Zouden er echt meer dan 50 mensen meedoen dan denk je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat je enorm nadeel kan hebben met de loting. Met 1958 o.i.d. en je mag geen winnaar kan je heel weinig. Misschien is het wel een leuk idee, laten we het proberen! Zelf zingen lijkt me ook wel leuk, maar niet echt handig.
Dan wel. Alleen dan moet je wel 1986 op 1 zetten en 2011 op 26.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden er echt meer dan 50 mensen meedoen dan denk je?
Ik denk het niet eerlijk gezegd. Dus stel er doen 25 mensen mee, dan kan je een jaar krijgen tussen de 1986 en 2011.
Ik heb in het verleden wel meegedaan aan online Songfestivals. Niet als zanger uiteraard, maar dat was dan met een stuk of 20 man allemaal een leuk liedje inzenden (meestal niet ESF overigens), en vervolgens iedereen punten 1-12 laten insturen en die op een bepaald moment bekendmaken. Dat was een leuke manier om nieuwe muziek te leren kennen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden er echt meer dan 50 mensen meedoen dan denk je?
Ik denk het niet eerlijk gezegd. Dus stel er doen 25 mensen mee, dan kan je een jaar krijgen tussen de 1986 en 2011.
Wat een TROShouding zeg. Doe gewoon mee, niet zo bang zijn dat we je afmaken hoor.quote:
Het is meer dat ik bang ben dat het veel tijd gaat kostenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:41 schreef grazz het volgende:
Wat een TROShouding zeg. Doe gewoon mee, niet zo bang zijn dat we je afmaken hoor.
Veel tijd? Een paar youtubejes beluisteren en je oordeel/punten geven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Het is meer dat ik bang ben dat het veel tijd gaat kosten
En jij hebt natuurlijk al vrij weinig tijd boehoeeeequote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Het is meer dat ik bang ben dat het veel tijd gaat kosten
Ja, ik zapte en hoorde dat ook net, WTFquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:54 schreef grazz het volgende:
Zometeen bij rtl boulevard:
[PANIEK]Wat te doen als je geslachtsdeel vastzit in een shampoofles[/PANIEK]![]()
van die mm gaatjes u mean? (spuitflessen noem ik ze)quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens altijd alleen maar shampoo flessen met hele kleine gaatjes, dus hoe je dáár nou.....
De meeste liedjes op vrijdag ken ik alquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel tijd? Een paar youtubejes beluisteren en je oordeel/punten geven?
Da's niet veel anders dan je gemiddelde vrijdagavond toch?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
De meeste liedjes op vrijdag ken ik al
En meuk van Ll sla ik over
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
De meeste liedjes op vrijdag ken ik al
En meuk van Ll sla ik over
Ik zoek een slaapzak!quote:
Als ik nou ruzie met APK maak, mag ik dan alsnog het met jou goedmaken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoek een slaapzak!
Voor bij Tombo, als we gaan housewarmen. Ooit!
Oh wacht, je vroeg het niet aan mij![]()
Ik ben zo gewend dat als het over jou en ruzie gaat, dat ik er dan bij betrokken ben.
Leen je me dan je slaapzak?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik nou ruzie met APK maak, mag ik dan alsnog het met jou goedmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |