abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:59:24 #1
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97092721
.. Is de grootste klootzak op aarde.(in mijn ogen dan)

Me ouders zijn sinds 3 jaar geleden gescheiden. De scheiding verliep nou niet egt bepaald soepel om het zo maar tenoemen.. 5 jaar geleden is me vader vreemd gegaan met een ander wijf. Egt een smerig varken om tezien ook trouwen maargoed. Daar is me moeder dus achter gekomen en all hell broke lose. Hij is een tijdje uit huis getrapt door me moeder. Hij ging toen op zijn werk wonen in een kleine caravan. Na die tijd is hij weer terug in huis gekomen om het proberen goed temaken met me moeder. Veel ruzies volgenden in die tijd en ik zat er midden in.

Me moeder heeft toen uiteindelijk besloten om tegaan scheiden van hem. ( thank god). Vanaf dat moment was het helemaal een puinzooi in huis. Me vader was me moeder mentaal aan het kapot maken door 's nachts haar wakker tegaan maken of heel de dag/avond vragen waarom ze wou scheiden etc. Vaak ging die daarvoor ook ff lekker de kroeg in om tezuipen. Ik heb me niet vaak tussen die ruzies gemengt omdat ik wist dat ik dan door het lint zou gaan en mss me pa kon vermoorden.( zown hekel had ik toen al aan die man).

Toen de scheiding eindelijk rond was, was het zaak om een huis voor hem tevinden en hem het huis uit tetrappen. Het heeft een halfjaar geduurd voordat hij een huis had met een urgentie verklaring. Nadat ook eindelijk dat rondt was, was het gedonder nog niet klaar met hem. Hij begon ons testalken. Mij elke dag bellen, me moeder elke dag bellen, vaak had hij daarvoor gezopen in de kroeg en kon hij heel de wereld aan dacht hij. We hebben alles opgeschreven wat hij deed qua bellen, in de straat rond lopen etc. Dat moesten we allemaal doorgeven aan de politie en elke keer zelfs op aanraden van hun 112 bellen. Dat hebben we vaak moeten doen. Ik heb zelfs op het punt gestaan om naar zijn huis terijden met een honkbal knuppel die ik ondertussen had gekocht en heel zijn kk kop in mekaar terammen en zijn huis aan gort teslaan

Hij bleef ons maar bellen en stalken tot en een moment ik een weekend niet thuis was( dat wist hij blijkbaar want me auto was weg) dat hij aan de voordeur stond tebellen en teschreeuwen dat hij de honden wou zien. No fucking way zei me moeder en hij moest opdonderen. Later kwam hij achterom terug met een stalen pijp om zo me moeder te bedreigen en der teslaan. Zover kwam het helaas niet want der was gelukkig nog iemand anders thuis die 112 kon bellen. Nadat hij dat doorhad liep hij weer terug naar de voorkant en tikte het voorraam in met die pijp.
Woest was ik. Me moeder moest op me in praten dat het totaal geen nut had om naar hem toe tegaan omdat het recht achter de criminelen staat.

Dit alles en dingen die er in het verleden gebeurd zijn heeft er toe geleid dat ik mijn vader de grootste teringlijer op aarde vindt en ik nog steeds instaat ben om als hij weer iets flikt bij me moeder hem het leven zeer zuur temaken. Mijn haat voor hem is onbeschrijvelijk groot. Mensen zeggen wel is tegen me het is toch je vader? Nou voor mij is het me vader niet meer. Ik ben ondertussen ook al aant regelen om me achternaam telaten veranderen in me moeders achternaam. Wil nix meer met hem en/of zijn familie temaken hebben. :r :r

Dit moes ik ff van me afschrijven want het zit me onderhand tot me strot aan toe vol.
p.s ik ben een binnenvetter. Toon me emoties niet snel maar als het uitkomt is het vaak foute boel en wordt het zwart voor me ogen. Daarom is het maar beter denk dat ik ver uit zijn buurt blijf voordat ikzelf de bak in draai.

Gr pl4kkie
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:05:16 #2
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97093076
Je bent niet de enige die een hekel heeft aan z'n pa.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:06:03 #3
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97093125
Knuffel
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:07:12 #4
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97093189
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:06 schreef PB-tje het volgende:
Knuffel
:*

Het krijgt ondertussen wel een plekje dat ik hem wss heel me leven zal gaan haten om wat hij gedaan heeft. Ik heb er vrede mee zolang hij ons maar met rust laat en niet gaat focken. Anders fock ik met hem.
pi_97095260
Als je maar niet zelf wraak gaat nemen. Dan zitr je rest van je leven in de bak en daar is niemand bij gebaat.

Voor de rest is het kutsituatie idd. Sterkte.
pi_97095373
Wat een nare situatie. Belangrijkste lijkt me te kiezen voor wat het beste voor jou is. En als dat betekent dat je geen contact met hem hebt, dan zij dat zo. Waak er alleen voor dat die boosheid niet te veel gaat kosten.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:49:26 #7
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97095704
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Als je maar niet zelf wraak gaat nemen. Dan zitr je rest van je leven in de bak en daar is niemand bij gebaat.

Voor de rest is het kutsituatie idd. Sterkte.
Yeah i know. Daarom blijf ik lekker ver weg bij hem vandaan. Ik ben totaal geen vechtersbaas ofzo. Maar als iemand me boos heeft gekregen dan is het egt foute boel. Gelukkig kan ik een hoop hebben. Soms teveel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:44 schreef Lolaatje het volgende:
Wat een nare situatie. Belangrijkste lijkt me te kiezen voor wat het beste voor jou is. En als dat betekent dat je geen contact met hem hebt, dan zij dat zo. Waak er alleen voor dat die boosheid niet te veel gaat kosten.
Zoals ik al zei het begint nu langzaam een plekje tekrijgen datk nooit meer contact met hem wil. Het is niet zo dat die boosheid heel me leven beinvloed. Dat niet :).
pi_97095846
Is het echt pure woede die je tegen je pa voelt? Of speelt het ook mee dat je zwaar teleurgesteld bent in die man?
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:56:25 #9
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97096143
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef Aarsjeuk het volgende:
Is het echt pure woede die je tegen je pa voelt? Of speelt het ook mee dat je zwaar teleurgesteld bent in die man?
Alle 2. 2 exen zijn in een relatie met mij ook vreemd gegaan. Als je vader het ook nog is doet dan is de teleurstelling groot.

De woede is meer om wat hij me moeder aangedaan heeft en nog steeds doet soms. En de teleurstelling lees bovenstaand.
pi_97097226
Gast. Je pa is manisch. Hij kan er niets aan doen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:26:53 #11
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_97097874
Wat een verhaal zeg...

Makkelijk gezegd voor mij maar ik wil het je toch meegeven.
Probeer je op jezelf te blijven richten en geen aandacht te geven aan je pa. Blijf alles melden aan de politie en bijhouden maar ga er verder niet op in. Hij wil aandacht en zolang hij dat blijft krijgen blijft hij doorgaan. Hij verdient ook geen aandacht meer.
Zorg dat je zelf 'schoon' blijft. Als jij hem iets aandoet heeft hij iets om tegen jou/jullie te gebruiken. Bovendien laat je dan zien waar je 'zwakke plek' zit en zal hij je daar alleen nog maar meer op willen pakken.

Achternaam veranderen kan, maar de naam zegt niks over jou. De situatie die je met je vader hebt is zoals hij is. Je naam veranderen verandert daar niks aan. Bovendien kost het een smak geld.

En tja... 'het is wel je vader'.... Biologisch gezien wel. Maar of het meer dan dat is is aan jou en niemand anders om dat te bepalen. Het is jouw volste recht om te bepalen welke rol iemand in je leven speelt, vader of geen vader. Als het gevoelsmatig niet zo voelt dan is dat zo.
Zodra je er wel weer behoefte aan voelt(als dat punt al ooit komt) kun je altijd de situatie weer opnieuw bekijken.

Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke situatie. Probeer te blijven praten. Het zorgt ervoor dat je je gevoelens niet zo opkropt maar het zorgt er ook voor dat je er mee om leert gaan en het naar mate de tijd vordert het leert relativeren en op een andere manier naar de situatie kan kijken. Uiteindelijk heb je namelijk alleen maar jezelf als je blijft haten en wrok blijft houden.
Goed bedoeld: Hate is like swallowing poison and waiting for the other person to die.

:*
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  Moderator vrijdag 20 mei 2011 @ 23:12:40 #12
236264 crew  capricia
pi_97100701
Misschien is je vader gewoon ziek?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:15:24 #13
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97100866
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef capricia het volgende:
Misschien is je vader gewoon ziek?
Khoop het en dat die dan gauw mag sterven. :X
pi_97103247
En ik dacht dat mijn vader erg is..
Hoop dat je relatie met je moeder daardoor alleen maar beter is geworden.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:36:50 #15
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97111840
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:59 schreef TheaTraal het volgende:
En ik dacht dat mijn vader erg is..
Hoop dat je relatie met je moeder daardoor alleen maar beter is geworden.
Met die relatie is nix mis mee. Ze heeft ondertussen een nieuwe vriend en is zo ver ik weet gelukkiger dan ooit. Ik kan ook goed opschieten met die man. Woon nog gezellig thuis maar heb verder geen last van hun alle 2 niet :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:17:32 #16
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_97129429
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:15 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Khoop het en dat die dan gauw mag sterven. :X
... :N
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:26:15 #17
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_97129720
Tijdens het lezen van de eerste twee en de laatste alinea dacht ik dat ik dit topic misschien zelf had geschreven tijdens een bezopen toestand :D Vooral dit
quote:
Mensen zeggen wel is tegen me het is toch je vader?
is inderdaad zwaar irritant om te horen. Mensen/ vrienden zonder inlevingsvermogen :')
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zondag 22 mei 2011 @ 12:22:13 #18
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_97149461
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:36 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Met die relatie is nix mis mee. Ze heeft ondertussen een nieuwe vriend en is zo ver ik weet gelukkiger dan ooit. Ik kan ook goed opschieten met die man. Woon nog gezellig thuis maar heb verder geen last van hun alle 2 niet :)
Goed man, dat het beter gaat met je ma nu!
Laat die situatie niet verpesten door de haat tegen je vader, negeer hem "gewoon".
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_97151538
Hoe lang duurt het nog tot mensen inzien dat je geen ene fuck zin heeft om naar de politie te gaan in dit soort situaties omdat die laffe honden toch niks doen.

Helaas blijkt het recht systeem in dit soort situaties (weer eens) niet te werken

Succes ermee ts :{
pi_97151728
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef pl4kkie het volgende:
Alle 2. 2 exen zijn in een relatie met mij ook vreemd gegaan. Als je vader het ook nog is doet dan is de teleurstelling groot.
De helft van alle mensen gaat weleens vreemd.. dat is helaas de werkelijkheid.

Het is alleen wel erg jammer dat hij jullie op deze manier stalkt en aan de drank zit. Drank maakt veel kapot (weet ik helaas ook het e.e.a. van).

Wraak nemen heeft geen zin, maar misschien heeft het zin om te verhuizen en dat hij julie nieuwe adres niet weet? Uiteraard heel vervelend om dat te moeten doen, maar het is misschien wel een opluchting voor jou en jouw moeder.

Voor de rest: probeer hem te negeren. Nergens op ingaan, ook niet als hij voor de deur staat. Gewoon stil blijven. Hij moet het idee krijgen dat het zinloos is wat hij doet en dat het hem niets oplevert.

En bij geweld meteen de politie bellen.
Shit happens.
pi_97151927
Offtopic, je hebt een leuke zus.

Ontopic; kut voor je man. Zo`n scheiding is nooit leuk, zeker niet als je vader dan van het padje afraakt.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:01:31 #22
345183 -Turk-
Slapen, eten, neuken.
pi_97157162
quote:
Me moeder moest op me in praten dat het totaal geen nut had om naar hem toe tegaan omdat het recht achter de criminelen staat.
Wijze moeder _O_
Maximaal schijnend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')