quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:59 schreef Solagratia het volgende:
En net heb ik schoenen gekocht. Niet omdat ik ze nodig had, want ik heb al schoenen. Gewoon omdat ik ze mooi vindtIk kan er wel aan wennen denk ik
Oh, dat is best een slimme tip. Hoe vaak Puck niet net een golfje melk zo uit zijn mondhoek laat lopen als we weg gaan en ik wil dat hij er netjes uit ziet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben laatst bij de Makro veel te veel Petit Bateaurompers gekocht, dus die mochten nietDe pyjama's zijn hier ook nog tig maten te groot hoor, of ze moeten net zo krimpen als t H&Mspul laatst. De 62-68 is voor de 63 cm van Dottir echt nog veeeel te groot.
Wij doen die slabbers vooral als ze kleren aan heeft die we graag nog even aan willen laten (voor we weg moeten oid) en ze zijn (maar net nieuw, dus nog niet gebruikt) volgens mij wel handig voor onderweg. Hoef je niet de hele garderobe mee te slepen. En ze zijn leuk
`quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow, dat zal wel mijn tic zijn maar ik vind zo'n slab om de hele dag stom staanBovendien loopt Puck er altijd zo mee te rotzooien dat ik bang ben dat hij zichzelf er nog aan op hangt
![]()
Die buit is nog redelijk functioneel VanyelMaar nijntje is niet mijn smaak dus ik sla even over deze keer.
Wat klets ik eigenlijk, we hadden al een set slabs maar hebben ze dus gewoon nog niet meegenomen voor onderweg..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh, dat is best een slimme tip. Hoe vaak Puck niet net een golfje melk zo uit zijn mondhoek laat lopen als we weg gaan en ik wil dat hij er netjes uit ziet.
Heeft Makro die rompers nog steeds? Dan ga ik eens even een pasje fixen![]()
De pyjama's liggen hier werkeloos te zijn. De pacco doek is een extra laagje en Puck komt er in alleen een romper soms al helemaal bezweet uit.
Sola, je hebt gelijk ook dat je het zelf ook niet fijn zou vinden maar mijn schoonzus is zo compleet anders met opvoeden (laten huilen, kwijl shirt niet vervangen bijv.) dat ik soms het gevoel heb dat ik echt teveel tut met Puck.
Daarom moet je zorgen dat je leuke slabs op voorraad hebtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt een slab om wel geen gezicht vinden, maar het kan op een bepaald moment zo gek worden dat je je gevoel voor esthetiek overboord gooit.Ivan heeft een héél erge kwijlfase gehad toen zijn kiezen doorkwamen en het was gewoon zielig om hem geen slab om te doen.
t moet hier wel heel ernstig worden wil ik dat doen iddquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt een slab om wel geen gezicht vinden, maar het kan op een bepaald moment zo gek worden dat je je gevoel voor esthetiek overboord gooit.Ivan heeft een héél erge kwijlfase gehad toen zijn kiezen doorkwamen en het was gewoon zielig om hem geen slab om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |