Niet lullen die bitch moet je vullen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef Isambard het volgende:
Bij mij speelt toeval altijd weer een grote rol![]()
Ik heb contact met een interessante dame op een datingsite, we sturen wat berichtjes heen en weer, ze reageert leuk en vooral razendsnel, maar is wel wat verlegen en toont weining initiatief om zelf ook wat over mij te vragen.
Een paar dagen geleden liep ik op een station en ineens zie ik een bekend gezicht. Voor ik het wist was ze weer weg, maar vrij snel besefte ik me dat ik haar zojuist in het echt had herkend. Nu achteraf blijkt zij mij ook te hebben herkend, dus het was haar inderdaad
Nu hoop ik dat ik haar niet te veel in verlegenheid heb gebracht door te vragen of ze dan een keer wil afspreken. Haar reactie laat nu wat langer op zich wachten
Ik ben trots op jou! Nee hele leuke ervaring! Hoop dat het wat word voor je.quote:
Het is al goedquote:Op zondag 22 mei 2011 23:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik ben trots op jou! Nee hele leuke ervaring! Hoop dat het wat word voor je.
sorry voor die text maar die kwam gewoon net in me op toen ik je tekst las.
Als ze erop zinspeelde en je niet toesloeg faal je best wel als je geen actie ondernamquote:Op zondag 22 mei 2011 23:19 schreef TjilpTjilp het volgende:
Vrijdag een date gehad met een meisje, was heel leuk, tot ze op een gegeven moment (buiten voor het café waar we zaten) dichtsloeg. En nu vraag ik me toch wat er mis is gegaan: Ik heb geen hele rare dingen gezegd, ze zat me binnen de hele tijd uit te dagen enzo... Ik ben bang dat ik d'r niet op tijd zoende ofzo, of dat ik d'r mee naar huis had moeten nemen ofzo (waar ze binnen nog op zinspeelde). Iemand ideeën?
iddquote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als ze erop zinspeelde en je niet toesloeg faal je best wel als je geen actie ondernam.
Als dat 't was, heeft ze wel weinig geduld... Na 100 meter lopen vanaf dat café begon ze te zeuren over de afstand en over dat ze de trein zou missen enzo, en was 't over met de pretquote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als ze erop zinspeelde en je niet toesloeg faal je best wel als je geen actie ondernam.
Waar was je van plan te gaan zoenen dan? Op het station? Heb je dat nog geprobeerd of durfde je niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Als dat 't was, heeft ze wel weinig geduld... Na 100 meter lopen vanaf dat café begon ze te zeuren over de afstand en over dat ze de trein zou missen enzo, en was 't over met de pret
Ja, probeerde 't op het station, maar kreeg niet meer dan een zoen op de mondquote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Waar was je van plan te gaan zoenen dan? Op het station? Heb je dat nog geprobeerd of durfde je niet?
Stierepoep. Zoiets hangt niet van trucjes aan elkaar en "toen had je dat moeten zeggen" en "daar had je arm om haar heen moeten slaan". Ik ga er vanuit dat jullie enige tijd hebben doorgebracht in het café - dan vindt ze je leuk of niet. In dit geval dus kennelijk : niet!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:35 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ja, probeerde 't op het station, maar kreeg niet meer dan een zoen op de mond. Zo jammer, eerst was juist zij het die veel moeite voor me deed! Maar ik geloof dat ik wel van m'n fouten heb geleerd
. Kon ook niet meteen goed gaan, eerste date na een relatie van 3 jaar
Vanwaar dan die omslag? Ik denk dat ik wel degelijk te laat was met mijn initiatieven... Heel jammerquote:Op zondag 22 mei 2011 23:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Stierepoep. Zoiets hangt niet van trucjes aan elkaar en "toen had je dat moeten zeggen" en "daar had je arm om haar heen moeten slaan". Ik ga er vanuit dat jullie enige tijd hebben doorgebracht in het café - dan vindt ze je leuk of niet. In dit geval dus kennelijk : niet!
Ik heb er 3 deze week. Allemaal wel leuk. Wel grappig dat de 1 3 jaar jonger is, de ander precies even oud en de derde 4 jaar ouder. Ben benieuwd welke het beste werkt!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
Mensen hebben hier gewoon twee dates.![]()
Kan ik alleen maar van dromen.
Bij het naar de TREIN lopen ging het fout. Als ze flirterig aangeeft met je mee naar huis te willen kun je 3 dingen doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Als dat 't was, heeft ze wel weinig geduld... Na 100 meter lopen vanaf dat café begon ze te zeuren over de afstand en over dat ze de trein zou missen enzo, en was 't over met de pret
Het is een vrouw, geen computerspelletje.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:45 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Vanwaar dan die omslag? Ik denk dat ik wel degelijk te laat was met mijn initiatieven... Heel jammer. Hoewel er ook wel dingen aan haar waren die een eventuele relatie niet ten goede waren gekomen
De trein is naast de bushalte die ik nodig had om naar mijn huis te komenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Bij het naar de TREIN lopen ging het fout.
Zie edit.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:01 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
De trein is naast de bushalte die ik nodig had om naar mijn huis te komen
Je maakt 't erger dan het is; ze gaf 't niet letterlijk aan en pas later bedacht ik dat ze, toen ze me vroeg hoe m'n kamer eruit zag en dat soort ongein, misschien zou kunnen hebben bedoeld mee naar huis te willen. Misschien bedoelde ze dat ook wel helemaal niet. Maargoed, kansen verspeeld, volgende keer beter...quote:
Leuk! Ben wel benieuwd naar je conclusie over het leeftijdsverhaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik heb er 3 deze week. Allemaal wel leuk. Wel grappig dat de 1 3 jaar jonger is, de ander precies even oud en de derde 4 jaar ouder. Ben benieuwd welke het beste werkt!
Maja dit is even een periode. Voor hetzelfde ben ik over 2 jaar kaal; dan ben ik sowieso lelijk en kan ik geen mooie vrouw meer krijgen denk ik. Dan moet ik het puur hebben van mijn babbel, nu zie ik er nog btje fatsoenlijk uit ook.
Als je kansen had, heb je ze nog steeds. Als je ze nu niet hebt, heb je ze nooit eerder gehad ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:07 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Je maakt 't erger dan het is; ze gaf 't niet letterlijk aan en pas later bedacht ik dat ze, toen ze me vroeg hoe m'n kamer eruit zag en dat soort ongein, misschien zou kunnen hebben bedoeld mee naar huis te willen. Misschien bedoelde ze dat ook wel helemaal niet. Maargoed, kansen verspeeld, volgende keer beter...
Ja ben ook erg benieuwd. Hoewel ik twijfel aan te gaan geven dat ik eigenlijk niet op zoek ben naar relatie. Maja we zien wel hoe gesprek loopt. Nog goedkope datetips in de hoofdstad?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Leuk! Ben wel benieuwd naar je conclusie over het leeftijdsverhaal.
Ik heb komend weekend misschien een date.
Ben ik het niet mee eens. Als je je kansen verprutst zijn je kansen gesneuveld. We kunnen niet beoordelen of hij iets fout heeft gedaan. Gezien de change of attitude van die chick gok ik dat ie eea heeft verprutst.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je kansen had, heb je ze nog steeds. Als je ze nu niet hebt, heb je ze nooit eerder gehad ook.
Echt niet, misschien dacht ze wel dat ze niet goed genoeg voor hem was.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als je je kansen verprutst zijn je kansen gesneuveld. We kunnen niet beoordelen of hij iets fout heeft gedaan. Gezien de change of attitude van die chick gok ik dat ie eea heeft verprutst.
Wat zou ik d'r in zo'n geval nog even moeten smsen?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Echt niet, misschien dacht ze wel dat ze niet goed genoeg voor hem was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |