quote:Bedankt.
Op zondag 30 juni 2002 13:08 schreef ransbal het volgende:
mijn top10 is net ingestuurd
quote:Nee.
Op maandag 01 juli 2002 23:06 schreef matthijn99 het volgende:
Was er niet iets van een deadline van 1 juli of ben ik nou in de war?
quote:Het duurt dus nog eventjes.
Natuurlijk is het heel ambitieus om een top 666 bij elkaar te krijgen en gaat hier veel tijd in zitten, daarom zal dit waarschijnlijk iets langer dan een maand in beslag nemen. Er zal in dit topic gemeld worden wanneer je niet meer kunt insturen.![]()
En ik heb pas 69 inzendingen binnen en heb er nog een aantal van mensen toegezegd gekregen. Ook hebben er een heleboel mensen die van metal houden, maar wel hier rondhangen nog niet gereageerd.
hoewel je dan wel natuurlijk al van te voren kan inschatten wat zo'n beetje in de top 10 zal komen en dat is nu nog een vraagteken
kwas trouwens een belangrijke vergeten in mijn lijstje maar ik wou hem achteraf toch nog even noemen als een van mijn favo's:
Skyfire met (hoe origineel) Skyfire
.
Maar eigenlijk had ik Slayer's Reign in Blood erbij moeten stoppen... vergeten...
laat maar
quote:Is SUPER moeilijk he.
Op maandag 01 juli 2002 23:10 schreef Seborik het volgende:
Dus iedereen alsjeblieft nog lijstjes insturen!
quote:Als je een top50 instuurt staan er wel veel albums in die je goed vindt. Voor de lijst op zich maakt het niet zoveel uit of je een album op nummer 1 of nummer 2 zet, want het puntentotaal dat aan die plaats gegeven wordt, verschilt niet zoveel. Het is natuurlijk een ander verhaal wanneer je iets op nummer 1 of nummer 50 in een top50 of op nummer 10 in een top10 zet.
Op dinsdag 02 juli 2002 12:26 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Is SUPER moeilijk he.
Het is voor jezelf best wel moeilijk om te bepalen in welke volgorde je ze wil hebben, maar je hebt nog een poosje om erover na te denken.
quote:Ah jij ook al leren.
Op dinsdag 02 juli 2002 12:12 schreef Zander het volgende:
Ik zal morgen echt mijn top 25 insturen, moet er ff goed voor gaan zitten en vandaag moet ik nog ff een tentamen stampen...![]()
* Seborik is het slachtoffer een tentamen vrouwenstudies.
quote:Ok, das eventjes veranderd.
Op dinsdag 02 juli 2002 12:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Euhm... ik geloof dat ik in mijn top50 een klein foutje heb gemaakt: er staan een cd van Shadow Gallery in die ik Cast in Stone genoemd heb. Moet natuurlijk Carved in Stone zijn....
quote:Cast in Stone is van Venom... en niet zo heel erg goed IMO
Op dinsdag 02 juli 2002 12:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Euhm... ik geloof dat ik in mijn top50 een klein foutje heb gemaakt: er staan een cd van Shadow Gallery in die ik Cast in Stone genoemd heb. Moet natuurlijk Carved in Stone zijn....
top 5=
1. Metallica-Master of Puppets
2. Slayer- Reign in Blood
3. Metallica- Live shit
4. slayer- Decade of aggression
5. Morbid angel- altars of madness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |