Je bedoelt de notarislampen die vrijwel alleen in Engeland beschikbaar zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:00 schreef PiRANiA het volgende:
Die groene lampjes die je in TV-series vaak ziet.
Zal ik doen het moet ook niet zo ouderwets lijken dat het lijkt alsof ik een sloeber benquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:01 schreef DesertCamel het volgende:
neem eens een kijkje in een kringloopwinkel
in elke zichzelf respecterende lampenwinkel heeft ze te koop, in groen en in amber. Ze worden trouwens ook wel bankiers- of bibliotheeklampen genoemdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je bedoelt de notarislampen die vrijwel alleen in Engeland beschikbaar zijn?
Ik weet het maar geld speelt geen rol je hebt er namelijk jaren plezier van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
in elke zichzelf respecterende lampenwinkel heeft ze te koop, in groen en in amber. Ze worden trouwens ook wel bankiers- of bibliotheeklampen genoemd.
De beetje op de echte lijkende zijn echter meestal niet echt goedkoop. Je begint zomaar vanaf 100 zeker.
Dat is niet het originele toch, normaal zit er zo'n ijzer touwtje aan bij de kap die als schakelaar dient.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef BrandX het volgende:
oeh, ze zijn goedkoper
http://www.decodirect.nl/(...)p-messing-p-384.html
thuiswinkel waarborg, dus vertrouwd
Klopt, ik vind ze ook prachtig mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef ManianMan het volgende:
![]()
[..]
Ik weet het maar geld speelt geen rol je hebt er namelijk jaren plezier van.
Je wil een echte!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is niet het originele toch, normaal zit er zo'n ijzer touwtje aan bij de kap die als schakelaar dient.
Ik heb liever geen messing die troep ken ik en dat geeft af, liever zilver/chroom
eensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:18 schreef ManianMan het volgende:
Gevonden![]()
http://www.tiffanylampen-winkel.nl/lampen/bankierslampen/
Hoeft niet perse een echte zijn als het maar echt lijkt en dat touwtje hoort er te zitten anders vind ik het zo'n standaard bureaulamp
dan blader je die tiffany site toch door? Daar staan best chille dingen tussenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:21 schreef ManianMan het volgende:
Nu nog een bijpassende hanglamp en ik ben helemaal in de wolkjes. Heb nu nog zo'n glazenbol maar dat is niet echt iets waar ik trots op ben![]()
Heb nu echt geen idee wat ik wil
Ga ik eens doen, probleem is wel dat ik bang ben dat ik het moet bestellen en laten bezorgen ben namelijk te druk met stage maar goed. Dank voor je hulpquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan blader je die tiffany site toch door? Daar staan best chille dingen tussen
no probsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ga ik eens doen, probleem is wel dat ik bang ben dat ik het moet bestellen en laten bezorgen ben namelijk te druk met stage maar goed. Dank voor je hulp
Een wagenwiel met kaarsjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:07 schreef ManianMan het volgende:
Een retro hanglamp is ook een leuk idee. Breng mij maar op ideeen om mijn slaapkamertje te mixen met het oude en nieuwe
quote:
Kan je wel stellen idd...staat zeker mooi spul tussen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan blader je die tiffany site toch door? Daar staan best chille dingen tussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |