O-ringen om ze vast te zetten dan? Is goedkoper dan een nieuw sieraad. Prettig is anders.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef luciferist het volgende:
[..]
Die dingen zijn stervensduur, en ik wil eigenlijk niet steeds groter, het rekt nogal snel; zit ik zo op 10 mm
hi there.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik je al in dit topic heb gemist maar
Meneer Oorkaas![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef luciferist het volgende:
Ik heb zowiezo een hekel aan die kortzichtige boeren, vooral met uitgaan, dan gaan ze vaak te ver; stoer doen voor vrienden en dan mij een nipletwist geven omdat ze wisten dat ik tepelpiercings had.
Overigens toen ik buiten kwam wel zijn auto gemodificeerd
Ik ook, maar "hé Frankenstein" met een nape vind ik dan wel weer best leuk gevonden...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef luciferist het volgende:
Ik heb zowiezo een hekel aan die kortzichtige boeren, ...
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:57 schreef Drakire het volgende:
Dat sleutelbeen verhaal geweldigik zou er waarschijnlijk zelf zijn ingetrapt
.
Ik heb een tijdje met zo'n taper voor het stretchten in mijn oor rondgelopen ook wel de benodigde reacties op gehad maar wat je wel vaak hoorde was "zo da's een rare oorbel" als je in de rij staat bij de kassa etc.
Ook een keer een discussie over gehad met een meid op school die vond piercings onnatuurlijk, zelf had ze wel oorbellen want dat is natuurlijk maatschappelijk verantwoord![]()
Maar goed toen ik vroeg waarom ze eigenlijk kleding aanhad omdat dat ook onnatuurlijk is hield het gesprek volgens mij op.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:57 schreef Drakire het volgende:
Dat sleutelbeen verhaal geweldigik zou er waarschijnlijk zelf zijn ingetrapt
.
Ik heb een tijdje met zo'n taper voor het stretchten in mijn oor rondgelopen ook wel de benodigde reacties op gehad maar wat je wel vaak hoorde was "zo da's een rare oorbel" als je in de rij staat bij de kassa etc.
Ook een keer een discussie over gehad met een meid op school die vond piercings onnatuurlijk, zelf had ze wel oorbellen want dat is natuurlijk maatschappelijk verantwoord![]()
Maar goed toen ik vroeg waarom ze eigenlijk kleding aanhad omdat dat ook onnatuurlijk is hield het gesprek volgens mij op.
Wellus!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:27 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmm neuh, zo goed vinnik em niet gevonden.
Ken je monsters...
Haha, ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef Drakire het volgende:
Altijd grappig trouwens als je mensen een tijd niet hebt gezien die reacties op je piercing(s) meteen haha,
Precies. Dan is er dus een link! Alleen good ol' Frankie heeft er meteen een 250 mm in laten zetten... The hard way...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:52 schreef luciferist het volgende:
Frankenstein heeft ook gewoon zijn nek gepierced.
Helaas, herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:40 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik zei altijd dat ik niet verder zou stretchen dan 4mm, want wilde het "klein" houden.Inmiddels 9mm.
En vind het te klein...
Wow haha en ik vind de 6mm die ik nu heb eigenlijk al te grootquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Helaas, herkenbaar.
Ik streef nu naar 30mm, daar blijf ik denk ik voor een lange tijd..
Ben ik raar? Ik wou niet meer dan 8, en ben nooit groter gegaan. En toen moest ik ze voor mijn werk eruit halen en nu zit ik op 3.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:40 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik zei altijd dat ik niet verder zou stretchen dan 4mm, want wilde het "klein" houden.Inmiddels 9mm.
En vind het te klein...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |