Heeft inderdaad met de beschikbaarheid van de plaat te maken, als mensen niet makkelijk voor de plaat kunnen betalen, zullen ze deze nooit megahit maken. Ze hebben echter wel eens megahits gehad dat hij nog niet officieel uit was, maar dan was ie op de een of andere manier wel makkelijk verkrijgbaar volgens mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Het is pas net officieel uit, daarvoor kunnen ze hem geen megahit maken blijkbaar.
is "pas" een maand geleden voor het eerst gedraaid en idd net pas uit op single.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:25 schreef Qunix het volgende:
Bagger MH zoals (bijna) altijd...
Dit is oud inmiddels.
klopt dat nummer is van januari 2010 heb hem al een jaar op mijn PC staan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vind ik toch wel zo raar. Dat nummer heeft Rudy nog in zijn programma geplugd, kneiteroud dus.
Toffe Megahit wel
Ik ben er dan nu al klaar meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is "pas" een maand geleden voor het eerst gedraaid en idd net pas uit op single.
ik vind het een lekkere plaat.
Mooi weer he!quote:
Totdat ie uiteindelijk wel in de lach schietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:38 schreef ConscienceNL het volgende:
Veenstra die het hele nummer stil blijft staan en niks zing
quote:Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /ekstraweekend.
Reason: Error reading from remote server
Apache/2.2.17 (Unix) Server at www.3fm.nl Port 80
Wie is dat?quote:
niet zo gek!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Totdat ie uiteindelijk wel in de lach schiet
ow ja, uit de film Amsterdamned! Die is aardig opgedroogdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |