abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97110516
De deur van de slaapkamer deed gisteren al moeilijk maar nu gaat ie helemaal niet meer open. De klink kan ik wel gewoon naar beneden duwen maar de pin (sorry weet niet hoe het heet) gaat niet meer naar binnen! Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen zonder de deur/kozijn te slopen????
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
pi_97110548
Kun je niet met een pinpas oid. die pin terug duwen?
Who motivates the motivator?
pi_97110553
Even een slotenmaker langs laten komen?
pi_97110557
Flipperen met een pasje? Scharnier er uit tikken?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_97110582
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:38 schreef Basp1 het volgende:
Even een slotenmaker langs laten komen?
Dan kan je beter de deurpost slopen. Dat is goedkoper, zeker in het weekend.
pi_97110583
scharnier en de mogelijkheid om er iets tussen te doen zit dus aan de binnenkant van de slaapkamer! Ik ben gelukkig aan de buitenkant....
pi_97110659
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:40 schreef annelotje het volgende:
scharnier en de mogelijkheid om er iets tussen te doen zit dus aan de binnenkant van de slaapkamer! Ik ben gelukkig aan de buitenkant....
Dan wordt het een stuk moeilijker :P
Who motivates the motivator?
pi_97110662
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:40 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dan kan je beter de deurpost slopen. Dat is goedkoper, zeker in het weekend.
Ik heb het idee dat ts niet echt een klusser is dus dan moet je naderhand toch weer andere klussers inhuren om de beschadigingen aan de deurpost op te laten knappen.

Maar juist als de scharnieren dus niet te bereiken zijn zoals ts meldt zou de creditcard truuk makkelijk moeten werken.
pi_97110903
Heeft die kamer een raam? Staat die toevallig open? Of je kan je dat raampje intikken? en zo naar binnen klimmen? Dan scharnieren eruit tikken en de deur is open.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_97111029
raam is niet open dat had ik ook al bedacht. Is een ruitje intikken de goedkoopste oplossing?

En nee ik ben idd niet echt een klusser! Al komt mijn vader wel langs vanmiddag dus als jullie tips hebben die een klusser kan uitvoeren zonder dat ik daarvoor een ruit moet intikken of een deurkozijn moet breken dan heel graag!!!
pi_97111088
de deur stukslaan met een moker? Nieuwe duren zijn maar rond de 60 euro.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_97111572
had ik ook al bedacht. Ik denk dat dat de goedkoopste oplossing is. Maar niet 1 waar ik echt op zit te wachten. Maarja ik zal toch mn slaapkamer inmoeten!
pi_97111643
Puur op gevoel zeg ik dat een raampje intikken goedkoper is dan een deur stukslaan! En dan vanaf de slaapkamer voorzichtig de pin terugduwen, en als dat niet lukt proberen de klink + consorten los te schroeven.
pi_97111684
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:28 schreef Bot13 het volgende:
Puur op gevoel zeg ik dat een raampje intikken goedkoper is dan een deur stukslaan! En dan vanaf de slaapkamer voorzichtig de pin terugduwen, en als dat niet lukt proberen de klink + consorten los te schroeven.
Als een deur volgens haar maar 60 euro kost, dan is dat veel goedkoper dan een raam. :')
pi_97111690
Ik heb geen idee.... Een deur lijkt mij makkelijker te vervangen want dat kunnen we zelf. Bovendien is het ook veiliger om de deur eruit te slaan want anders zit ik het hele weekend zonder raam in mn slaapkamer. Die aan de voorkant is! Als er ingebroken wordt dan is het zeker duurder ;)
pi_97111843
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:30 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Als een deur volgens haar maar 60 euro kost, dan is dat veel goedkoper dan een raam. :')
Mijn eerste google-search vertelt me dat een onafgewerkte deur 200 euro is, en een dubbelglasraam vervangen van 120x80cm (even gemiddelde maat ingetypt) 97,50, excl. arbeidsloon, maar dat zal geen 100 euro zijn.
Verder gewoon doen wat je zelf prettig vindt :)
pi_97111867
ligt er maar net aan hoe groot je raam is
pi_97111905
De schoot zal waarschijnlijk blijven hangen. Probeer eens kruipolie.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_97111944
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef loecje het volgende:
ligt er maar net aan hoe groot je raam is
Even als antwoord op je post voor je ninja-editte, een deur van 200 euro is niet extreem duur. Praxis folder heeft als goedkoopste deur 150 euro, gamma 200 euro.
pi_97112022
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:41 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Even als antwoord op je post voor je ninja-editte, een deur van 200 euro is niet extreem duur. Praxis folder heeft als goedkoopste deur 150 euro, gamma 200 euro.
ik zag het idd ook. beetje raar want jaar geleden nog deuren gekocht van rond de 60euro(voor op zolder) van de gamma. maar die kan ik nu niet terug vinden. begint idd bij 150. pff duur grapje
pi_97112174
Gewoon de klink naar beneden doen en dan een flinke trap ertegen geven. :)

Oh, en voor een raam heb je nog voorrijkosten (weekendtoeslag) manuren voor het raam (weekendtoeslag) en als het dubbelglas is, loopt het helemaal in de papieren. :')
pi_97112484
Er zit nu een cheap-ass opdekdeur. Die zijn niet duur om te vervangen (denk ik). Met der tijd komen er nog mooie deuren maar voor nu is een nieuwe opdekdeur geen probleem.

Ik heb nog ergens een tip gekregen om een gaatje te boren in het kozijn en dan met een ijzerdraad proberen om m open te maken. Dat lijkt me nog de goedkoopste oplossing. Als het lukt dan tenminste. Dan kost het me alleen houtvuller en een nieuw laagje verf.
pi_97112665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:44 schreef loecje het volgende:

[..]

ik zag het idd ook. beetje raar want jaar geleden nog deuren gekocht van rond de 60euro(voor op zolder) van de gamma. maar die kan ik nu niet terug vinden. begint idd bij 150. pff duur grapje
Dat zijn hardhouten voordeuren, TS heeft een board deur nodig lijkt mij, die kosten een euro of 40

@ ts zit er in de klink een pinnetje aan jou kant? Zo ja, trek deze er uit en verwijder alle stukken van de klink. Dan kan je hem zelf losdraaien met een schroevendraaien.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:13:53 #24
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97112786
Ik zou inderdaad proberen de klink eraf te halen en van daar uit proberen de deur te openen.
pi_97113278
Door de klink te verwijderen ben je nog niet bij de schoot, denk dat een gat boren in het kozijn de beste oplossing is, van hier uit kan je proberen om met en schroevendraaier de schoot terug te drukken in de deur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')