vo0r altyd wjnmk knzj hvjquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
IcK, Jij. Wij samen. Twee handen op één buik jwz
Best lelijk dat je meerdere keren in de lijst voorkomt als je naar een volgende pagina van de reacties gaat.quote:
wtfquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ondertussen op je foto hebben gecumd![]()
Pff sorry hoor maar de inkijk van die chicka blijft me wel pakkenquote:
Ik weetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff sorry hoor maar de inkijk van die chicka blijft me wel pakkenHet is net de Grand Canyon waar je in kijkt joh!
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Best lelijk dat je meerdere keren in de lijst voorkomt als je naar een volgende pagina van de reacties gaat.
quote:Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
ThaTim
leeell
ThaTim
ThaTim
Ohhh ik ga even jullie fotoboeken checkenquote:
Ja. Ik ben daarom ook een echt natuurmens.quote:
met f0to'Szz jwtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Alleen fobo. Dus dan moet je een fobo maken. En opvullen natuurlijk
Eerst zelf foto's plaatsenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ohhh ik ga even jullie fotoboeken checken. Ben benieuwd hoe jullie eruit zien (als jullie foto's erin hebben).
En dan zelf geen fobo hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ohhh ik ga even jullie fotoboeken checken. Ben benieuwd hoe jullie eruit zien (als jullie foto's erin hebben).
Het zijn allemaal oude lelijke wijven of van die vmbo breezer sletjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
Etsu jij hosselt zeker wel je vrouwelijke collega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |