SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierJe moeder is een hamster
Je bent toch een mongool als je dat aangeeft?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Waarom denk je dat? Een lelijke vrouw kan voor zichzelf niet de standaard hebben dat ze liever seks heeft met iemand die haar ziet zitten, in plaats van zich te laten gebruiken als een stuk vlees?
Aandacht voor jezelf? je wil "persoonlijke" (zover dat kan natuurlijk) aandacht op een forum?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef missyB het volgende:
nog even inhaken, ik kwam hier omdat ik het flirten en versieren miste en dacht ik doe iets niet goed ofzo?????ookm al heb je een partner kun je flirten en versieren ook nog leuk vinden.
ik raakte gelijk fijn aan de klets hier maar er werd al snel duidelijk dat ik hier niet expliciet hoor.
anyway, ik zit gewoon in een midlife crisis ofzo hahahahaha en mn adhd gedrag breekt mij op, wat wer terug te voeren valt op :ïk heb tijd en aandacht nodig voor mijzelf en dan is dit net niet het topic om te zijn denk ik.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je voor jezelf eens heel goed na moet gaan denken of je nog wel gelukkig bent in je relatie. Het lijkt er namelijk heel erg op alsof je op zoek bent naar iets wat ontbreekt in je relatie maar ik kan het ook mis hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef missyB het volgende:
nog even inhaken, ik kwam hier omdat ik het flirten en versieren miste en dacht ik doe iets niet goed ofzo?????ookm al heb je een partner kun je flirten en versieren ook nog leuk vinden.
ik raakte gelijk fijn aan de klets hier maar er werd al snel duidelijk dat ik hier niet expliciet hoor.
anyway, ik zit gewoon in een midlife crisis ofzo hahahahaha en mn adhd gedrag breekt mij op, wat wer terug te voeren valt op :ïk heb tijd en aandacht nodig voor mijzelf en dan is dit net niet het topic om te zijn denk ik.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je voor jezelf eens heel goed na moet gaan denken of je nog wel gelukkig bent in je relatie. Het lijkt er namelijk heel erg op alsof je op zoek bent naar iets wat ontbreekt in je relatie maar ik kan het ook mis hebben
dat gaf deelnemer in van zn eerste posts naar mij al aan en dat heb ik dus ook ter harte genomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je voor jezelf eens heel goed na moet gaan denken of je nog wel gelukkig bent in je relatie. Het lijkt er namelijk heel erg op alsof je op zoek bent naar iets wat ontbreekt in je relatie maar ik kan het ook mis hebben
Hoe dan ook is in een relatie je irritaties e.d. voor je houden wel het domste wat je kunt doen. Dat krop je dan alleen maar op tot uiteindelijk de bom barst.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:02 schreef missyB het volgende:
dat gaf deelnemer in van zn eerste posts naar mij al aan en dat heb ik dus ook ter harte genomen.
ik vind dat ik dingen tekort kom, die ik niet aan durf te geven want ik ben altijd degenen die de mond dicht houdt, dat werkt dus niet meer en zo is het net een dominoeffect waar ik alleen wat aan kan veranderen zoals het er nu voor staat.
Mijn gedrag komt weer voort uit andere zaken dus ik ben maar eens bij deb kern begonnen
das zo gegroeid, zoveel dingen zijn mij de moeite niet eens waard om ruzie over te maken maar in 11 jaar tijd ben ik wel een beetje de voetveeg en de verzorgende geworden, mijn man is vrij dominant en kan slecht kritiek verdragen hoe ik het ook breng dus tis even moeizaam nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe dan ook is in een relatie je irritaties e.d. voor je houden wel het domste wat je kunt doen. Dat krop je dan alleen maar op tot uiteindelijk de bom barst.
ja tuurlijk(!) volgensmij lijkt het goed advies, maar dat is het nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk voor dat je voor jezelf echt moet nagaan of je uberhaupt nog wel in de relatie wil zijn . De voordelen en de nadelen eens goed tegen elkaar opwegen, en van daaruit een beslissing maken van hoe verder. De dingen eens goed op een rijtje zetten en eens leren voor jezelf te kiezen in plaats van je steeds aan te passen aan je omgeving.
Wat is er dan verkeerd aan mijn advies oh wijze .............quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja tuurlijk(!) volgensmij lijkt het goed advies, maar dat is het niet
als ik nadenk he zou ik absoluut geen andere man willen dan degene die ik nu heb, ik wil gewoon eens dat er naar mij geluisterd word en dat ik niet steeds door iedereen dus niet alleen thuis alss verdomde voetveeg word gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja tuurlijk. volgensmij lijkt dit goed advies, maar dat is het het niet
En dat zeg jij? De persoon met fotoboek angstenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja tuurlijk(!) volgensmij lijkt het goed advies, maar dat is het niet
Ik zou me niet al te veel aantrekken van onze ''relatieguru''.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is er dan verkeerd aan mijn advies oh wijze .............
mag ik heel even nu eens 5 minuten aandacht voor mij alsjeblieft?????quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat zeg jij? De persoon met fotoboek angsten
Dan zal jij je rol moeten veranderen. Vaker nee leren te zeggen, misschien naast het huishouden ook iets leren voor jezelf te doen, zoals vrijwilligerswerk, hobby en niet altijd voor iedereen klaarstaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:21 schreef missyB het volgende:
[..]
als ik nadenk he zou ik absoluut geen andere man willen dan degene die ik nu heb, ik wil gewoon eens dat er naar mij geluisterd word en dat ik niet steeds door iedereen dus niet alleen thuis alss verdomde voetveeg word gezien.
Als ik even kijk he,personeel tekort op voetbal? bel mar maar die kan wel , afgelopen 4 zondagen.
Ik heb al aangegeven dat de tijden mij te lang zijn maarja dr is niemand anders he.
Zieke buuf die persee om 12 uur cd afgespeeeld wil zien en mij een grote mond gaf toen ik zei na avond eten te komen.
Commentaar van vrienden als ik eens 1 zaterdag langer op bed lig omdat ik finaal kapot ben.
diezelfde vrienden die constant overal een beroep op ons doen en ik gewoon niet kan zeggen bekijk het, nu even niet!
buurtcommitee, mar jij weet zoveel wat er speelt je komt wel in organisatie he,
mar, ze komen tekort daar en daar. leuk klusje voor jou maar ondertussen denk ik hallo!!!!
Ik ben niet voor niets volledig afgekeurd ook volgens de zware normen ik trek dit domweg niet en raak er zwaar overprikkeld en overstuur van.
oude man van 82 die opbelt of ik aalsjeblieft an komen wwant hij heeft al 2 weken niemand gezieen.
ik kan gewoon geen nee zeggen, en zeg ik het voorzichtig wel heb ik ruzie.
en ruzie is iets wat ik verschrikkelijk vind, aaaargh maar goed.
zal stoppen met mn klaagzang anders heb ik weer ban voor of topic en sc hier
Misschien is dit OT, anders moet je even een topic openen maar ik denk dat je veel van dezelfde adviezen gaat zien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:09 schreef missyB het volgende:
[..]
das zo gegroeid, zoveel dingen zijn mij de moeite niet eens waard om ruzie over te maken maar in 11 jaar tijd ben ik wel een beetje de voetveeg en de verzorgende geworden, mijn man is vrij dominant en kan slecht kritiek verdragen hoe ik het ook breng dus tis even moeizaam nu.
ben me er sinds 3 weken meer van bewust en werkelijk heb gewoon al 3 weken ruzie met mensen om me heen. die niet gewend zijn dat ik eens tegengas geef, ooooh bel mar maar mar doet het wel. nou mar is er klaar mee.
Maar ik sla nu wat door, ik ben mn man zat, ben mn kinderen zat, ben mn huishouden zat gewoon alles, zou er moord voor doen als ik eens even alleen weg kon.
ik kan nergens geen rust punt meer vinden en even niet meer relativeren tel daar bij op de mn jongste het nest verlaat in de zin van basisschool en dan??? ben ik dan echt alleen maar diegene die poetst en verzorgt???? wie ben ik dan straks?
Dit topic is zeker ook bedoeld ook stil te staan bij individuele users. Je bent hier juist wel op de goede plek. (Ook het modereren op SC is niet meer zo streng. )quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:23 schreef missyB het volgende:
[..]
mag ik heel even nu eens 5 minuten aandacht voor mij alsjeblieft?????
ga over 5 minuten maar verder dan over mlig
(poging assertief deel 99)
volgensmij kan ze zich beter niet dingen gaan afvragen van " wil ik nog in de relatie zijn". ze is daar nu al, en getrouwd enzo , en kids. en volgensmij kan ze beter nadenken hoe ze vanaf nu nog het beste ervan kan maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat is er dan verkeerd aan mijn advies oh wijze .............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |