abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 22:07:17 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_97133575
Hij denkt dat het zijn one man show is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:07:20 #102
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_97133578
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
die gast in het witte shirt is NIET grappig.
Ga eens snel naar bed jongetje
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:07:25 #103
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97133581
Te veel voorbereid ;(
pi_97133603
TROS bash. ^O^
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 22:08:03 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_97133604
Je moet met je nichtje trouwen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:08:05 #106
123170 alors
zlata1234
pi_97133608
Raoul :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_97133611
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Te veel voorbereid ;(
"Afdrogen duurde vier minuten."
Ingestudeerde grap waar niemand om lachte.
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 22:08:16 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_97133621
Raoul is zo lekker droog.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97133623
Wat een humor heeft die dikke.
Noodles
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:08:20 #110
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97133626
Commercie bashen :D
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:08:20 #111
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_97133629
_O_ Heertje _O_
pi_97133636
Haha, mooie bash naar de TROS _O-
pi_97133639
_O-
pi_97133651
nu al reclame :') RTL hoor.. 7 minuten na begin al ff reclame door je strot duwen
There are only 151 Pokémon.
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 22:09:01 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_97133658
Reclame -O- dat is wel jammer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97133660
Hebben ze handig opgelost zo met die reclame.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:09:10 #118
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_97133669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef Eenskijken het volgende:
nu al reclame :')
Jep, eerste en direct de laatste.
pi_97133675
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef Eenskijken het volgende:
nu al reclame :')
Dan hoeven ze het niet tijdens de eerste ronde te onderbreken.
pi_97133680
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Te veel voorbereid ;(
Het is gescript en ik hoor een lachband. Ik probeer het nog even maar ben bang dat ik zo afhaak.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:09:35 #122
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_97133684
Leuuke reclame :@
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:09:36 #123
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97133685
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef Eenskijken het volgende:
nu al reclame :')
Slechts 1 reclame, valt voor RTL-begrippen goed mee :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:09:41 #124
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 22:09:41 #125
42184 crew  DaMart
pi_97133689
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef gerbenp het volgende:
Haha, mooie bash naar de TROS _O-
Een haring op je rug laten tatoeëren en met je nichtje trouwen _O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')