Doe maar gewoon.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:45 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Wat zou ik d'r in zo'n geval nog even moeten smsen?Ik zit vast, misschien niet eens zo zeer om haar persoonlijk, maar om wat ik zelf fout heb gedaan...
Zou daar wel duidelijk over zijn, heb je iig geen misverstanden met alle drama van dien.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja ben ook erg benieuwd. Hoewel ik twijfel aan te gaan geven dat ik eigenlijk niet op zoek ben naar relatie. Maja we zien wel hoe gesprek loopt. Nog goedkope datetips in de hoofdstad?
En hoezo misschien? :p. Twijfelen jullie nog?
"Hey! Was leuk met je gisteren, dat wilde ik even kwijt. Spreek je gauw. x"quote:Op maandag 23 mei 2011 00:45 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Wat zou ik d'r in zo'n geval nog even moeten smsen?Ik zit vast, misschien niet eens zo zeer om haar persoonlijk, maar om wat ik zelf fout heb gedaan...
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"Hey! Was leuk met je gisteren, dat wilde ik even kwijt. Spreek je gauw. x"
Some boy told me you give head real good.
Ofzo?
Ze heeft al gesmst dat een vervolgdate er waarschijnlijk niet echt in zitquote:Op maandag 23 mei 2011 01:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"Hey! Was leuk met je gisteren, dat wilde ik even kwijt. Spreek je gauw. x"
Ofzo?
Je had moeten zeggen dat je nu aan het grinden bent.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:08 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ze heeft al gesmst dat een vervolgdate er waarschijnlijk niet echt in zit. 'Ik vind je wel leuk, maar niet leuk genoeg', zoiets. Dus... better luck next time...
En dan niet niet terug zoenen? Lijkt me erg sterk...quote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Echt niet, misschien dacht ze wel dat ze niet goed genoeg voor hem was.
sja....quote:Op maandag 23 mei 2011 01:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En dan niet niet terug zoenen? Lijkt me erg sterk...
Ik had bij het verlaten van dat café gewoon meer initiatief moeten tonen en haar daar al moeten zoenen. Erg jammer, want ze was wel oprecht leuk, maar helaas... Leermomentjequote:Op maandag 23 mei 2011 01:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En dan niet niet terug zoenen? Lijkt me erg sterk...
Plenty fish in the seaquote:Op maandag 23 mei 2011 01:20 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ik had bij het verlaten van dat café gewoon meer initiatief moeten tonen en haar daar al moeten zoenen. Erg jammer, want ze was wel oprecht leuk, maar helaas... Leermomentje. Ik ga nog even overdenken of ik nog iets kan doen ofzo, maar denk 't niet (want wil niet wanhopig overkomen ofzo)...
Kut voor je, kijk of je er nog camseks uit kan persen heb je er iig nog iets aan;)quote:Op maandag 23 mei 2011 01:45 schreef Bartcoah het volgende:
Zit ik nu te cammen met een chick. Ziet ze er onwijs lelijk uit. Nee dit word hem sowieso niet.
Ik heb weer een:
[ afbeelding ]
Nee, regelmatig oneliners gehad. Maar ik geloof niet dat ik ze ooit gesproken heb na het toevoegen.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:07 schreef BlakeGriffin het volgende:
Even een vraagje over paiq. Ik zit er nu ruim een maand. ik heb regelmatig fotobewonderaars, ik schat tot nu toe tussen de 20 en 30 in totaal, maar ik heb letterlijk nog 0 oneliners gehad. geldt dit voor andere mannen ook? niet dat het erg is, maar ik vond het wel frappant. dat geen een van die dames dan kennelijk de stoute schoenen aantrekt en een oneliner stuurt. Zij zullen wel al hun credits aan fotocheats besteden dan
Maar wacht even... Van die 4 dates is er dus geen enkele overgebleven?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef Bartcoah het volgende:
Nou die date op 28 mei heb ik gecancelled. Ik kreeg gister een smsje van haar dat ik niet meer met zoveel dames mocht praten op facebook. =.=? Ze was al helemaal bezetterig aan het doen. Dus ik heb haar vriendelijk verzocht om de uitgang te pakken en nooit meer contact met mij op te zoeken. Dus nu ga ik met alleen maar vrienden naar Cocoon on the beach. Dat word vast heel erg leuk ^^
Zon,zee,strand,dames,drank. Ja ik voel dat het gaat worden.
Hoe moeten we dat zien? Ze heulde met de Duitsers of zo?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef Bartcoah het volgende:
Ze was al helemaal bezetterig aan het doen.
En dan wilde hij waarschijnlijk geen kaalgeschoren wijf daten ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe moeten we dat zien? Ze heulde met de Duitsers of zo?
Nah, ze had gewoon wat meer lebensraum nodig denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe moeten we dat zien? Ze heulde met de Duitsers of zo?
Jouw post is anders ook best "chanant"quote:Op maandag 23 mei 2011 14:27 schreef Silenus het volgende:
Kan ik me niet voorstellen, zou wel heel chanant zijn.
Multiple choice:quote:
• Het is een chanante "bel wel horen luiden, maar niet weten waar de tepel hangt"-post van rival.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Multiple choice:
• Silenus neemt het taalgebruik van die HAVO LOI zelfstudie knakker op de hak.
• Silenus weet niet hoe je chanant eigenlijk hoort te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |