Onzin.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:18 schreef Life2.0 het volgende:
Je hebt binnenkatten.. Maar de meeste kun je niet binnen houden
Nou ja toen ik me ging inschrijven bij de gemeente vertelde ik over het muizen probleem en zij zeiden dat alleen de geur/aanwezigheid van een kat vaak al een reden is voor muizen om te verkassen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt een binnenkat uit het asiel halen. Als het goed is, weten de medewerkers meestal wel van de katten die ze hebben zitten of je deze binnen kunt houden.
Maar ik heb er een beetje mijn twijfels bij of je er maar zo gemakkelijk vanuit kunt gaan dat die kat jullie muizenprobleem gaat oplossen.
De echte muizenvangers zijn toch de boerderijkatten die buiten vrij rond kunnen struinen.
Ik sluit het niet uit, maar dat had ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:23 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Nou ja toen ik me ging inschrijven bij de gemeente vertelde ik over het muizen probleem en zij zeiden dat alleen de geur/aanwezigheid van een kat vaak al een reden is voor muizen om te verkassen.
Dat verschilt per asiel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef Diemux het volgende:
Wij hebben 4 binnenkatten (flat, 7de verd.), dit gaat prima. Beste is om een kitten te nemen (geen buiten ervaring). Asiel is leuk maar 75% van wat er over de kat verteld wordt is niet waar of geschat/gegokt.
Ik zou ze zo niet weten, maar misschien kun je via google iets vinden. Of bij een dierenarts, vaak hangen daar wel briefjes op. Zo'n opvang is ook vaak gelieerd aan een asiel, dus daar kun je ook zoeken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef GeertJan88 het volgende:
Er is eigenlijk altijd wel iemand thuis, misschien dat hij 2 uur op een dag alleen is. Woon overigens in Amsterdam, heb je daar ook van die speciale kitten opvang gelegenheden?
Ja, dat heet een asielquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef GeertJan88 het volgende:
Er is eigenlijk altijd wel iemand thuis, misschien dat hij 2 uur op een dag alleen is. Woon overigens in Amsterdam, heb je daar ook van die speciale kitten opvang gelegenheden?
Haarlem, http://www.kittenopvang-haarlem.nlquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef GeertJan88 het volgende:
Een kat de vissen van de buren laten afslachten ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Jahr00n het volgende:
Een kat binnenhouden is pure dierenmishandeling.
Die discussie gaan we niet weer voeren, voor de 612e keer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Jahr00n het volgende:
Een kat binnenhouden is pure dierenmishandeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |