quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Nielsch het volgende:
Op Twitter ook iemand die beweert dat het een code is voor groot nieuws omtrent het koningshuis danwel de koningin.
Nee, dan heb ik net pauzequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik lees het ja. Houd m'n hart vast morgenmiddag om 1337.
He nee, kunnen ze dat niet verschuiven? Ik wil nog BBQ-en morgenavond!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je mist weer een meme. Morgen einde van de wereld volgens de bijbel.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eld.dhtml?redirected
Ga dan gewoon 's middags bbq-enquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:40 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
He nee, kunnen ze dat niet verschuiven? Ik wil nog BBQ-en morgenavond!
BBQ op Hellevuurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:40 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
He nee, kunnen ze dat niet verschuiven? Ik wil nog BBQ-en morgenavond!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Mirjam het volgende:
21-5 --> 5-12, andersom-piet heeft een slokje teveel genomen en dacht dat het sinterklaas was, opgelost
Beste verklaring tot nu toe. Ik hoop iig dat Bram van der Vlugt nog leeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Mirjam het volgende:
21-5 --> 5-12, andersom-piet heeft een slokje teveel genomen en dacht dat het sinterklaas was, opgelost
Ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben nu weer net zo zenuwachtig als klein meisje als de sint voor het eerst in het jaar weer op tv kwam.
Volgens mij was Sinterklaas gewoon Osama z'n aka. Of dat ze per ongeluk sinterklaas hebben neergeknald ipv osamaquote:
hahaquote:
Heb hem aan staan hoor. Ben erg benieuwd. Ik hoor trouwens ook dingen over het aftreden van Beatrix.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:35 schreef Wesleybrabant het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard zal Albert Verlinde al iets verklappen over de uitzending van morgen....
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Mirjam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |