Ik zou gewoon weglopen, voor de gek houden kan ik zelfquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Keuken op de foto ziet er mooi uit, maar zou hem niet willen hebben
't zou mijn keuken ook niet zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Keuken op de foto ziet er mooi uit, maar zou hem niet willen hebben
Ik vind hem spuuglelijk,quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
't zou mijn keuken ook niet zijn.
Ik vind die kraan wel mooi, maar ook een beetje onnodig in zo'n keuken. Lijkt me een beetje onhandig in het gebruik met zo'n klein spoelbakje.
het houtwerk vind ik wel mooi. het aanrechtblad en koelkast staat niet bij de rest.quote:
Soit, heb liever een lelijke keuken waar ik goed in kan werken dan een design keuken die niet echt praktisch is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:10 schreef z80 het volgende:
[..]
het houtwerk vind ik wel mooi. het aanrechtblad en koelkast staat niet bij de rest.
Ach...je moet zelf het leven af en toe een beetje leuk maken hequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk PeeLijkt wel zo'n Topgear score board.
Wat leuk dat jullie dit deden. Zo lijkt je huidige werk wel hel gezellig eigenlijk, Pee.
5 kg!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...je moet zelf het leven af en toe een beetje leuk maken heEn geloof me...de collega's zijn echt
Die ga ik echt missen
Ze zijn allemaal wel in voor een geintje
en ik heb zoveel lol gehad met al die gezichten toen we vertelden van de appeltaart-test![]()
Overigens stond er uiteindelijk denk ik iets van 4,5-5kg appeltaart
Dat zou echt zo tof zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh en kon je leuke collega's maar gewoon meenemen he?
Lijkt mij ook spannend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
morgenochtend naar ziekenhuis voor foto's (darmen) en een half uur later krijg ik een echo (hart & longen). best een klein beetje spannend vind ik.
trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |