WiAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:09 schreef xCore het volgende:
[..]
WiAWiA is een bazen vakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga een studie doen waar ze liefst studenten hebben die WiA hebben.
Die zit.![]()
Kortom, mensen die tot tien kunnen tellen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
WiA is een bazen vak
ik ga een studie doen waar ze liefst studenten hebben die WiA hebben.
Die zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Succes en veri gud luk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Op naar Engels. Succes iedereen, trouwens!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Kortom, mensen die tot tien kunnen tellen?
Haha! Die zit.
Denken dat wiA uit hoofdrekenen bestaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat ik pabo ga doen![]()
Hoiquote:
Ik zit nu in de tram richting schoolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hoi
Allemaal lekker uitgeslapen / examen gedaan?
Ik ga je missen schat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:30 schreef Etsu het volgende:
Hoop niet voor je dat je de hele middag tegen jezelf gaat SC'en
Dan ben je echt vroeg, het begint pas over een uur!quote:
Vriendin van me had Duits, dus ik ga haar straks vergezellenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan ben je echt vroeg, het begint pas over een uur!
Ah vandaar, ik dacht alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vriendin van me had Duits, dus ik ga haar straks vergezellen
Tremsquote:
Ja, zo'n onzin dat dat pas om 14.00 komtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zo, en nu wachten op de antwoorden van duits
Niet op tijd voor mij om ze nu nog te bekijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoe laat komen de antwoorden van het ochtendexamen normaal online?
@LAKStweetsquote:Opnieuw vwo bijlage bij havo examen! Lees het hele verhaal zometeen op www.examenklacht.nl
Engels woordenboekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:43 schreef -tape- het volgende:
Übermenschen, moet ik een woordenboek mee naar engels?
Lezen, het was slechts op 1 school.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef Kaasrol het volgende:
Ik had anders gewoon de havo bijlage hoor
Raar verhaal
als je denkt dat m&o appel eitje is, is er iets mis met jouquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, alleen aan AK, WiA () en M&O. Ga een echt vak doen joh!
Ik dacht dat ze bedoelden dat dat de eerste school was die het had gemeldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Lezen, het was slechts op 1 school.
Haten op AKquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, alleen aan AK, WiA () en M&O. Ga een echt vak doen joh!
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:54 schreef Etsu het volgende:
Mensen verklaren me hier ookal voor gek dat ik een voor een heb zitten typen in m'n GR en geen kabel heb
Ik heb ook geen kabel, maar ik ga ook geen uren zitten typen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:54 schreef Etsu het volgende:
Mensen verklaren me hier ookal voor gek dat ik een voor een heb zitten typen in m'n GR en geen kabel heb
Duitsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:54 schreef Flitskikker het volgende:
En, hebben er al mensen examens gehad vandaag?
quote:
Wel goed, denk ik. Hoop dat ik de 8.3 heb gehaald. Ik heb er wel een goed gevoel over...quote:
Even wachten maar dan, op de antwoorden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Wel goed, denk ik. Hoop dat ik de 8.3 heb gehaald. Ik heb er wel een goed gevoel over...
Eer dat ik thuis ben, staan de antwoorden er al op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef xCore het volgende:
Hatelijk dat je 2 uur moet wachten op de antwoorden.
dat heb ik ook tot nu toe gehad met de middagexamensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eer dat ik thuis ben, staan de antwoorden er al op.
's Middags wel ja, heb zojuist een ochtend examen gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat heb ik ook tot nu toe gehad met de middagexamens
ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef xCore het volgende:
[..]
's Middags wel ja, heb zojuist een ochtend examen gehad.
Dit ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef xCore het volgende:
Hatelijk dat je 2 uur moet wachten op de antwoorden.
Biologie, mijn slechtste vak, en dat op de allerlaatste dag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Flitskikker het volgende:
Zal ik geen last van hebben. De enige keer dat ik een ochtendexamen heb, heb ik er in de middag nog een achteraan.
Wel de dag des oordeels, Latijn en Bio...
Latijn én Bio zijn twee van mijn slechtste vakken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Biologie, mijn slechtste vak, en dat op de allerlaatste dag.
Ik heb mijn andere twee slechtste vakken (WI / SK) ook gehad. En er komen dus nog 3 slechtste vakken (EN, LA, BI).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb mijn 3 slechtste vakken al gehad
Jij hebt vijf slechtste vakken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb mijn andere twee slechtste vakken (WI / SK) ook gehad. En er komen dus nog 3 slechtste vakken (EN, LA, BI).
Niet weten hoe laat je examen begintquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef Prulez het volgende:
http://forum.eindexamens.nu/viewtopic.php?f=42&t=11493
![]()
![]()
Hoe ben je je examen ingegaan? Met hoeveel tekorten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jaik ben gewoon in veel dingen slecht
Die tweede was zo zenchtig, zo zieligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef Prulez het volgende:
![]()
![]()
Awwquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die tweede was zo zenchtig, zo zielig
Zelf gepost hoorquote:
quote:!!..k was al vanaf maandag erg zenchtig...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef Prulez het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |