Ja dat hoor ik wel vakerquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef Unfabulouss het volgende:
You voting for family guy! You hear me? you voting for family guy!
Where's my money, bitchquote:
Komt door je kale kopquote:
Haha dat zal het zijn jaquote:
quote:
Sexy!quote:
quote:
En geeneens mijn sexy lichaamquote:
Ik houd niet van gespierdquote:
NEUKUHquote:
Tijd om het er weer af te sporten! Ik ga vast klaarliggen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn buik is weer gevuld. tijd voor de dip
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef Unfabulouss het volgende:
Ik verheug me nu al op in de trein seks![]()
zo lang is die van mij ook weer niet hoor. scheelt aardig wat kmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tijd om het er weer af te sporten! Ik ga vast klaarliggen!
quote:
Waar is NBT?quote:
quote:
ehm, ik had jou niet gevuld hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn buik is weer gevuld. tijd voor de dip
uhmz vrijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Waar is NBT?
Die moet ook even de foto keuren.
ik heb hier een tray baron pils ^^ net bij de c1000 vandaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Unfabulouss het volgende:
Ga dadelijk maar weer aan de wodka, zucht.
wat een zwaar leven heb je toch ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Unfabulouss het volgende:
Ga dadelijk maar weer aan de wodka, zucht.
biaaaaaaaaaatchquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz vrijdie is al weekend aan het vieren
Ehh dat bier staat hier nu voor me jonghu.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hier een tray baron pils ^^ net bij de c1000 vandaanmaja, het wordt me vast kwalijk genomen als ik even proef
quote:
dat zal wel! ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ehh dat bier staat hier nu voor me jonghu.
quote:
pics or gtfo ^^quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:16 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
smaakt heerlijk, en is goed koud.
waarom denk je dat je tot 67e moet werken ? ^^quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:17 schreef Unfabulouss het volgende:
Kan mij tijd interesseren, als ik dorst heb drink ik. In Italië drinken mensen bij het ontbijt 2 glazen wijn.
Hoi lichtje.quote:
What's wrong?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:18 schreef Unfabulouss het volgende:
Zucht, wie wil er nou oud worden op deze graf planeet.
Niets gewoon een smoesje om even te borrelenquote:
hai appeltjequote:
Mensen voeren alleen maar oorlog, mensen zijn egoïsten. Eigenlijk zou ik heel dit topic er mee kunnen vullen. Maar ik bespaar jullie het.quote:
Hihi.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Niets gewoon een smoesje om even te borrelen
Hé triquote:
Tsja, als je het zo bekijkt...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Mensen voeren alleen maar oorlog, mensen zijn egoïsten. Eigenlijk zou ik heel dit topic er mee kunnen vullen. Maar ik bespaar jullie het.
meh morgen is het toch allemaal voorbij als we sommige mensen moeten gelovenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Mensen voeren alleen maar oorlog, mensen zijn egoïsten. Eigenlijk zou ik heel dit topic er mee kunnen vullen. Maar ik bespaar jullie het.
gewoon lekker vrolijk doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Morgen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef tripack het volgende:
[..]
meh morgen is het toch allemaal voorbij als we sommige mensen moeten geloven
hier istie nu witquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon lekker vrolijk doen
het is vrijdag, de lucht is blauw, lekekr weer
Ja maar ik ben overgevoeligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon lekker vrolijk doen
het is vrijdag, de lucht is blauw, lekekr weer
je moet even naar buiten lopen als je naar de lucht kijktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef tripack het volgende:
[..]
hier istie nu wit![]()
de zon mag nu wel weer doorkomen
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ah goed om te wetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ja maar ik ben overgevoeligEn ja, ik val op mannen
Troll op flikkeren.quote:
het blijft edit fridayquote:
En jij bent beter?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Waar zei ik dat?quote:
quote:
Dat vraag ik.quote:
nogalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
En dat ja, maar blijven weinig goede voorzetten komen
Ik oordeel niet over mezelfquote:
zo nu voel ik echt met je meequote:
geen oorlogquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:27 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik mastrubeer niet over mezelfIk ben geen ego en ik voer geen oorlog. Behalve met lipjes.
succesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:27 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga even een zelfgebakken muffin proberen. Hopelijk overleef ik het.
Zucht.quote:
Help!quote:
quote:
jackcat-in-a-boxquote:
psst, weet je waar dat op lijkt lief appeltjequote:
Cute!quote:
Wereldverbeteraar?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:27 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over mezelfIk ben geen ego en ik voer geen oorlog. Behalve met lipjes.
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
psst, weet je waar dat op lijkt lief appeltje
en dit was het laatste wat wij van OmdatAppel zagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:27 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga even een zelfgebakken muffin proberen. Hopelijk overleef ik het.
Als je dat zo ziet. Ik heb de oplossingen ook niet. Ik ben best kritisch op mezelf.quote:
DWquote:
Scheeetjeeequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:32 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet. Ik heb de oplossingen ook niet. Ik ben best kritisch op mezelf.
Niekje neem me mee naar dominatorquote:
quote:
ook dat kan in en uit, maar het is wat minder harig mits goed bijgehoudenquote:
quote:
Hiquote:
Whehe.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ook dat kan in en uit, maar het is wat minder harig mits goed bijgehouden
Graaaagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niekje neem me mee naar dominatorEn zwemmen
sorry, het is vrijdag, 2 dagen vrji geweest, 1 dag werken en dan weekendquote:
hoe zijn je sollicitaties gegaan eigenlijk??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
sorry, het is vrijdag, 2 dagen vrji geweest, 1 dag werken en dan weekend
het doet wat met je
Ja is goed!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Graaaag! Gaan bij een vriend kamperen dan, was erg gezellig vorig jaar. Tentje delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Fucking goed, binnenkort 2e gesprekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:36 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe zijn je sollicitaties gegaan eigenlijk??
Ik?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:37 schreef Unfabulouss het volgende:
Swieber niet vreemd gaan! Swieber niet vreemd gaan!![]()
quote:
Ja je moet eens van me afblijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Gelukkig maarquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Ja je moet eens van me afblijven
Ik kan niet eens vreemdgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jou haar is btw kewlquote:
Oh.....quote:
Zo kom je wel over namelijk. En je hoeft ook niet overal een oplossing op te hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:32 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet. Ik heb de oplossingen ook niet. Ik ben best kritisch op mezelf.
Gastquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:40 schreef Unfabulouss het volgende:
In een lagere school in de Chinese stad Henan heeft een achtjarig meisje 320 stokslagen gekregen van haar medeleerlingen. Die deden dat op bevel van hun leraar. Reden voor de lijfstraf was dat het meisje haar huiswerk voor rekenen niet had gemaakt. Dat meldt de krant China Press.
![]()
![]()
Als je in deze wereld leeft wil je toch niet oud worden?![]()
Natuurlijk denk ik dat ik het beter weet, maar dat denk jij ook. Op zich niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo kom je wel over namelijk. En je hoeft ook niet overal een oplossing op te hebbenLighten up
Waar zie je mij zeggen dat ik het beter weet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:41 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Natuurlijk denk ik dat ik het beter weet, maar dat denk jij ook. Op zich niks mis mee.
Vuige schandknaap! Hoe zijn de gesprekken gegaan? Kon je ze een beetje hosselen?quote:
Nergens, maar iedereen heeft wel een bepaalde gedachte.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat ik het beter weet?
quote:
Ik heb ook weleens iemand 320 stokslagen gegevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:40 schreef Unfabulouss het volgende:
In een lagere school in de Chinese stad Henan heeft een achtjarig meisje 320 stokslagen gekregen van haar medeleerlingen. Die deden dat op bevel van hun leraar. Reden voor de lijfstraf was dat het meisje haar huiswerk voor rekenen niet had gemaakt. Dat meldt de krant China Press.
![]()
![]()
Als je in deze wereld leeft wil je toch niet oud worden?![]()
Oh, dankje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Jou haar is btw kewl
heb wel eens een vriendin gehad met zulk haar, bij de juiste kop is dat
Je doet een aannamequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nergens, maar iedereen heeft wel een bepaalde gedachte.
Geil, trein sm?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook weleens iemand 320 stokslagen gegeven
Nouja zegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:40 schreef Unfabulouss het volgende:
In een lagere school in de Chinese stad Henan heeft een achtjarig meisje 320 inwendige stokslagen gekregen van Unfabulouss. Die deed dat op bevel van zijn schizofrene medebewoner van zijn eigen lijf. Reden voor de brute anale vernedering was dat het meisje haar huiswerk voor rekenen niet had gemaakt. Zo zou het meisje niet goed zijn geweest in aftrekken, aldus Unfabulouss. Dat meldt de krant China Press.
![]()
![]()
Je zou hypocriet zijn omdat te ontkennen.quote:
quote:
quote:
Ik denk niet dat ik het beter weet, dus ja, dan doe jij een aannamequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Je zou hypocriet zijn omdat te ontkennen.
Zekers man, ging goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vuige schandknaap! Hoe zijn de gesprekken gegaan? Kon je ze een beetje hosselen?
Ja zeker, vind het prima bij je passenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dankje.
Heb ik wel de juiste kop dan?
wheherquote:
Je hebt toch wel bepaalde gedachten hoe jij het zou doen (of zou willen) in de wereld?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het beter weet, dus ja, dan doe jij een aanname
Naaaisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Zekers man, ging goed
Binnenkort 2e gesprek
Werksequote:
Ja moet alleen nog ff vrij regelen, meld nog niks zolang ik nog geen aanbieding heb gehadquote:
Why would I? Ik hou mij bezig met mijn eigen leven, ik ga niet vertellen hoe iemand anders zijn leven zou moeten leven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Je hebt toch wel bepaalde gedachten hoe jij het zou doen (of zou willen) in de wereld?
Nee logischquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Ja moet alleen nog ff vrij regelen, meld nog niks zolang ik nog geen aanbieding heb gehad
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja is goed!JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dan ook niet in een tent slapen maar in een garage. Maar als je echt meewil naar Dominator ben je welkom natuurlijk
![]()
En we moeten een keer in Nijmegen gaan zwemmen onder die treinbrug. Ooit geprobeerd? Ziet er altijd wel cool uit als ik met de trein daarlangs kom
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Laat maar, je snapt het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Why would I? Ik hou mij bezig met mijn eigen leven, ik ga niet vertellen hoe iemand anders zijn leven zou moeten leven.
Houd ik je aan.quote:
Oh jee wat heb ik gezegdquote:
Nee, tweede baantje.quote:
Fijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Ja zeker, vind het prima bij je passen
Danku.quote:
en als ik een aanbieding heb, dan is het aan mijn baas of hij eroverheen gaat of nietquote:
tot hoe laat moet je ?quote:
Dus als iemand het niet eens is met jouw visie, of wat dan ook. Dan snapt die persoon het niet. Is dat dan ook niet hypocriet?quote:
Daaromquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en als ik een aanbieding heb, dan is het aan mijn baas of hij eroverheen gaat of niet
quote:
Oh Okee, wat voor iets?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, tweede baantje.
[..]
Fijn.
[..]
Danku.
dus komt goed.quote:
en wat voor werk is het?quote:
Vooral die laatste zinquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dus komt goed.
[..]
en wat voor werk is het?
bedoel, een man afwerken is zo gedaan
Ik hoef gelukkig maar tot 5 uur
en daarna het hele weekend bij mijn vriendin in bed werken![]()
Op dit punt ben jij hypocriet. Je komt nu met argumenten die helemaal niet relevant zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel bepaalde gedachtes hoe zij/hij het zou willen doen? (of zou willen) in de wereld?
Inpakken bij een webshop.quote:
Ha-ha.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dus komt goed.
[..]
en wat voor werk is het?
dat jij aan 10 sec genoeg hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dus komt goed.
[..]
en wat voor werk is het?
Waarom ben ik dan hypocriet, omdat ik mijzelf niet met dergelijke triviale zaken bezig houd?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Op dit punt ben jij hypocriet. Je komt nu met argumenten die helemaal niet relevant zijn.
echt welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vooral die laatste zinZwaar leven heb je toch
ah oke.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inpakken bij een webshop.
[..]
Ha-ha.Zie hierboven.
Ben meestal wel minstens een half uur bezigquote:
Laat ik het dan zo zeggen. Ik ben vrij open en ik zeg wat ik denk. Dat is bij jou dan andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan hypocriet, omdat ik mijzelf niet met dergelijke triviale zaken bezig houd?
Het werk op zich is niet zo boeiend, inderdaad. De collega's zijn gelukkig wel tof.quote:
PS: Denk, ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:51 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen. Ik ben vrij open en ik zeg wat ik denk. Dat is bij jou dan andersMaar ik denk dat iedereen bewust, onbewust idealen heeft.
dan is het goed hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het werk op zich is niet zo boeiend, inderdaad. De collega's zijn gelukkig wel tof.
Doe je wederom een aanname, waar staat of zie je mij zeggen dat ik dat niet ben?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:51 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen. Ik ben vrij open en ik zeg wat ik denk. Dat is bij jou dan andersMaar ik denk dat iedereen bewust, onbewust idealen heeft.
fuck zequote:
quote:
Werksequote:
smiddags al aan bier zitten en dan zeuren dat het slecht gaat met de wereldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef Unfabulouss het volgende:
Jij begrijpt mij niet en ik jou nietlaten we het daar bij houden
ik trek nog een biertje open.
Oh, ik begrijp jou zeker, en de gedachten die jij erop na houdt moet je vooral houden. Echter moet jij anderen ook respecteren. Niet iedereen is zo passioneel bezig een betere wereld te creëren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef Unfabulouss het volgende:
Jij begrijpt mij niet en ik jou nietlaten we het daar bij houden
ik trek nog een biertje open.
Doe maar niet.quote:
Hoeveel stok slagen krijg ik?quote:
NOOOES!!quote:
Sinterklaas met swaffelpietquote:
Dan niet.quote:
Je hebt mij er niet mee, bedoel verkondig je geloof maar aan iemand anders.quote:
Blijft een bazenfeestquote:
inderdaad.quote:
hoort het niet zo te zijn??quote:
wel een vies feest, die pieten die met de zak van de sint lopen, alles onder strooien ...quote:
das beter jahquote:
En een zwarte P met een witte L, the fuck?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel een vies feest, die pieten die met de zak van de sint lopen, alles onder strooien ...
Ik geef mijn mening. En die mag jij ook hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt mij er niet mee, bedoel verkondig je geloof maar aan iemand anders.
Ow ja, snel aangevallen was het he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:03 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. En die mag jij ook hebbenen nou kappen.
aah zodra iemand het niet met je eens is moet die kappen met de discussie ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:03 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. En die mag jij ook hebbenen nou kappen.
Nu hebben wij sowieso de gave om te provocerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah zodra iemand het niet met je eens is moet die kappen met de discussie ?
Wij houden wel van een discussie op zijn tijdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu hebben wij sowieso de gave om te provoceren
Haha wat een held ben je tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij houden wel van een discussie op zijn tijd
you toquote:
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij houden wel van een klysma op zijn tijd
wie jij en Crazy??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu hebben wij sowieso de gave om te provoceren
Maar ik hoorde van je moeder dat jij daar ook wel van kon genietenquote:
Nevah!!quote:
quote:
Huh? w00t?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 19 1/3e kwartiertje... En ik heb me toch een partij geen zin meer... Als je dit in getallen zou moeten uitdrukken zou zelfs 's werelds grootste wiskundige niet in staat zijn om dit te bereiken
Jeweetschquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik hoorde van je moeder dat jij daar ook wel van kon genieten
en gelijk komen ze weer binnenquote:
ik stond op een afstandje te kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en gelijk komen ze weer binnen
tri en smokez, zonder jullie zijn we nergens
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en gelijk komen ze weer binnen
tri en smokez, zonder jullie zijn we nergens
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ik stond op een afstandje te swaffelen
jongens ... doe dat in een hoekjequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaja, achter een bosje met je broek op je enkels zeker, perverseling!
Fo sho!!quote:
Godsammequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaja, achter een bosje met je broek op je enkels zeker, perverseling!
gastquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:15 schreef tripack het volgende:
![]()
ik zit hier bijna te spuiten van het lachen
ik lik het op
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:15 schreef tripack het volgende:
![]()
ik zit hier bijna te janken van het lachen
veeg me op
das nie grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:17 schreef tripack het volgende:
[..]
das nie grappig
of nie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
mijn dank is grootquote:
Hoi! wat is er?quote:
eeh ?quote:
bang makerijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:19 schreef Unfabulouss het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)wereld___.html?p=2,2
??
ja idd, we weten allemaal dat dat pas in december 2012 isquote:
Lol, was het niet 21 december?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:20 schreef tripack het volgende:
[..]
ja idd, we weten allemaal dat dat pas in december 2012 is
ehm in 2100 nog watquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:20 schreef tripack het volgende:
[..]
ja idd, we weten allemaal dat dat pas in december 2012 is
weet ik niet precies... is mayakalender ofzo toch?quote:
maya de bij ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:21 schreef tripack het volgende:
[..]
weet ik niet precies... is mayakalender ofzo toch?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef Unfabulouss het volgende:
Guys ik ga weersorry maar ben gewoon een beetje geil, trek je me niet af. Ik ben best geswaffeld
Hij is weer vies Patrickquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:18 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn klavots is groot
dit gaat geheid betast worden
Tering zooi is het gewoon echtquote:
Mja, gebaseerd op 70 jaar bijbels bestuderen... Na die 70 jaar blijft er geestelijk toch niks meer van je over. Zo iemand kan ik niet serieus nemen hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:19 schreef Unfabulouss het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)wereld___.html?p=2,2
??
Lekkaahhh butplugquote:
quote:
das een sterkequote:
Je hebt een geil lijf.quote:
Ik niet, die kerel zit alleen maar te vloeken en om aandacht te vragen zonder dat er bij wordt verteld waarom!quote:
watskeburt kipquote:
Moet je maar in M S&G kijken dan snap je waaromquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik niet, die kerel zit alleen maar te vloeken en om aandacht te vragen zonder dat er bij wordt verteld waarom!
Of ik lees natuurlijk weer eens niet goed
Zeikerige gebruikers.. zelf alles mollen en wij het maar weer makenquote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik niet, die kerel zit alleen maar te vloeken en om aandacht te vragen zonder dat er bij wordt verteld waarom!
Eh, wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je maar in M S&G kijken dan snap je waarom![]()
Haha, ik ben een dikzakquote:
mannen sexy en gewaagd!quote:
Zelfde als untouchablequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bent niet dikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha, ik ben een dikzakjij houd dus van dikkerdjes.
Laat mij dan meegenieten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow, nee, dan geef ik mezelf liever een showtje voor de spiegel
Rather you than mequote:
denk niet smokez dat leuk vindtquote:
Speciaal voor Mac Kip dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel sexy & gewaagd op 1 januari in het koude zeewater![]()
![]()
quote:
Doe de mannen van de AIVD de groetjes die over een uurtje voor je deur staanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:42 schreef crazy987 het volgende:
pfff
ik denk dat ik binnenkort maar eens een bom ga plaatsen bij TNT
JA U LEEST HET GOED AIVD, EEN BOM BIJ TNT
klotebedrijf
is goed, zal de koffie vast klaarzetten ;Pquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe de mannen van de AIVD de groetjes die over een uurtje voor je deur staan
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Speciaal voor Mac Kip dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel sexy & gewaagd op 1 januari in het koude zeewater
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Fok!en die ook dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe de mannen van de AIVD de groetjes die over een uurtje voor je deur staan
Zet de koffie maar vast klaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:42 schreef crazy987 het volgende:
pfff
ik denk dat ik binnenkort maar eens een bom ga plaatsen bij TNT
JA U LEEST HET GOED AIVD, EEN BOM BIJ TNT
klotebedrijf
zijn bericht gaan retweetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:43 schreef tripack het volgende:
[..]
Fok!en die ook dan?
ik dacht dat die alleen op twitter en hyves zate??
geen ideequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:43 schreef tripack het volgende:
[..]
Fok!en die ook dan?
ik dacht dat die alleen op twitter en hyves zate??
zal ik doen, leuke is dat ik nu op het werk zitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zet de koffie maar vast klaar
en swaffel ze ook allemaal
Maar kerel, sport je nou nog steeds een beetje?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Speciaal voor Mac Kip dan maarRespect meneer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel sexy & gewaagd op 1 januari in het koude zeewater![]()
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Een beetje jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar kerel, sport je nou nog steeds een beetje?
Dude... Dus je bent je spiermassa weer aan het inleveren?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een beetje ja
Kickboksen en krachttraining is een beetje aan het verzaken, maar goed, hardlopen fietsen en zwemmen gaan wel steeds beter
zonde man. je deed het toen best veelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een beetje ja
Kickboksen en krachttraining is een beetje aan het verzaken, maar goed, hardlopen fietsen en zwemmen gaan wel steeds beter
Daar is al weinig meer van over, ben ruim een half jaar doodziek geweest van Pfeiffer, ik ging in 2 maanden tijd van de 107 naar de 86,5kgquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude... Dus je bent je spiermassa weer aan het inleveren?
ow das wel kut jah, ga je het wel weer opbouwen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar is al weinig meer van over, ben ruim een half jaar doodziek geweest van Pfeiffer, ik ging in 2 maanden tijd van de 107 naar de 86,5kg
Maar buffen doe ik ook niet met fitness hoor... Beefcake! Beefcake!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar is al weinig meer van over, ben ruim een half jaar doodziek geweest van Pfeiffer, ik ging in 2 maanden tijd van de 107 naar de 86,5kg
Ik moet het nu nog even rustig houden, had van het weekend 60km gemaakt op m'n mountainbike, maar ben de dagen erna weer flink moe ervan geweest... Dus ja, ik kan wel weer volop gaan trainen, maar uiteindelijk ben ik dan weer maanden uit de roulatie. Hopelijk gaat het na de zomer weer wat beter dat ik echt voluit kan trainen, dan gaan we gewoon weer ver over de 100kg heenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow das wel kut jah, ga je het wel weer opbouwen ?
Weight-gain-4000, jeweetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar buffen doe ik ook niet met fitness hoor... Beefcake! Beefcake!
Whehehequote:
ook een mountainbikerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik moet het nu nog even rustig houden, had van het weekend 60km gemaakt op m'n mountainbike, maar ben de dagen erna weer flink moe ervan geweest... Dus ja, ik kan wel weer volop gaan trainen, maar uiteindelijk ben ik dan weer maanden uit de roulatie. Hopelijk gaat het na de zomer weer wat beter dat ik echt voluit kan trainen, dan gaan we gewoon weer ver over de 100kg heen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook een mountainbiker
* Crazy-M moet alleen nog ff helm regelen en dan helemaal ready to go
paar weken terug nog parcour gedaan zonder helm, was wel een kut parcour![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Maar ik word nog steeds droger![]()
Deze fascisten staat, neemt het niet serieus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:58 schreef lipjes het volgende:
nou denk dat de AIVD niet meer komt hoor.
zo wel, ik ben roken
zie ik ze wel aankomen
Nee manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed bezig
Nog ff snel voor de zomer zeker?
deel dat maar door 4quote:
Je bent lekker op weg kerel! De meeste mensen halen de 110kg nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee manGewoon om de 8 weken een nieuw schema, heb nu ongeveer 10/12 % lichaamsvet
En bankdrukken zit nu op de 110 kg
mijn laatste aanwinst is fietskledingquote:
Wel knap gezien het feit dat ikzelf maar 80/81 kg weegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bent lekker op weg kerel! De meeste mensen halen de 110kg niet
Ik word hier depressief van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel knap gezien het feit dat ikzelf maar 80/81 kg weeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
En je punt is?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
zo, kan weer lekker niksen. t werk zit er weer op.Jij bent gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nouja gezien jouw lichaam en gewicht.. En dan mijn lichaam en mijn gewichtquote:
1 advies, streef niet hetzelfde naquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja gezien jouw lichaam en gewicht.. En dan mijn lichaam en mijn gewicht
nee dat is nastyquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
1 advies, streef niet hetzelfde na
1m75quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee dat is nastyMaar waarschijnlijk ben jij ook een stuk langer dan ik
1.60quote:
De spoiler.quote:
Maar op dezelfde neurotische manier ermee bezig zijn, ik raad het je afquote:
wat is daarmee ? denk niet dat hij het erg vindt hoor.quote:
Hoezo neurotisch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar op dezelfde neurotische manier ermee bezig zijn, ik raad het je af
Kijk eens bij de gequotequote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is daarmee ? denk niet dat hij het erg vindt hoor.
Hahaha dat bespaar ik jequote:
Nee zeg. Maar beetje geobsedeerd door je uiterlijk?quote:
Te serieus bezig met eten en sportenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee zeg. Maar beetje geobsedeerd door je uiterlijk?
Foei.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Te serieus bezig met eten en sporten
ja, ik was dus vergeten wat voor dag het is hehehequote:
Ach jah, ik weet niet beterquote:
Waarom sta ik van die laatste zin niet te kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, ik was dus vergeten wat voor dag het is hehehe![]()
nu ik de quote heb gelezen, blijf ik toch bij mn standpunt haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |