quote:
Close enough.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:01 schreef ß het volgende:
Eric Cartman
Kyle Browfloski
Stan Marsh
Kenny McKormic
Stand #2208:quote:
Juist, die ouwe selfkicker is het!quote:
A7 splitst daar naar de A31 richting Leeuwarden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:43 schreef PhysicsRules het volgende:
wist niet dat het ook een knooppunt was
Close but no sigar. Het is de tegenhanger van een aandoening waar veel mannen op lijken te kicken maar die in de praktijk erg blijkt tegen te vallen.quote:
hmmzz...het is de tegenhanger van een aandoening die mannen graag zien bij vrouwenquote:
Je kan goed koken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
hmmzz...het is de tegenhanger van een aandoening die mannen graag zien bij vrouwen
Het is de mannelijke tegenhanger van nymfomanie. Dit hoef ik niet uit te leggen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:34 schreef PhysicsRules het volgende:
de vier aminozuren die genen in DNA coderen.
Je zit heel dicht in de buurt, maar ik zoek eigenlijk net iets anders. Geen aminozuren.quote:
quote:
Ik ben hier even streng. Basenparen is bíjna goed. Ik zoek echter hetgeen waar basenparen uit bestaan.quote:
quote:
Gaat weer de verkeerde kant op. Een omschrijving voldoet ook.quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:51 schreef PhysicsRules het volgende:
maar je wil wat anders horen, right....
Nucleobase om precies te zijn, maar ik reken het goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:53 schreef PhysicsRules het volgende:
kan er niet opkomen. Is het gewoon base?
Ik vroeg inderdaad naar de persoon, niet de kracht zelf, maar dat maakt niet uit.quote:
dan had ik er 'kracht' achter getyptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik vroeg inderdaad naar de persoon, niet de kracht zelf, maar dat maakt niet uit.
Goh, het klopte ook nog. Alleen die 's'.quote:Johannes Diderik van der Waals
Dat heb ik ook lang gedacht, die 's' is net een tussen-s. Maar in de naam Van-der-Waals-Zeemaninstituut is het wel duidelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goh, het klopte ook nog. Alleen die 's'.
Hm, één van mijn favoriete Nederlandse bands heeft nog bij hun in het voorsprogramma gestaan. Ook voor Deep Durple, Golden Earring, Status Quo, Y&T, Europe, Iron Maiden enzo. Zowaar niet slecht gedaan lijkt mequote:
Natuurlijkquote:
Tikkie terug heet dat in jargon.quote:
Soms lagen ze ookquote:
Meerdere nazi's inderdaad, maar Hess was wel de langstzittende en de bekendste imhoquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |