.. Is de grootste klootzak op aarde.(in mijn ogen dan)
Me ouders zijn sinds 3 jaar geleden gescheiden. De scheiding verliep nou niet egt bepaald soepel om het zo maar tenoemen.. 5 jaar geleden is me vader vreemd gegaan met een ander wijf. Egt een smerig varken om tezien ook trouwen maargoed. Daar is me moeder dus achter gekomen en all hell broke lose. Hij is een tijdje uit huis getrapt door me moeder. Hij ging toen op zijn werk wonen in een kleine caravan. Na die tijd is hij weer terug in huis gekomen om het proberen goed temaken met me moeder. Veel ruzies volgenden in die tijd en ik zat er midden in.
Me moeder heeft toen uiteindelijk besloten om tegaan scheiden van hem. ( thank god). Vanaf dat moment was het helemaal een puinzooi in huis. Me vader was me moeder mentaal aan het kapot maken door 's nachts haar wakker tegaan maken of heel de dag/avond vragen waarom ze wou scheiden etc. Vaak ging die daarvoor ook ff lekker de kroeg in om tezuipen. Ik heb me niet vaak tussen die ruzies gemengt omdat ik wist dat ik dan door het lint zou gaan en mss me pa kon vermoorden.( zown hekel had ik toen al aan die man).
Toen de scheiding eindelijk rond was, was het zaak om een huis voor hem tevinden en hem het huis uit tetrappen. Het heeft een halfjaar geduurd voordat hij een huis had met een urgentie verklaring. Nadat ook eindelijk dat rondt was, was het gedonder nog niet klaar met hem. Hij begon ons testalken. Mij elke dag bellen, me moeder elke dag bellen, vaak had hij daarvoor gezopen in de kroeg en kon hij heel de wereld aan dacht hij. We hebben alles opgeschreven wat hij deed qua bellen, in de straat rond lopen etc. Dat moesten we allemaal doorgeven aan de politie en elke keer zelfs op aanraden van hun 112 bellen. Dat hebben we vaak moeten doen. Ik heb zelfs op het punt gestaan om naar zijn huis terijden met een honkbal knuppel die ik ondertussen had gekocht en heel zijn kk kop in mekaar terammen en zijn huis aan gort teslaan
Hij bleef ons maar bellen en stalken tot en een moment ik een weekend niet thuis was( dat wist hij blijkbaar want me auto was weg) dat hij aan de voordeur stond tebellen en teschreeuwen dat hij de honden wou zien. No fucking way zei me moeder en hij moest opdonderen. Later kwam hij achterom terug met een stalen pijp om zo me moeder te bedreigen en der teslaan. Zover kwam het helaas niet want der was gelukkig nog iemand anders thuis die 112 kon bellen. Nadat hij dat doorhad liep hij weer terug naar de voorkant en tikte het voorraam in met die pijp.
Woest was ik. Me moeder moest op me in praten dat het totaal geen nut had om naar hem toe tegaan omdat het recht achter de criminelen staat.
Dit alles en dingen die er in het verleden gebeurd zijn heeft er toe geleid dat ik mijn vader de grootste teringlijer op aarde vindt en ik nog steeds instaat ben om als hij weer iets flikt bij me moeder hem het leven zeer zuur temaken. Mijn haat voor hem is onbeschrijvelijk groot. Mensen zeggen wel is tegen me het is toch je vader? Nou voor mij is het me vader niet meer. Ik ben ondertussen ook al aant regelen om me achternaam telaten veranderen in me moeders achternaam. Wil nix meer met hem en/of zijn familie temaken hebben.
Dit moes ik ff van me afschrijven want het zit me onderhand tot me strot aan toe vol.
p.s ik ben een binnenvetter. Toon me emoties niet snel maar als het uitkomt is het vaak foute boel en wordt het zwart voor me ogen. Daarom is het maar beter denk dat ik ver uit zijn buurt blijf voordat ikzelf de bak in draai.
Gr pl4kkie
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.