Look who's talkingquote:Op maandag 6 juni 2011 09:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte zeg. Alsjeblieft.
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Elke Distro heeft zijn eigen krachten en zwakte. Ik zelf gebruik het liefste Archlinux, maar ik snap best dat het te ingewikkeld is voor een beginner.
Cheapassquote:Op maandag 6 juni 2011 09:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik verwissel 1 keer in de 3 jaar van computer oid, ik gebruik het liefst wat oudere laptops, want die werken nog prima en zijn lekker goedkoop. [..]
Hoezo doe ik nu weer uit de hoogte. Van mij mag elke 'n00b' linux gebruiken. Liefst Ubuntu of Fedora, want die zijn lekker makkelijk. En als mensen vragen hebben vragen ze me maar, want ik vind het leuk als 'n00bs' Linux proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef stinow het volgende:
[..]
Look who's talking
[..]
[..]
Cheapass
Gentoo
Heb je de stappen in dit document al gevolgd?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:17 schreef exile79 het volgende:
Veel kennis hier zo te zien. Sinds de laatste update naar kubuntu 11.04 lopen de filmpjes op youtube niet meer soepel. Beeld blijft vaak hangen terwijl het geluid wel doorgaat. Duurt paar seconden, dan loopt het weer, tot het 10-20 sec later weer gebeurt. Super irritant. Zowel Crome als Firefox. Konqueror loopt zelfs vast. Iemand enig idee?
Nu wel. Geen resultaat.Toch bedankt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Heb je de stappen in dit document al gevolgd?
Thanks, ik zal het vanavond even proberen want ik kan er nu remote dus niet bij...quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef wdn het volgende:
dj_ko dat gaat meen ik via hdparm bij een server install
"sudo hdparm -B 255 /dev/hda" zet hibernate uit voor /dev/hda.
man hdparm:
-B Set Advanced Power Management feature, if the drive supports it. A
low value means aggressive power management and a high value means
better performance. Possible settings range from values 1 through
127 (which permit spin-down), and values 128 through 254 (which do
not permit spin-down). The highest degree of power management is
attained with a setting of 1, and the highest I/O performance with
a setting of 254. A value of 255 tells hdparm to disable Advanced
Power Management altogether on the drive (not all drives support
disabling it, but most do).
Gebruik de flash-aid plugin voor firefox. Downloadt, installeert en configureert de laatste Flash-beta van de adobe site; is makkelijk in gebruik en voorkomt een heleboel gezeik!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nu wel. Geen resultaat.Toch bedankt.
Volg de aanwijzingen dus de oude verwijderen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nu wel. Geen resultaat.Toch bedankt.
Kan je wel inloggen op de terminal?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:43 schreef exile79 het volgende:
Ok, klein probleempje. Start laptop opnieuw op, typ gebruiker en wachtwoord in, dan verdwijnt het inlogkader (achtergrond blijft) en na een paar seconden verschijnt het inlogkader doodleuk opnieuw...
Groot probleem dus.
Bij een verkeerd wachtwoord worden de invul velden rood, dus dat is niet wat ik verkeerd doe.
Ik ben in paniek, kan iemand helpen?
kubuntu draai je?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef exile79 het volgende:
Console kan wel ja, weet je een commando om van daaruit de gui op te starten?
Doe eens (indien je Ubuntu/Debian draait):quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:43 schreef exile79 het volgende:
Ok, klein probleempje. Start laptop opnieuw op, typ gebruiker en wachtwoord in, dan verdwijnt het inlogkader (achtergrond blijft) en na een paar seconden verschijnt het inlogkader doodleuk opnieuw...
Groot probleem dus.
Bij een verkeerd wachtwoord worden de invul velden rood, dus dat is niet wat ik verkeerd doe.
Ik ben in paniek, kan iemand helpen?
1 2 | sudo /etc/init.d/$(basename $(cat /etc/X11/default-display-manager)) stop sudo /etc/init.d/$(basename $(cat /etc/X11/default-display-manager)) start |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |