Nergens last van. Wel in Mint 9 nog met Firefox 3.x, maar in Mint 10 met Firefox 4.x gaat het vloeiend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef sbientje het volgende:
ik word echt helemaal gek van die flahsplayer in firefox, is dat in andere browsers beter? hij hakkelt en hapert, mijn muis doet idioot..
Omdat het een 1.85Ghz is, zodra ik een flash filmpje kijk schiet dat ding omhoog dus af en toe wil ik gewoon zien wat er gebeurd. Het is ook wel fancy trouwensquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom wil je die crap rechts zitten bekijken de hele tijd?. Handig om erbij te kunnen zoeken, maar om zo op je desktop te hebben.
nou.. dan ligt het aan mij misschienquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nergens last van. Wel in Mint 9 nog met Firefox 3.x, maar in Mint 10 met Firefox 4.x gaat het vloeiend.
hoezo verwijder je dan je toetsenbord indeling?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:59 schreef sbientje het volgende:
ik word een beetje kriegel. Ik verwijder steeds een toetsenbord indeling maar als ik reboot is ie weer terug. En mijn muziekbibliotheek moet ik ook steeds opnieuw importeren. Wie weet waarom dat is?
omdat ik er 2 heb en 1tje vind ik irritantquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
hoezo verwijder je dan je toetsenbord indeling?
Explain, als het Dvorak is ben je tof.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef sbientje het volgende:
[..]
omdat ik er 2 heb en 1tje vind ik irritantdus mik ik die weg
Usa Internationaal (met dode toetsen) die vind ik irritant, enquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Explain, als het Dvorak is ben je tof.
omdat ie dus steeds terugspringt! en dat is irritant. Iedere keer als ik opnieuw opstart staat die eerste weer als standaard en moet ik het weer veranderen.. en verwijderen kan dus ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:27 schreef Farenji het volgende:
Maar waarom zou je hem perse willen weggooien? Je kan hem ook gewoon niet gebruiken, het is niet alsof het zoveel schijfruimte inneemt...
Gay...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
Usa Internationaal (met dode toetsen) die vind ik irritant, en
Usa internationaal (AltGr met dode toetsen) die wil ik altijd![]()
Dvorak haha
ja dat was het probleem, daar vroeg ik ook naar. En hoe weet ik of mijn homedir gereset wordt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:31 schreef Farenji het volgende:
Worden er uberhaupt wel instellingen opgeslagen bij jou? Want je zei ook al dat je elke keer je mp3 moest importeren? Heb je een homedir die elke keer wordt gereset ofzo?
ik ben enorm gayquote:
Als dat zo zou zijn dan zou je het wel weten lijkt me. Heb je alles zelf geinstalleerd? Kun je wel gewoon data in je homedir zetten/aanpassen zonder dat het verdwijnt na een reboot?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja dat was het probleem, daar vroeg ik ook naar. En hoe weet ik of mijn homedir gereset wordt?
alles heb ik zelf geinstalleerd (nou ja, alles...)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou je het wel weten lijkt me. Heb je alles zelf geinstalleerd? Kun je wel gewoon data in je homedir zetten/aanpassen zonder dat het verdwijnt na een reboot?
~/quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
alles heb ik zelf geinstalleerd (nou ja, alles...)
en het is een heel domme vraag, maar waar vind ik die homedir dan precies?
edit - ik dacht dat dat mijn persoonlijke map was, maar daar blijft wel gewoon data instaan..
gai k meteen ff proberenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef Farenji het volgende:
Maar als je bijv je wallpaper aanpast, blijft die instelling dan wel bewaard na een reboot?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef PiRANiA het volgende:
Voor wie nog een klein linux-VPSje zoekt, de host waar ik zit heeft ze voor ¤3/mnd. directvps.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |