Lezen, het was slechts op 1 school.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef Kaasrol het volgende:
Ik had anders gewoon de havo bijlage hoor
Raar verhaal
als je denkt dat m&o appel eitje is, is er iets mis met jouquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, alleen aan AK, WiA () en M&O. Ga een echt vak doen joh!
Ik dacht dat ze bedoelden dat dat de eerste school was die het had gemeldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Lezen, het was slechts op 1 school.
Haten op AKquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, alleen aan AK, WiA () en M&O. Ga een echt vak doen joh!
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:54 schreef Etsu het volgende:
Mensen verklaren me hier ookal voor gek dat ik een voor een heb zitten typen in m'n GR en geen kabel heb
Ik heb ook geen kabel, maar ik ga ook geen uren zitten typen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:54 schreef Etsu het volgende:
Mensen verklaren me hier ookal voor gek dat ik een voor een heb zitten typen in m'n GR en geen kabel heb
Duitsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:54 schreef Flitskikker het volgende:
En, hebben er al mensen examens gehad vandaag?
quote:
Wel goed, denk ik. Hoop dat ik de 8.3 heb gehaald. Ik heb er wel een goed gevoel over...quote:
Even wachten maar dan, op de antwoorden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Wel goed, denk ik. Hoop dat ik de 8.3 heb gehaald. Ik heb er wel een goed gevoel over...
Eer dat ik thuis ben, staan de antwoorden er al op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef xCore het volgende:
Hatelijk dat je 2 uur moet wachten op de antwoorden.
dat heb ik ook tot nu toe gehad met de middagexamensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eer dat ik thuis ben, staan de antwoorden er al op.
's Middags wel ja, heb zojuist een ochtend examen gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat heb ik ook tot nu toe gehad met de middagexamens
ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef xCore het volgende:
[..]
's Middags wel ja, heb zojuist een ochtend examen gehad.
Dit ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef xCore het volgende:
Hatelijk dat je 2 uur moet wachten op de antwoorden.
Biologie, mijn slechtste vak, en dat op de allerlaatste dag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Flitskikker het volgende:
Zal ik geen last van hebben. De enige keer dat ik een ochtendexamen heb, heb ik er in de middag nog een achteraan.
Wel de dag des oordeels, Latijn en Bio...
Latijn én Bio zijn twee van mijn slechtste vakken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Biologie, mijn slechtste vak, en dat op de allerlaatste dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |