abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97049681
Ik ben best wel langzaam als het gaat om prille relaties en "nieuwe" jongens,
Dus eer dat ik met iemand (tong)zoen, moet ik hem al beter kennen en vertrouwen,
En eer dat ik met iemand naar bed ga... dat duurt wel even en ik doe het niet meteen.
Maar ook al zegt niemand het, het voelt alsof het voor sommigen mensen ongewoon is, en ze denken dat ik er dan gewoon geen zin in heb ofzo, of dat ik anders ben dan andere meisjes omdat ik niet meteen zoen. Of dat ik saai ben. En dan denken ze: Die gaat toch nooit seks met me hebben, laat maar (ok, dat zijn de verkeerde mannen!)

Maar is dit raar en hoe kom ik over die onzekerheid dat ik wat meer onervaren ben af?
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:29:35 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97049827
je wilt niet sexen maar wel ervaren worden :')

oja nu snap ik ook waarom je nooit smsjes krijgt
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97049845
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef applecherry het volgende:
Maar is dit raar
Voor sletten wel, voor dames niet.
quote:
en hoe kom ik over die onzekerheid dat ik wat meer onervaren ben af?
Een slet worden.
pi_97050000
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef Waaghals het volgende:
je wilt niet sexen maar wel ervaren worden :')
Ehm, niet zomaar seksen.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:32:59 #5
339692 Rusticaxe
Stop dreaming and start living
pi_97050058
Door ervarener te worden of gewoon schijt hebben aan het beeld dat alles maar snel moet. Neem aan dat dat tweede wat meer van toepassing is. Gewoon jezelf zijn, dan komt alles vanzelf wel. Ga gewoon je eigen gang, volg je eigen tempo en je vind vanzelf wel iemand die daar net zo over denkt.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:33:15 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_97050080
definieer "duurt wel even"
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_97050165
Goed toch dat je daar niet zo snel mee bent; onderzoek wijst uit dat als men het sex langer uitstelt in een relatie er dan beter verbale communicatie in de relatie is tov. mensen die meteen na een á twee maanden het bed induiken.
pi_97050197
quote:
hoe kom ik over die onzekerheid dat ik wat meer onervaren ben af?
Door dat juist te zien als een positief iets. Of dat niet te doen en ervaring op te doen. Doe waar je je prettig bij voelt. Je juiste partner zal dat begrijpen.
pi_97050314
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:

[..]

Ehm, niet zomaar seksen.
TS wil duidelijkheid dat ze niet zomaar gebruikt word, dit kan ik enerzijds wel begrijpen
pi_97050330
Is niet raar, het is jouw leven. Laat je niet gek maken. Er zijn zat mannen die graag een vrouw willen veroveren en respect verliezen als je te makkelijk bent.
Whatever...
pi_97050370
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
Is niet raar, het is jouw leven. Laat je niet gek maken. Er zijn zat mannen die graag een vrouw willen veroveren en respect verliezen als je te makkelijk bent.
ook als het alleenom zoenen gaat?
pi_97050479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:37 schreef applecherry het volgende:

[..]

ook als het alleenom zoenen gaat?
Nja, overdrijven is ook een vak, maar nee het is niet erg als een vrouw niet meteen alles doet. Maakt de man die wél mag zoenen ook weer bijzonderder. Natuurlijk maak je het jezelf niet meteen erg makkelijk, maar ik denk dat je door niet te makkelijk te doen wel eerder relatiemateriaal bent voor de jongens.
Whatever...
pi_97050607
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nja, overdrijven is ook een vak, maar nee het is niet erg als een vrouw niet meteen alles doet. Maakt de man die wél mag zoenen ook weer bijzonderder. Natuurlijk maak je het jezelf niet meteen erg makkelijk, maar ik denk dat je door niet te makkelijk te doen wel eerder relatiemateriaal bent voor de jongens.
Nja, dit gaat er meer om dat ik iets met een jongen "had" (wat niks geworden is) en achteraf dacht: oh, ik heb hem niet gezoend omdat ik niet goed ik mijn vel zat en dus mijn hoofd heel subtiel afwendde, dus ik dacht achteraf: waarom heb ik dat niet gedaan, was ik bang?
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:42:46 #14
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97050689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef twiFight het volgende:
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:43:14 #15
339692 Rusticaxe
pi_97050723
Kijk, nu wordt het al een ander verhaal. Maar je geeft zelf aan dat je iets had van: nu even niet, dat kan angst zijn, maar ook gewoon ik heb daar nu even geen behoefte aan.
pi_97050733
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef twiFight het volgende:
paar maanden? 1-2 ofzo.
pi_97050765
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:41 schreef applecherry het volgende:

[..]

Nja, dit gaat er meer om dat ik iets met een jongen "had" (wat niks geworden is) en achteraf dacht: oh, ik heb hem niet gezoend omdat ik niet goed ik mijn vel zat en dus mijn hoofd heel subtiel afwendde, dus ik dacht achteraf: waarom heb ik dat niet gedaan, was ik bang?
Tsja, zoenen meot je doen als je daar zin in hebt. Als je niet wilt, dan niet. Makkelijk zat. Ik vin dhet overigens wel normaal dat je zoent als je iets hebt met iemand. Je bent waarschijnlijk nog erg jong...En sex vind ik na een paar dagen tot weken ook normaal in een relatie.
Whatever...
pi_97050818
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef Rusticaxe het volgende:
Kijk, nu wordt het al een ander verhaal. Maar je geeft zelf aan dat je iets had van: nu even niet, dat kan angst zijn, maar ook gewoon ik heb daar nu even geen behoefte aan.
Klopt, maar het is dus 2x gebeurd dat ik hem niet zoende. En ik vraag me af wat hij van die 2x niet zoenen denkt. Misschien wel helemaal niks. Maar ik had er op dat moment idd geen behoefte aan. Ik was ook bang dat ik iets verkeerd zou doen, maar juist door hem niet te zoenen heb ik nu ook dat gevoel, iets verkeerd te hebben gedaan.
pi_97050864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Tsja, zoenen meot je doen als je daar zin in hebt. Als je niet wilt, dan niet. Makkelijk zat. Ik vin dhet overigens wel normaal dat je zoent als je iets hebt met iemand. Je bent waarschijnlijk nog erg jong...En sex vind ik na een paar dagen tot weken ook normaal in een relatie.
Het is ook normaal, vandaar mijn vragen.
Ik weet wel waardoor het komt; Ik zat niet lekker in mijn vel. maar dat wist hij niet, hij neemt gewoon aan dat ik er geen zin in had en vraagt zich vast af waarom. En dat maakt me onzeker (wat andere mensen over me denken maakt me onzeker).
pi_97050898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef applecherry het volgende:

[..]

paar maanden? 1-2 ofzo.
Dat is toch gewoon normaal/standaard?
pi_97050932
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef applecherry het volgende:

[..]

Ik weet wel waardoor het komt; Ik zat niet lekker in mijn vel. maar dat wist hij niet, hij neemt gewoon aan dat ik er geen zin in had en vraagt zich vast af waarom. En dat maakt me onzeker (wat andere mensen over me denken maakt me onzeker).
Echt iets om met hem te bespreken!
Whatever...
pi_97051018
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik spreek hem misschien niet meer, vandaar dat ik me zorgen maak over wat voor indruk hij van me heeft.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:50:03 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97051136
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef applecherry het volgende:

[..]

Niet voor hem gaan invullen wat hij eventueel wel of niet zal denken. Dat kun jij heul niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:50:16 #24
339692 Rusticaxe
pi_97051148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Relatie was niets geworden, vertelde ze al hierergens boven. Maar waarschijnlijk zal hij iets hebben van oke (schouderophalend). Maar zoenen is niet het belangrijkste in een relatie, dat zijn de mensen die in een relatie zijn en hun onderlinge verhoudingen en hoe ze met elkaar omgaan.

Maar dat je hem niet meer spreekt kan ook te maken hebben met het feit dat je nu zijn ex bent en vaak na een breakup men ook niet meer met elkaar praat?
pi_97051209
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Niet voor hem gaan invullen wat hij eventueel wel of niet zal denken. Dat kun jij heul niet.
Ik vind het frustrerend dat ik er geen controle over heb, vandaar dit topic (onbewust) om antwoorden te krijgen denk ik :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')