Radiation is mijn tomahawk map, met Gridquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Radiation is leuk met domination, Launch met TDM
Die map is easy mode voor de M14quote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef BzP het volgende:
Crisis is pas baas..
En al helemaal aangezien 50% van de COD community het een kutmap vindt.
Gewoon rondrennen als een malloot?quote:
Dacht dat Escalation toch iets anders wasquote:
MW2 baby.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:44 schreef BzP het volgende:
[..]
Gewoon rondrennen als een malloot?
[..]
Dacht dat Escalation toch iets anders was
omdat je het zo lief vraagt (K)quote:Op maandag 23 mei 2011 13:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
BzP, doe eens even comment en like dan.![]()
Alleen als je liked en comment.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe heet dat nummer in je montage mister?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Misschien als ik een kaaskop was....quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maar in het echt heet je Christiaan de Graaf. Dum dum duuummm.
Geen fatsoenlijk internet hebben..quote:Op maandag 23 mei 2011 11:23 schreef BzP het volgende:
[..]
fuck ratio in BO..
De helft van je deaths zijn vaak niet eerlijk m.b.t. verbindingonzin...
Dus ratio is ook kont waard....
3 x zoveel gaan betalen voor verbinding om te gamenquote:
Je hebt wel meer aan een rete sneller verbinding hoor. Ik speel 9 van de 10 potjes met host en download alles wat ik maar wil binnen een paar minutenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:45 schreef BzP het volgende:
[..]
3 x zoveel gaan betalen voor verbinding om te gamen
Dat neemt nog niet weg dat Treyarch waardeloze servers heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt wel meer aan een rete sneller verbinding hoor. Ik speel 9 van de 10 potjes met host en download alles wat ik maar wil binnen een paar minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |