trolltour?quote:
jij komt hier zo binnen vallen..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef KoningStoma het volgende:
En hoe staat die post van jou in verhouding met je vorige twee posts?
Als je veel 360 gaat doen zou ik je sensitivity omhoog doenquote:
Je account is niet geregistreerd dus kan je niet toevoegen op PSNquote:
Dat is wel positief aan BO het snipen is eindelijk eens niet zo retarded makkelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:56 schreef gniffie het volgende:
Quickscopers, gewoon strafen terwijl je schiet en ze zijn nergens
Van afstand word ik dan weer wel gerapet, maar ren ik altijd wegquote:Op zondag 22 mei 2011 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel positief aan BO het snipen is eindelijk eens niet zo retarded makkelijk.
Daar zijn snipers voor niet om als een of andere debiel 360 NOSC's te proberenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
Van afstand word ik dan weer wel gerapet, maar ren ik altijd weg
Dit was geen quickscopen...quote:Op zondag 22 mei 2011 11:56 schreef gniffie het volgende:
Quickscopers, gewoon strafen terwijl je schiet en ze zijn nergens
ach is wel eens een keer lollig, meer nietquote:Op zondag 22 mei 2011 10:08 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als je veel 360 gaat doen zou ik je sensitivity omhoog doen
NIet zo serieus Mr. try hard....quote:Op zondag 22 mei 2011 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zijn snipers voor niet om als een of andere debiel 360 NOSC's te proberen
Iedereen moet lekker zelf weten hoe hij plezier heeft in een game maar 99 van de 100 keer als iemand in zijn combat record de meeste kills met een L96 oid heeft is zijn KDR onder de 1.00quote:Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef BzP het volgende:
kvoeg je wel toe Bobbanz
[..]
Dit was geen quickscopen...
[..]
ach is wel eens een keer lollig, meer niet
HAd gewoon zin om te kloten na een hele dag lekker gegaan te zijn.
Volgens mij eindigde ik 21-12 ofzo.. dus vind t wel goed zo
[..]
NIet zo serieus Mr. try hard....
Ik heb toevallig 1 persoon in mn lijst die de L96 als favo weapon in zn combat record heeft, maar die heeft een ratio van 2.nogwaquote:Op zondag 22 mei 2011 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen moet lekker zelf weten hoe hij plezier heeft in een game maar 99 van de 100 keer als iemand in zijn combat record de meeste kills met een L96 oid heeft is zijn KDR onder de 1.00
De snipers zijn niet kut hoor. Mensen die niet snappen wat de rol van een sniper is zorgen ervoor dat het een "kut"wapen isquote:Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb toevallig 1 persoon in mn lijst die de L96 als favo weapon in zn combat record heeft, maar die heeft een ratio van 2.nogwa![]()
Maar wat jij zegt heeft toch meer betrekking op hoe kut deze snipers zijn![]()
99% is nogal wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:12 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Haha, ben op zoek naar een clan voor wat teamplay.
Toch maar even Black Ops hyves op hyves ingeschakeld. Zo moet het toch wel lukken?
1:13?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij ook wel rond de 2.00 zou zitten
Maar weetje wat t is, COD is met die mega aim assists, kleine maps en supersnelle gameplay wat bevorderd wordt door de radar gewoon een spel waar snipers benadeeld zijn..quote:Op zondag 22 mei 2011 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De snipers zijn niet kut hoor. Mensen die niet snappen wat de rol van een sniper is zorgen ervoor dat het een "kut"wapen is
Flink omlaag gegaan door die minitagequote:Op zondag 22 mei 2011 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1:13?
Ik dacht dat jij ook wel rond de 2.00 zou zitten
Laat jij eens wat zien dan, stoere jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |