Ik ga erover nadenken. Maar dat neemt niet weg dat ik iets met jou wil.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, na een sessie bij de psycholoog kunnen jullie toch wel weer communiceren zoals voor het huwelijk?
Dat kan ik Dastan niet aandoen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga erover nadenken. Maar dat neemt niet weg dat ik iets met jou wil.
Dagelijkse portie weer gehad. Mag over 25 minuten dus weerquote:
Maar Dastan kan heus wel tegen een stootje.quote:
Waarom heb je dan zo'n ding?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mooi ik namelijk ook nietvooral itunes vind ik vreselijk maar goed slaap lekker!!
Anders zal je spijt krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar Dastan kan heus wel tegen een stootje.
Oke, je hebt gelijk, ik moet Dastan trouw blijven.
Mijn herstelperiode is wel wat langer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Dagelijkse portie weer gehad. Mag over 25 minuten dus weer.
STUUR.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef yosander het volgende:
Ik heb een pic gezien van Snuf en z'n chick.
Meer oefenen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mijn herstelperiode is wel wat langer.
Van wie is die?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Just can't get enough weer op radio![]()
.
Zie hem die move makenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Van wie is die?
Ik heb de vlag nu op MSN.
Black Eyed Peasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Van wie is die?
Ik heb de vlag nu op MSN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |