer naar omkijken.
Van Rockpalace site gehaald:quote:
Geen ervaring mee. Ik heb de amp nog nooit op een pc/laptop aangesloten.quote:De versterkers worden geleverd met recording & modelling software van Ableton en IK Multimedia. Je kunt dus zonder extra interface direct opnemen!
Ik zou toch voor een SG gaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
tipss enzz
Shoot!
Ik heb zoals gezegd geen ervaring mee, maar als ik het goed heb kun je ook op de PC instellingen maken en dan als het ware op de amp zetten. Standaard heb je 8 versterker modellen, die kun je aanpassen (zowel vanaf de amp zelf als via de PC).quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:37 schreef savale het volgende:
uhh ik snap er er nog even weinig van... Een fender amp met usb aansluiting? Moet je de computer er dan bij aan hebben om je presets / effecten te laten werken (als soort effectenloop) of stel je met de software de presets in? Links of rechts om vind ik het wel tof bedacht in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |