quote:Magnitude 6.0
Date-Time
* Thursday, May 19, 2011 at 20:15:23 UTC
* Thursday, May 19, 2011 at 11:15:23 PM at epicenter
* Time of Earthquake in other Time Zones
Location 39.115°N, 29.124°E
Depth 4.6 km (2.9 miles) (poorly constrained)
Region WESTERN TURKEY
Distances 53 km (32 miles) NNW of Usak, Turkey
82 km (50 miles) WSW of Kutahya, Turkey
120 km (74 miles) S of Bursa, Turkey
332 km (206 miles) WSW of ANKARA, Turkey
lijkt het nu alleen maar zo doordat de media sneller is, of zijn er de laatste tijd wel veel achterelkaar?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
Het houdt ook niet op hè?![]()
Hopelijk niet al te veel schade en gewonden..
Die stomme tektonische platen ook! Houden ze dan nooit op met schuiven!?quote:
nou ja, wellicht na 2012?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Die stomme tektonische platen ook! Houden ze dan nooit op met schuiven!?
Hehe, zonder die schuivende platen was er zelfs waarschijnlijk nooit leven ontstaan. Dus we moeten die aardbevingen dankbaar zijn!quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hehe, zonder die schuivende platen was er zelfs waarschijnlijk nooit leven ontstaan. Dus we moeten die aardbevingen dankbaar zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Voor Turkse begrippen valt het mee. Er zijn nog geen doden gemeld. Wel moet men oppassen voor naschokken. Dus voorlopig hebben ze geen slaapquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]Ze blijven leuk xD. Alleen ze zijn wel een beetje inconsistent want er was al een eerder filmpje waarin alle continenten naar hun huidige plek dreven doordat hij een eikel in de grond wou drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
bronquote:In het westen van Turkije dreigt een milieuramp bij een zilvermijn. Een dijk van een meer vol afvalwater met het zeer dodelijk cyaankali zijn er doorgebroken. Correspondent Bram Vermeulen was ter plaatse.
Trefwoorden zilver, Turkije, cyaankali, Kütahya
Dit nieuws is al oud.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:58 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
bron
Dat is wel heftig!
Is er al iets bekend over dit gifmeer en de gevolgen van de aardbeving? In dezelfde plaats nml!
Ik weet dat dat nieuws van vorige week is, maar omdat de aardbeving redelijk in de buurt van Kuthaya was vroeg ik mij dus af of het nog effect heeft gehad op die nooddijken rondom dat bassin..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef Partizan8919 het volgende:
Ook niet heel zwaar voor Turkse begrippen dan.
Die zijn wel meer gewend.
Dit nieuws is al oud.
Heb ik al eens eerder gelezen dacht ik ja.
Klopt. Op de schaal van Richter wordt deze magnitude als "krachtig" geclassificeerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |