Dikke respeckt mijn jongen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JaMoest een 5,1 halen en heb tussen de 34 en de 40 punten denk ik
En Duits ook een 7
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik
Had een sign met 'breath' erin, terwijl het 'breathe' moest zijn en ik had dat niet door.
.
Waarom krijg ik dan dit plaatje te zien bij google afbeeldingen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu is een mooie naam, dat moet je niet vergeten.
Etsu was ooit een vent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan dit plaatje te zien bij google afbeeldingen?![]()
[ afbeelding ]
Omdat je jezelf 's nachts aanraakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb niet gezegd dat Etsu een mooie jongen is, ik heb gezegd dat het een mooie naam is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle drie boeken voor maw ook echt lerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maw.Dat zijn zowat drie boeken, wie gaat dat nu allemaal leren
Geschiedenis valt mee. Wiskunde A
Omdat jij vieze dingen met jezelf doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alle drie boeken voor maw ook echt leren
Dat is mijn lijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat jij vieze dingen met jezelf doet.
In yo mothafucking face!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat Etsu een mooie jongen is, ik heb gezegd dat het een mooie naam is.
Als die naam met die "jongen" verbonden is, zal ik 'm snel wijzigen als ik jou wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat Etsu een mooie jongen is, ik heb gezegd dat het een mooie naam is.
Gelukkig is er over jouw nickname niks te zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als die naam met die "jongen" verbonden is, zal ik 'm snel wijzigen als ik jou was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |