Op mijn scherm ziet het er goed uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad heerlijkNaja als je openbox gebruikt kan het nog veel erger
Wat zien je letters er bagger uit trouwens.
Met helvetica ziet het er nog beter uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Op mijn scherm ziet het er goed uit.
Ik heb weinig klagen over Unity. In het begin was het buggy en het was wennen dus dan gaat het snel verkeerd qua gevoel. Ik heb de laatste paar maanden eigenlijk maar 1 probleem: heel af en toe doet audio het niet direct bij spelen van een video net na booten. Dan moet ik de file afsluiten, weer starten om wel audio te krijgen en dan blijft het verder ook weer werken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hoor er zo weinig positiefs over...
Omdat ip beter is, en ifconfig al heel lang depricated isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom is ifconfig nu weer weg moet ik in een ip link gaan gebruikenArgh.
Oh oke.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Omdat ip beter is, en ifconfig al heel lang depricated is
Heb zelf een vergelijkbaar probleem gehad met ubuntu. Komt door alsa die niet gecompileerd is met hda-intel support.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:44 schreef Quisho het volgende:
In Ubuntu op mn laptop als ik een headphone inplug komt het geluid uit de speakers en de headphone. Ik heb al wat gekloot met alsamixer maar krijg het maar niet voor elkaar om het geluid te muten als ik een headphone inplug. Op de desktop heb ik het probleem niet.
Iemand een ideetje?
Thanks ga ik proberenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:06 schreef Daeron het volgende:
[..]
Heb zelf een vergelijkbaar probleem gehad met ubuntu. Komt door alsa die niet gecompileerd is met hda-intel support.
Ik heb de tutorial op deze pagina gevolgd: https://help.ubuntu.com/community/HdaIntelSoundHowto
Even naar onder scrollen naar het kopje "Update to the Latest Version of ALSA" en de stappen volgen.
Serieus? Ik gebruik alleen maar ifconfig....quote:Op zondag 24 juli 2011 00:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Omdat ip beter is, en ifconfig al heel lang depricated is
quote:Linus Torvalds Ditches GNOME For Xfce
It is no secret that many people do not like GNOME 3. Linus Torvalds, the creator of the Linux kernel, has joined that list of people who dislike GNOME 3.
In Google+, Torvalds wrote criticized the direction that GNOME has taken with GNOME 3. He called GNOME 3 an "unholy mess" and said that the user experience in GNOME 3 is unacceptable. He said that because of GNOME 3, he has ditched GNOME for Xfce. He said that Xfce is a step down from GNOME 2 - but a huge step up from GNOME 3.
Gnome3 heb ik nauwelijks nog gebruikt. De live-CD van Fedora 15 loopt bij mij na een paar minuten vast. Ik heb Unity even geprobeerd maar snel weer in de ijskast gezet.quote:
Gentooquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Beetje aan het kutten met Gentoo, best wel lastig voor iemand die van Ubuntu komt.
Alles lijkt goed te gaan, maar nu ben ik helemaal op het einde. Lukt het me niet om /boot/grub/grub.conf op te slaan. No such file of directory
Je krijgt er anders wel mooi 0,12 % snelheidswinst voor terug!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
GentooDan moet je alles compilen enzo
zo!! 0,12 % nog welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je krijgt er anders wel mooi 0,12 % snelheidswinst voor terug!
Je hebt grub wel geinstalleerd? "equery list grub"? (equery komt uit gentoolkit)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Beetje aan het kutten met Gentoo, best wel lastig voor iemand die van Ubuntu komt.
Alles lijkt goed te gaan, maar nu ben ik helemaal op het einde. Lukt het me niet om /boot/grub/grub.conf op te slaan. No such file of directory
Die zijn verloren in het compilenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je krijgt er anders wel mooi 0,12 % snelheidswinst voor terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |