abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97269746
Jemig f-r, dat is echt belachelijk. Zo'n kleintje heeft nog al haar energie nodig om te groeien en aan te sterken en moet die energie niet gebruiken om haar temperatuur hoog te houden omdat verpleegkundig personeel haar in natte (en dus koude) kleren laat liggen.
Goed dat je het hebt aangekaart, wellicht komen ze er nog bij je op terug?

Ik had vorige week in het ziekenhuis een vergelijkbare situatie. Omdat mijn spieren down under zo verkrampt waren, had de gynaecoloog het idee gekregen om mij valium te geven. Omdat Eva bij mij in het ziekenhuis verbleef heb ik aangegeven 's nachts wat hulp te willen hebben omdat ik bang was om met haar in mijn armen in slaap te vallen nadat ze een flesje had gedronken.
Was geen enkel probleem.
Tot de nacht. Toen wilde ze nog net het flesje opwarmen en verder zocht ik het maar uit. Ik ben dus idd in slaap gevallen met haar in mijn armen. Als ik mijn arm iets meer had ontspannen en ze was iets verschoven dan was ze zo uit mijn armen uit bed gevallen! Ik moet er niet aan denken. Was ook echt heel boos. Heb ook, nadat ik haar weer in haar bedje heb gelegd, heel slecht geslapen. Ik werd steeds wakker en dan zoeken in bed waar ik haar had achtergelaten. Stomme valium! Zijn ze ook gelijk mee gestopt.
Heb het de volgende ochtend aangekaart en de nachtdienst is er later nog bij me op terug gekomen.

As, gisteren heeft Eva weer 2 grote luiers volgepoept (ja dames, die van mij spaart het een dag of 2/3 op en poept dan tijdens een verschoonsessie gelijk een tweede luier vol. De 3e kan dan schoon aan :Y) ) We zijn nu even gestopt met de infacol om te kijken of het verschil maakt. De cinnababy lijkt weinig te doen.
Ze heeft vanavond wel baad bij de hittepit. Dus misschien dat we die maar blijven gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')