WTF, nog nooit gehoord..quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef frenkie52 het volgende:
Ik spreek haar niet omdat zij Havo en ik VWO doe, Havo en VWO hebben op andere tijden pauzes.
Probeer eens paddo'squote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef frenkie52 het volgende:
By the way, ik ben 15 en ben een beetje bekend als "stoner" op school. Zij is 14 en is echt prachtig, ze zou zo elke jongen die ze wil kunnen krijgen.
Dat kan dus niet want op zijn school hebben havo en vwo niet op dezelfde tijd pauze..quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef schommelstoel het volgende:
Vraag volgende keer of ze bij jou komt zitten.
Wat voor tips wil je? Om die vriendin te versieren, of om in contact te komen met dat 'prachtig' meisje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef frenkie52 het volgende:
Paddo's ga ik deze zomer doen, maar daar gaat het nu niet over...
Trouwens, een vriendin van haar kom ik de laatste tijd zo om het weekend tegen in de kroeg, misschien heeft iemand daar een tip voor?
maar het was natuurlijk wel relevant om te melden dat je bekend staat als de stoner op school.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef frenkie52 het volgende:
Paddo's ga ik deze zomer doen, maar daar gaat het nu niet over.
Ja, misschien wel. Ik bedoel, misschien heeft iemand ervaring met dit soort situaties.quote:maar het was natuurlijk wel relevant om te melden dat je bekend staat als de stoner op school
Ze is 14 en woont ongeveer 3 kwartier fietsen van de kroegen.quote:Vraag aan die vriendin waarom zij niet mee uitgaat
Bedankt voor de tip, daar dacht ik ook al aan.quote:Kom te laat bij de les en spreek die meid aan school is echt niet het belangrijkste wat er is maak een origineel voorstel om wat te doen huiswerk samen maken buiten schooltijd doet het altijd wel goed
regel dan wat bij haar in de buurt laat zien dat je haar ziet zitten voor het te laat isquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef frenkie52 het volgende:
[..]
Ze is 14 en woont ongeveer 3 kwartier fietsen van de kroegen.
In dat geval moeten we ook weten wat je schoenmaat is, politieke voorkeur, kapsel van je moeder en eerste jeugdherinnering. Allemaal net zo relevant voor dit topic als je drugsgebruik, stoner.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef frenkie52 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Ik bedoel, misschien heeft iemand ervaring met dit soort situaties.
Ik probeer niet om stoer te doen ofzo, hoezo zou ik stoer doen op internet? Dat heeft ook niet veel nut, ik probeer gewoon zoveel mogelijk informatie te geven.
om in contact te komen met het 'prachtige' meisje jaquote:Wat voor tips wil je? Om die vriendin te versieren, of om in contact te komen met dat 'prachtig' meisje?
Drugsgebruik bij bepaalde jongens heeft denk ik wel invloed op meisjes. Schoenmaat etc. nietquote:In dat geval moeten we ook weten wat je schoenmaat is, politieke voorkeur, kapsel van je moeder en eerste jeugdherinnering. Allemaal net zo relevant voor dit topic als je drugsgebruik, stoner.
je kunt ook het probleem bespreken met een vertrouwenspersoon die hebben meer gevoel dan leraren en ambtenarenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef frenkie52 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, daar dacht ik ook al aan.
Alleen ik kan geen les meer missen: als ik nog 1 keer te laat ben moet ik naar de leerplichtambtenaar en me ouders hebben net een email gekregen dat ik te veel spijbel.
Dat is een goeie, daar ga ik over nadenken! Bedankt.quote:je kunt ook het probleem bespreken met een vertrouwenspersoon die hebben meer gevoel dan leraren en ambtenaren
vraag of ze je joint met je wil delen dan. Of bied haar je crackpipe aan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:25 schreef frenkie52 het volgende:
[..]
Drugsgebruik bij bepaalde jongens heeft denk ik wel invloed op meisjes. Schoenmaat etc. niet
Ja leuke meiden trek je daarmee aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:25 schreef frenkie52 het volgende:
[..]
Drugsgebruik bij bepaalde jongens heeft denk ik wel invloed op meisjes. Schoenmaat etc. niet
Bestaan die nog?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef roy0900 het volgende:
[..]
Haha inderdaad, weet je zeker dat het geen crackhoertje is?
zal ik doenquote:En laat ff weten hoe het verder ging en hoe de paddo's waren
ik zeg toch niet dat het een goede invloed is, maar het zet haar zeker aan het denkenquote:Ja leuke meiden trek je daarmee aan
Duh. Tijdens haar pauze ga je gewoon spijbelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:13 schreef Pistolebob het volgende:
[..]
Dat kan dus niet want op zijn school hebben havo en vwo niet op dezelfde tijd pauze..
Zou kunnen, maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Duh. Tijdens haar pauze ga je gewoon spijbelen.
Hoe reageerden je ouders op die mail?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef frenkie52 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, daar dacht ik ook al aan.
Alleen ik kan geen les meer missen: als ik nog 1 keer te laat ben moet ik naar de leerplichtambtenaar en me ouders hebben net een email gekregen dat ik te veel spijbel.
Hij zegt dat hij niks tegen haar durft te zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Duh. Wacht haar gewoon nonchalant toevallig op in het fietsenhok ofzo.
Hij hoeft toch ook niks te zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef roy0900 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij niks tegen haar durft te zeggen.
Vraag elke keer aan haar hoe het met het schattige meisje is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef frenkie52 het volgende:
Trouwens, een vriendin van haar kom ik de laatste tijd zo om het weekend tegen in de kroeg, misschien heeft iemand daar een tip voor?
Zou kunnen, maar als ze hem zo leuk vond, had ze al lang wat gezegt in de gang..quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook niks te zeggen.
Mischien zegt zij wel iets.
Mischien is zij net zo verlegen als TS.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:04 schreef roy0900 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als ze hem zo leuk vond, had ze al lang wat gezegt in de gang..
We horen graag over jouw jeugd in een ander topicquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:06 schreef Taurus het volgende:
En verder moet je met je poten van die troep afblijven, 'stoner'. Niet zo fraai hoor, daar ga je je voor schamen later.
havoquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef frenkie52 het volgende:
Ik spreek haar niet omdat zij Havo en ik VWO doe, Havo en VWO hebben op andere tijden pauzes.
Denk dat wanneer je 1,53M bent en schoenmaat 48 hebt dit wel degelijk invloed heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:25 schreef frenkie52 het volgende:
[..]
Gast.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef frenkie52 het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gast.Zorg eerst eens dat je droog achter je oren bent en wat van het leven gezien hebt voor je je met psychedelica inlaat.
Wait, whut?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef frenkie52 het volgende:
Het klikte niet super erg, maar we praatten met elkaar en glimlachten naar elkaar, natuurlijk was ik het helemaal eens met wat zij vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |