More pics plz.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nein dat is mijn zusje![]()
Chick is brunette
Krijgen we nu echt dé Etsu te zien?!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
Ik ga eens een leuke foto van mij zoeken en hier plaatsen. Meer fapmateriaal hebben jullie wel verdiend.
Ik heb nog een troef achter de handquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een is voorlopig genoeg tot de andere fappertjes hierzo effe wat pics gaan posten
Laat die autisten hier nou maar, ze weten niet hoe het is buiten hun zolderkamertje, laat staan hoe met andere mensen om te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ga ook met mn broertje op de foto.
Show usquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ga ook met mn broertje op de foto.
Haha inderdaad. Sowieso moet je oppassen hier met foto's en shit want je kan zomaar een dikke ban krijgen gezien het niet magquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Mensen pas op, vandaag bij Duits waren er nog meerdere teksten over wat je wel en niet op internet moet zetten he.
Daar heb ik een betoog over gehouden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Mensen pas op, vandaag bij Duits waren er nog meerdere teksten over wat je wel en niet op internet moet zetten he.
Nu word ik bangquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef DidoCarthago het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |