's Nachts?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
Ik zo ga ook, maar alleen omdat ik nog een uurtje aan economie moet van mezelf.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb niets geleerd vandaag.... toen ik een uurtje geleden naar beneden ging vroeg mijn moeder of ik net een natuurkunde examen had geoefend. Uhh nee.
Oja...dat wilde ik vandaag nog doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb niets geleerd vandaag.... toen ik een uurtje geleden naar beneden ging vroeg mijn moeder of ik net een natuurkunde examen had geoefend. Uhh nee.
Ik ook..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja...dat wilde ik vandaag nog doen.
Arme Ezel. Ik hoop dat economie makkelijk is bij jullie, want vandaag was gewoon prut.quote:
Heb je WiA al gehad?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Arme Ezel. Ik hoop dat economie makkelijk is bij jullie, want vandaag was gewoon prut.
Ik hoop het, want ik heb het hele jaar nauwelijks opgelet. Mijn concentratie..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Arme Ezel. Ik hoop dat economie makkelijk is bij jullie, want vandaag was gewoon prut.
Wel handig voor flink wat studies.quote:
Moet je niet mijn studie gaan doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga geen beta-studie doen.
Natuurkunde
Scheikunde
Biologie
Scheikunde is leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurkunde
Scheikunde
Biologie
Etsu doet het weer!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurkunde
Scheikunde
Biologie
Daar had ik een 9,3 voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ben zo blij dat systeembord er niet in zit.
Gassen ook niet, of wist je dat al?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ben zo blij dat systeembord er niet in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |