Daar heb ik wel aan zitten denken, maar ik vind het verder te goed gaan. Ik heb wel een time-out geopperd, maar toen dacht hij (natuurlijk) ook dat ik dat deed om even 'vrij spel' te hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
Wat denk je uitmaken , iemand die zo ziekelijk jaloers kan niets goeds voorspellen
Zoals de waard is...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Hinke25 het volgende:
Mijn jaloerse vriendje... onze relatie is stukgelopen op zijn ontrouw.
Nee ik heb dus geen oplossingen voor je.
Ik heb hem gevraagd wat ik eraan kon doen. Hij zei dat hij niet onzeker was, maar dat vrouwen gewoon niet te vertrouwen zijn. Hij heeft een ex-vriendin gehad die hem bedroog. Wat zou jou helpen om je jaloezie te temperen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef firebladex het volgende:
een heel heel heel onzekere kerel. Praat er met hem over, wat je kan doen zo dat hij minder jaloers word.
Ik kan me enigzins inbeelden in die kerel, wat ik heb het zelfde, ik word gewoon ziekelijk jaloers als mijn vriendin met andere jongens was, maar dit is beetje haar schuld ( wat ze in de verleden heeft gedaan ), enige oplossing voor mij was dat ze alle contacten met jongens verbrak, tenzij ik bij haar was, en dit heeft voor ons beide goed geholpen.
Zelfde is ook met mijn vriendin, ik zal dus nooit alleen afspreken met een andere meid, tenzij me vriendin in de buurt is.
Gewoon over praten, als je echt van hem houd.
Hij is extreem onzeker, anders ben je niet jaloers.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef AppleAchievements het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd wat ik eraan kon doen. Hij zei dat hij niet onzeker was, maar dat vrouwen gewoon niet te vertrouwen zijn. Hij heeft een ex-vriendin gehad die hem bedroog. Wat zou jou helpen om je jaloezie te temperen?
Ja maar zo heb je geen leven en eindigt de relatie toch wel vroeg of laat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef AppleAchievements het volgende:
[..]
Daar heb ik wel aan zitten denken, maar ik vind het verder te goed gaan. Ik heb wel een time-out geopperd, maar toen dacht hij (natuurlijk) ook dat ik dat deed om even 'vrij spel' te hebben.
Heb ik ook, met onze tweetjes is het helemaal perfectquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef AppleAchievements het volgende:
Tja, hij heeft het ook vaak over samenwonen enzo. Ik ben daar dus echt helemaal niet aan toe. Maar als we met z'n tweetjes zijn is hij echt een lieve jongen.
Tja, ik heb hem al vaak verteld dat ik echt geen ander wil. Bij mijn ex-vriend ben ik ook altijd trouw geweest, drie jaar lang. Hij heeft al m'n wachtwoorden maar hij gaat nu ook elke keer kijken of er echt niets is waar hij mij op kan betrappen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef firebladex het volgende:
Wat bij mij hielp:
- Openheid van je prive gegevens, zoals, vraag hem of het zijn jaloezie minder maakt door middel van je facebook(/hyves) wachtwoord te geven. ( zorg wel dan dat je geen rare berichten in je inbox hebt )
- Vertel dat hij dat leukste jongen voor jouw is, dat hij juist anders is dan je ex en dat je absoluut nooit vreemd zal gaan, en dat hij jouw gewoon 1 kans moet geven, om het te bewijzen.
- Maak regels zoals, dat je nooit onverwachts met een andere jongen zal afspreken, en nodig hem misschien ook uit, met je oude studiegenoten, misschien worden ze wel goede vrienden?
- Maak het hem duidelijk dat het je echt pijn doet op de manier hoe hij je behandeld, en dat hij je levensmoe maakt.
dat was het even
Sorry hoor maar dit klinkt alles behalve gezondquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef firebladex het volgende:
[..]
Heb ik ook, met onze tweetjes is het helemaal perfectmaar als we uit elkaar zijn, maken we beide rare verhalen in onze hoofd, verhalen die nimmers nooit waar kunnen zijn, maar toch kan je het niet stoppen.... dat is jaloezie.
Jaloezie is een ziekte, die veel relaties heeft kapot gemaakt. Behalve de mijne en misschien de jouwne ook TS. Wij mannen zijn geneigd om vaker intensief taal te gebruiken, omdat wij niet zo goed over onze gevoelens kunnen praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |