abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97048010
Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 25 jaar oud en heb een vriend van 24. Nu is het niet zo heel gek dat ik al weleens eerder een relatie heb gehad. Mijn nieuwe vriend vraagt me heel vaak of mijn ex niet beter was in bed. Het maakt niet uit of ik erop reageer of niet, hij blijft me er maar mee lastig vallen. Eerst dacht ik dat hij gewoon onzeker was, maar het wordt nu wel een beetje ziekelijk. Hij denkt steeds dat ik vreemd ga terwijl hij daar helemaal geen reden toe heeft. Hij belt me elke dag minimaal vijf keer op, daar word ik een beetje moe van. Zelf sms ik hem ook wel als ik hem een paar dagen niet zie, maar dan vraag ik hoe zijn dag was en niet of hij is vreemdgegaan.
Laatst was mijn laptop kapot en had ik een collega over de vloer die even naar mijn laptop kwam kijken. Mijn vriend belde op het moment dat mijn collega er was en vroeg wat ik aan het doen was.
'Dennis kijkt even naar mijn kapotte laptop,' vertelde ik hem naar waarheid.
'Ja? Dan wil ie jou zeker ook wel even lekker doorsmeren!' Brulde mijn vriend door de hoorn (voor zover dat nog kan met een mobiele telefoon).
Dit is slechts een voorbeeld. Mijn vriend lijkt er een sport van gemaakt te hebben om dat soort verwijten te gooien. Zo ging ik naar de snackbar met een oud-studiegenoot die ik al jaren ken en kreeg als verwijt van mijn vriend dat ik 'zijn frikadel zeker ook even lekker in mijn mond had genomen'.
Nu heb ik geen flauw idee meer wat ik hiermee aanmoet. Een goed gesprek mondt uit in verwijten van zijn kant. Vreemd genoeg heeft hij geen reden om me te verdenken van iets, dus ik begrijp niet waarom hij zo doet.
pi_97048086
Ik hoop dat dit een trolltopic is. Frikandelverhaal vind ik echt ongeloofwaardig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_97048150
Nog 300 pagina's erbij en breng het uit als tweederangs roman..
Zzz..
pi_97048160
Ik zou willen dat het een trolltopic was. Ik probeerde het nog een beetje grappig te schrijven, maar eigenlijk word ik er heel moe van. De boodschap was meer: bij alles wat ik doe verdenkt mijn vriend me van dingen die ik niet doe.
pi_97048200
Hij is gewoon heel onzeker en kan niet geloven dat je echt om hem geeft en hem trouw zult blijven.
pi_97048262
Maar wat kan ik hieraan doen dan? Ik heb al van alles geprobeerd, zoals hem mijn wachtwoorden geven enzo. Toch blijft dit wantrouwen.
pi_97048298
Wat denk je uitmaken , iemand die zo ziekelijk jaloers kan niets goeds voorspellen
pi_97048341
Mijn jaloerse vriendje... onze relatie is stukgelopen op zijn ontrouw.
Nee ik heb dus geen oplossingen voor je. :(
pi_97048364
Afkappen..
Zzz..
pi_97048375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
Wat denk je uitmaken , iemand die zo ziekelijk jaloers kan niets goeds voorspellen
Daar heb ik wel aan zitten denken, maar ik vind het verder te goed gaan. Ik heb wel een time-out geopperd, maar toen dacht hij (natuurlijk) ook dat ik dat deed om even 'vrij spel' te hebben.
pi_97048385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Hinke25 het volgende:
Mijn jaloerse vriendje... onze relatie is stukgelopen op zijn ontrouw.
Nee ik heb dus geen oplossingen voor je. :(
Zoals de waard is...
pi_97048434
een heel heel heel onzekere kerel. Praat er met hem over, wat je kan doen zo dat hij minder jaloers word.

Ik kan me enigzins inbeelden in die kerel, wat ik heb het zelfde, ik word gewoon ziekelijk jaloers als mijn vriendin met andere jongens was, maar dit is beetje haar schuld ( wat ze in de verleden heeft gedaan ), enige oplossing voor mij was dat ze alle contacten met jongens verbrak, tenzij ik bij haar was, en dit heeft voor ons beide goed geholpen.

Zelfde is ook met mijn vriendin, ik zal dus nooit alleen afspreken met een andere meid, tenzij me vriendin in de buurt is.

Gewoon over praten, als je echt van hem houd.
pi_97048513
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef firebladex het volgende:
een heel heel heel onzekere kerel. Praat er met hem over, wat je kan doen zo dat hij minder jaloers word.

Ik kan me enigzins inbeelden in die kerel, wat ik heb het zelfde, ik word gewoon ziekelijk jaloers als mijn vriendin met andere jongens was, maar dit is beetje haar schuld ( wat ze in de verleden heeft gedaan ), enige oplossing voor mij was dat ze alle contacten met jongens verbrak, tenzij ik bij haar was, en dit heeft voor ons beide goed geholpen.

Zelfde is ook met mijn vriendin, ik zal dus nooit alleen afspreken met een andere meid, tenzij me vriendin in de buurt is.

Gewoon over praten, als je echt van hem houd.
Ik heb hem gevraagd wat ik eraan kon doen. Hij zei dat hij niet onzeker was, maar dat vrouwen gewoon niet te vertrouwen zijn. Hij heeft een ex-vriendin gehad die hem bedroog. Wat zou jou helpen om je jaloezie te temperen?
pi_97048565
Oh ja, anderzijds heb ik er nooit moeilijk over gedaan als hij met vriendinnen op stap ging.
pi_97048574
Lijkt me zaak om hem er vaak aan te herinneren dat je niet zijn ex-vriendin bent en ik zou ook een beetje boos worden. Het is nogal beledigend om vrouwen zo over een kam te scheren.
pi_97048614
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef AppleAchievements het volgende:

[..]

Ik heb hem gevraagd wat ik eraan kon doen. Hij zei dat hij niet onzeker was, maar dat vrouwen gewoon niet te vertrouwen zijn. Hij heeft een ex-vriendin gehad die hem bedroog. Wat zou jou helpen om je jaloezie te temperen?
Hij is extreem onzeker, anders ben je niet jaloers.

Niemand is te vertrouwen maar je kunt het beter wel doen en positief in het leven staan en af en toe teleurgesteld worden dan zo'n cynische frusti te worden als je vriendje.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:10:38 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97048754
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef AppleAchievements het volgende:

[..]

Daar heb ik wel aan zitten denken, maar ik vind het verder te goed gaan. Ik heb wel een time-out geopperd, maar toen dacht hij (natuurlijk) ook dat ik dat deed om even 'vrij spel' te hebben.
Ja maar zo heb je geen leven en eindigt de relatie toch wel vroeg of laat.
pi_97048887
Wat bij mij hielp:

- Openheid van je prive gegevens, zoals, vraag hem of het zijn jaloezie minder maakt door middel van je facebook(/hyves) wachtwoord te geven. ( zorg wel dan dat je geen rare berichten in je inbox hebt )
- Vertel dat hij dat leukste jongen voor jouw is, dat hij juist anders is dan je ex en dat je absoluut nooit vreemd zal gaan, en dat hij jouw gewoon 1 kans moet geven, om het te bewijzen.
- Maak regels zoals, dat je nooit onverwachts met een andere jongen zal afspreken, en nodig hem misschien ook uit, met je oude studiegenoten, misschien worden ze wel goede vrienden?
- Maak het hem duidelijk dat het je echt pijn doet op de manier hoe hij je behandeld, en dat hij je levensmoe maakt.

dat was het even :D
pi_97048900
Tja, hij heeft het ook vaak over samenwonen enzo. Ik ben daar dus echt helemaal niet aan toe. Maar als we met z'n tweetjes zijn is hij echt een lieve jongen.
pi_97048918
Dat is toch geen gezonde relatie meer, zoiets? Stel je vriend een ultimatum, mocht het maar niet ophouden, dan kun je er maar beter mee stoppen.
pi_97049020
Dit ga je niet volhouden, met Achmed
pi_97049075
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef AppleAchievements het volgende:
Tja, hij heeft het ook vaak over samenwonen enzo. Ik ben daar dus echt helemaal niet aan toe. Maar als we met z'n tweetjes zijn is hij echt een lieve jongen.
Heb ik ook, met onze tweetjes is het helemaal perfect O+ maar als we uit elkaar zijn, maken we beide rare verhalen in onze hoofd, verhalen die nimmers nooit waar kunnen zijn, maar toch kan je het niet stoppen.... dat is jaloezie.

Jaloezie is een ziekte, die veel relaties heeft kapot gemaakt. Behalve de mijne en misschien de jouwne ook TS. Wij mannen zijn geneigd om vaker intensief taal te gebruiken, omdat wij niet zo goed over onze gevoelens kunnen praten.
pi_97049130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef firebladex het volgende:
Wat bij mij hielp:

- Openheid van je prive gegevens, zoals, vraag hem of het zijn jaloezie minder maakt door middel van je facebook(/hyves) wachtwoord te geven. ( zorg wel dan dat je geen rare berichten in je inbox hebt )
- Vertel dat hij dat leukste jongen voor jouw is, dat hij juist anders is dan je ex en dat je absoluut nooit vreemd zal gaan, en dat hij jouw gewoon 1 kans moet geven, om het te bewijzen.
- Maak regels zoals, dat je nooit onverwachts met een andere jongen zal afspreken, en nodig hem misschien ook uit, met je oude studiegenoten, misschien worden ze wel goede vrienden?
- Maak het hem duidelijk dat het je echt pijn doet op de manier hoe hij je behandeld, en dat hij je levensmoe maakt.

dat was het even :D
Tja, ik heb hem al vaak verteld dat ik echt geen ander wil. Bij mijn ex-vriend ben ik ook altijd trouw geweest, drie jaar lang. Hij heeft al m'n wachtwoorden maar hij gaat nu ook elke keer kijken of er echt niets is waar hij mij op kan betrappen.
De meeste van mijn mannelijke vrienden kennen mijn vriendje wel, maar ze mogen hem niet zo. Hij kijkt ze vuil aan als ze me teveel aandacht geven. Ik heb wel aangegeven dat ik het niet leuk vind dat hij me niet vertrouwd. Ik heb alles in m'n leven aardig op orde, maar hij gooit soms wel roet in het eten met zijn wantrouwen.
pi_97049142
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef firebladex het volgende:

[..]

Heb ik ook, met onze tweetjes is het helemaal perfect O+ maar als we uit elkaar zijn, maken we beide rare verhalen in onze hoofd, verhalen die nimmers nooit waar kunnen zijn, maar toch kan je het niet stoppen.... dat is jaloezie.

Jaloezie is een ziekte, die veel relaties heeft kapot gemaakt. Behalve de mijne en misschien de jouwne ook TS. Wij mannen zijn geneigd om vaker intensief taal te gebruiken, omdat wij niet zo goed over onze gevoelens kunnen praten.
Sorry hoor maar dit klinkt alles behalve gezond
pi_97049291
Zegt meer over hem dan over jou, denk dat hij niet te vertrouwen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')